Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מטבח בעיצוב בלתי רגיל

מטבח בעיצוב בלתי רגיל
קרדיט FREEPIK

אם על עיצוב חדרי השינה אנו יכולים לוותר כי ממילא איש אינו רואה אותם מלבדנו, וגם בעיצוב הסלון אנו יכולים די לחפף, הרי שכשמדובר בעיצוב המטבח הפרטי שלנו אין פשרות. פעמים רבות זהו חדר העבודה שלנו. בו אנו מכינים ארוחות לכל המשפחה, ועבור חלקנו זהו גם עסק פרטי קטן, שבמסגרתו אנו אופים עוגיות עבור מסעדות בהזמנה אישית או מכינים לחמים וחלות לשבת למשפחה, חברים, שכנים ולקוחות קבועים נוספים. כאשר מדובר בעיצוב המטבח, קיימות אפשרויות שונות, והבולטת שבהן היא עיצוב מטבח כפרי. המטבח הכפרי מביא עמו ניחוח איכותי ומעניק לחלל אווירה משכרת. 

מטבח בעיצוב בלתי רגיל
קרדיט FREEPIK

נפלאות המטבח האפור

המטבח הכפרי הוא מטבח מיוחד משעניק עיצוב טבעי, כי זה בדיוק הרעיון. השילוב בין עיצוב מעצב למטבח הכפרי הוא אחד השילובים הטובים ביותר המעניקים יופי פלאי, עם שפע של אור ואווירה ביתית. רבים מתלבטים לגבי השילוב הנכון של הצבעים במטבח. אם רוצים להעניק לו אפקט ייחודי ובולט, מטבח מודרני אפור הוא התשובה. כן, כן, אפור. יש הרואים בו צבע חסר חיים, אך עם השילוב הנכון והמתאים מדובר בצבע בעל קסם משלו. הצבע האפור הוא צבע של מסתורין, ואפשר לשחק עם הגוונים שלו ולבחור את הגוון המתאים לכם – בהיר או כהה יותר. 

כמו כן, המיוחד בצבע האפור הוא שמדובר בצבע נייטרלי המשתלב עם כל צבע אחר או עיצוב שרק תבחרו. רוצים להוסיף וילונות בצבע צהוב או סגול? זה הולך. מעוניינים להכניס למטבח תמונה יפהפייה עם נוף מרשים? במטבח האפור אפשר לעשות גם את זה. ולבסוף, הצבע האפור מוסיף בלא רק יתיות למטבח הכפרי, אלא גם יוקרה. כך שמדובר בצבע שמתאים לאנשים המעוניינים במטבח מודרני לכל דבר ועניין. לצד הצבע האפור, מכיוןן שמדובר במטבח מעץ, ניתן להזמין שפע של גילופים שיתאימו למטבח וישדרגו אותו. כך שבסופו של דבר תקבלו מטבח ייחודי בעיצוב אישי שאין לאיש מלבדכם. 

כל היתרונות המשמעותיים של מטבחי עץ שכדאי להכיר

מלבד אפשרויות העיצוב המגוונות, מטבחים עץ כוללים שפע של יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם. כך שאם רוצים להחליף מטבח או לשדרג את המטבח הקיים, עץ מלא במטבח יעשה את העבודה. הבחירה במטבח מעץ היא טבעית לחלוטין. מדובר בחומר איכותי הנשמר לאורך זמן רב. הוא חסין מפני מזיקים וגם קל לניקוי. על מנת לנקות מטבח מעץ, אין צורך בחומרים מיוחדים. תוכלו להשתמש בחומרי הניקוי הרגילים, לנקות אותו אחת לשבוע ולהעניק לו מראה נוצץ. 

יתרון נוסף הוא האפשרות לשלב תאורה טובה ואיכותית במטבח. מכיוון שמדובר במקום עבודה לכל דבר ועניין, חשוב שהתאורה בו תהיה טובה, על מנת שתוכלו לראות מה אתם מכינים. מטבח עץ המעוצב כראוי מאפשר לאור יום לחדור לתוך החלל ללא הפרעה, אך בשעות הערב והלילה יש צורך להכניס תאורה חזקה כמו נורת פלורסנט או לד המפיקה אור לבן. תאורה נכונה וגם עיצוב נכון יכולים ליצור תחושת מרחב במטבח ולאפשר לכם להתנהל בו במהירות ובמיומנות. 

מטבח מעץ בעבודת יד

אם רוצים להשיג מטבח מעוצב ויוקרתי באמת, חשוב להזמין מטבח בעבודת יד. עיצוב המטבח הוא אמנות של ממש, וכידוע באמנות צריך לגעת כדי להפיק את הטוב ביותר. ויש מקום אחד שבו מייצרים מטבח באמצעות הידיים בסגנון קלאסי לאורך שנים. הכירו את  TouchWood מטבחים כפריים, החברה שמספקת ללקוחות שלה מטבחים מעץ ברמה גבוהה. בחברה מאמינים שלכל עבודת יד יש נשמה, ועל כן מספקים רהיטים מעץ ומטבחים שלמים לאחר שעברו עיצוב קפדני ועבודת גימור איכותית. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...