Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מוסיפים צבע לרכב

מוסיפים צבע לרכב
קרדיט pixabay

כאשר בוחרים רכב חדש, פעמים רבות אנו מתלבטים לגבי הצבע שנבחר. יש ההולכים על צבעים "בטוחים" וסולידיים יותר דוגמת שחור, לבן או כסף, ואחרים "מתפרעים" עם צבעים עליזים יותר כמו צהוב-זהב, אדום, ורוד או סגול. כך או כך, חשוב לשמור על המראה החיצוני של הרכב ועל הצבע שלו על מנת שלא יתקלף.

מוסיפים צבע לרכב
קרדיט pixabay

איך שומרים על צבע הרכב?

כאשר הצבע היפהפה של הרכב שלנו מתחיל לדהות, להתקלף או "להיעלם" בעקבות שריטות או כתמים שלא יורדים, אנו מבקשים ללכת למוסך פחחות כדי לחדש צבע לרכב. אבל לפני הכול, נלמד על כמה שיטות שיכולות לעזור לנו לשמור על צבעו של הרכב לאורך זמן.

קונים כיסוי לרכב

כיסויים מיוחדים לרכבים נועדו להגן עליהם מפני לכלוכים חיצוניים כמו לשלשת של ציפורים או פירות שנושרים מהעצים. אז אם אתם חונים במקום שנועד לפורענות מהבחינה הזו למשך דקות ויותר, מומלץ לכסות את הרכב.

החזיקו ערכת ניקוי בתא המטען

ערכת הניקוי הזו היא מעין ערכת "עזרה ראשונה" של הרכב. כדאי להחזיק מגבונים לחים, סבון נוזלי, בקבוק מים ומטלית לניגוב. כך תוכלו לנקות במהירות כל כתם בלתי רצוי המופיע על הרכב שלכם ולצאת לדרך בראש שקט.

ערכו לרכב "שטיפה רצינית" לעיתים קרובות

אחת לכמה זמן חשוב לשטוף את הרכב היטב. תוכלו לעשות זאת באמצעות מכונת שטיפה או באופן ידני, תוך שימוש בחומרים המיועדים לשטיפת רכבים. כמו כן, מומלץ לשטוף את הרכב לאחר טיול ממושך בים על מנת למנוע הצטברויות של מלח על גבי הצבע.

פונים למקצוענים

לצד הצורך לשמור על צבע הרכב באופן פרטי, חשוב להיעזר בשירותיו של מוסך פחחות כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. אחד השירותים העיקריים שתוכלו לקבל במוסך הוא פוליש ווקס. מדובר בסוג ניקוי מיוחד הכולל מריחת שכבת הגנה על הרכב שלכם, שכבה שנועדה להגן על ציפוי הרכב מפני פגעים. דבר נוסף שמומלץ לעשות הוא לתת למוסכניקים המקצועיים לטפל בשריטות הרכב. בזכות תכשירים איכותיים ועבודה של איש מקצוע ניתן להעלים את השריטות שעל גבי הרכב (בייחוד את אלה הנוצרים על הפגושים) ולקבל בתמורה רכב חדש ונקי.

ומה אם אני מעוניין לשנות את צבע הרכב?

כאשר מחדשים את צבע הרכב עומדות בפנינו שתי אפשרויות – לחדש בצבע הקיים או לבחור בצבע שונה. האפשרות השנייה מורכבת מעט יותר, שכן אם החלטתם לשנות את צבעו של הרכב, עליכם לבצע עדכון במשרד הרישוי. מצד שני, זוהי הזדמנות טובה לרענן מעט את הרכב ולבחור בצבע שתמיד חלמתם עליו. על כל פנים, מוסך פחחות מקצועי יקדם כל החלטה שלכם וישמח לסייע לכם בכל עניין.

רוצים להעניק לרכב שלכם מראה אחר – לחדש צבע או לצבוע אותו מחדש? פחחות הצפון – מוסך בתל אביב פתוח בפניכם כדי להעניק לרכב מראה צעיר ורענן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...