Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מטבחים מעוצבים בצבע שחור

מטבחים מעוצבים בצבע שחור
קרדיט לתמונה - מטבחי המותג next125

מטבחים מעוצבים הם מטבחים שאי אפשר להתעלם מהם. למטבח מעוצב יש נוכחות והוא יספק הנאה וגאווה לבעליו בכל יום מחדש.

אחד ממאפייניו הבולטים של המטבח הוא הצבע שלו. בחירת הצבע למטבח חדש זו התלבטות קבועה. צבע בעל נוכחות ייקח חלק משמעותי יותר בעיצוב הכללי ותהיה לו השפעה רחבה מעבר למטבח.

מטבחים מעוצבים בצבע שחור
קרדיט לתמונה – מטבחי המותג next125

מטבח מודרני שחור

בשנים האחרונות נכנס לעיצוב הפנים הצבע השחור בצורה בולטת. מצבע שננהג מאד בזהירות בעיצוב הפנים הוא הפך לצבע מבוקש, בעיקר במטבחים ובחדרי הרחצה. לצבע השחור יש עומק, אלגנטיות ונוכחות מרשימה. הוא איננו צבע בר חלוף ותמיד יהיה עדכני ובעל אופי.

הדומיננטיות שלו והיותו צבע מוחלט וכהה תחייב התייחסות מיוחדת גם לחומר ממנו עשויות הדלתות ומשטחי העבודה. צבע שחור דורש איכות חומר גבוהה במיוחד. בכל זאת המטבח הוא מקום פעיל, שמתלכלך לעיתים קרובות או עלול להיפגע, ועל צבע כהה ישנה נראות נוכחת יותר לסימני טביעות אצבעות, כתמים או פגיעות אחרות, שיאפילו מאד על יופיו של המטבח השחור.

במטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת המטבחים שולר (Schuller) גרמניה מוצעות כמה אופציות מצוינות לקבלת מטבח שחור בסגנון מודרני במיטבו, מחומרים חזקים, עמידים ונוחים לשימוש במטבחים פעילים.

פניקס (FENIX)

אחד החומרים החדשניים למטבח עם הגנה מיוחדת של AFP (Anti Finger Print surface), שמפחיתה באופן משמעותי סימני טביעות אצבעות, הוא הפניקס. זהו ציפוי דלתות מתקדם העשוי בננו-טכנולוגיה, עמיד ונעים למגע. במטבחי next125 אפשר לקבל חזיתות פניקס בגוון שחור דרמטי עם שוליים תואמים לחזית או בתוך מסגרת אלומיניום דקיקה, שמוסיפה מראה יוקרתי מודרני.

דלתות צבע שחור

מטבחים מעוצבים בצבע שחור תמיד אפשר לקבל בעזרת חזיתות צבע. במקרה כזה כדאי להקפיד שהדלתות יעברו תהליך צביעה מבוקר מכל צדדיהן, בתקנים גבוהים ועל מצע של לוח MDF איכותי. גימור מט יהיה חם יותר וגימור מבריק יוסיף אלגנטיות וזוהר לצבע השחור, שגם כך הוא בהחלט אוהב תשומת לב.

מטבח זכוכית בצבע שחור

לדלתות זכוכית למטבח יש נוכחות מרשימה במיוחד. במטבחי next125 זו זכוכית מחוסמת באיכות גבוהה, צבועה באופן מלא בשחור בגימור מט או מבריק. הזכוכית יושבת בתוך מסגרת מאלומיניום. בחזית הקדמית רואים רק מסגרת דקיקה בגוון נירוסטה או שחור אוניקס, המגינה על הקצוות ומוסיפה נראות יוצאת מן הכלל למטבח המודרני.

דלתות פורצלן

אופציה נוספת לקבלת מטבח שחור מרשים מאד הוא לבחור בדלתות פורצלן. משטח הפורצלן הוא חומר קשוח שיכול לעמוד בחום גבוה ובפני כל מפגעי המטבח ויש לו מראה ייחודי של אבן. לוח הפורצלן השחור יושב בתוך מסגרת אלומיניום בגוון תואם. אפשר לקבל את מסילת פתיחת הדלת בשחור או לבחור בפתיחת טאץ על מנת לשמור על אחידות גוונים מושלמת.

משטחי עבודה בצבע שחור

משטחי עבודה למטבח בצבע שחור מוצעים מסוגים שונים, סינטטיים וטבעיים, כמו גרניט טבעית, משטחי פורצלן, משטחי קוורץ ועוד. גם כאן מעבר למראה המרשים של הגוון השחור התייחסו בבחירתכם לצד הפרקטי של החומר ולהיותו קל לניקיון ולתחזוקה וכן לגימור: הוא יכול להיות מבריק, מט או מחוספס.

הצבע השחור, אם כן, הוא ללא ספק צבע דומיננטי התורם לעיצוב מיוחד של המטבח. הוא גם גוון שמקבל באופן הרמוני כמעט כל חומר אחר לצידו, בוודאי עץ, אבן טבעית או בטון. הללו אף יזכו לנוכחות מעצימה בזכותו. עם זאת מטבח בצבע שחור הוא אינו מטבח שמתאים לכולם. הוא בהחלט מטבח לאמיצים. ומטבח מעוצב היטב יהיה מטבח שלא רק חזותו תהיה מרשימה, יצירתית או פורצת דרך אלא מטבח שיהיו לו יתרונות ברורים באיכותו, בתכנון שלו וביכולתו לשרת בצורה המיטבית ביותר את המשתמשים בו.

מטבחי המותג next125 מוצגים בארץ באולם תצוגה מרהיב בהרצליה פיתוח ברחוב גלגלי הפלדה 19. טלפון לקביעת פגישות: 09-9569903.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...