Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מטענים לאייפון – מה חשוב לדעת ולהכיר לפני שרוכשים?

מטענים לאייפון – מה חשוב לדעת ולהכיר לפני שרוכשים?
קרדיט pixabay

חיפוש אחר מטען לאייפון הפך כבר בשנים האחרונות לסוג של קלישאה ובדיחה, מפני שכולנו זקוקים למטענים לסמארטפונים שלנו כל הזמן ופעמים רבות אנו מוצאים עצמנו עם סוללה חלשה וללא מטען משלנו בהישג יד. לכן, כדאי ומומלץ להתאזר במטענים לאייפון אשר ישרתו אותנו בכל מקום וזמן בהם נזדקק להם, ולא ניאלץ להסתובב ולחפש אחר מטען להשאלה. רגע לפי שרוכשים מטענים לאייפון – מה כדאי להכיר ולקחת בחשבון על מנת לארגן לעצמכם מערך הטענה מושלם ואפקטיבי?

מטענים לאייפון – מה חשוב לדעת ולהכיר לפני שרוכשים?
קרדיט pixabay

מטען לאייפון 12 ודגמים נוספים בטעינה מהירה

אחת הבעיות הנפוצות והמוכרות הנוגעות להטענה של סמארטפונים בכלל ושל אייפונים בפרט היא כי בעוד ההטענה עצמה עשויה לקחת זמן לא מבוטל, הסוללה מתרוקנת במהירות יחסית כך שמי שמשתמש במכשיר באופן רציף לאורך כל היום הרבה פעמים צריך לעשות הפסקה בעבודה ובשימוש במכשיר על מנת לתת לו לשבת במקום אחד ולהיטען במשך כמה שעות. אך בעוד זמן חיי הסוללה הקצר מדי של סמארטפונים היא בעיה טכנולוגית שעדיין לא נפתרה בצורה מספקת, לפחות בכל הנוגע לעניין זמן ההטענה ניכר שיפור משמעותי בשנים האחרונות.

מטענים לטעינה מהירה מאפשרים לטעון את האייפון הרבה יותר מהר, וכך להמשיך עם היום שלכם והשימוש הבלתי מוגבל במכשיר במהרה. ספציפית, מטען לאייפון 11 ולאייפון  12 כבר זמין כיום בחנויות ואינו יקר במיוחד (מדובר במטען העובד בהספק של 20 וואט, מה שמבטיח טעינה מהירה יותר משמעותית מאשר במטען רגיל), והוא מתאים גם לסדרת המכשירים המתחרים, אלו של סמסונג גלקסי, כך שאם יש מכשירים כאלו בבית ניתן יהיה להשתמש באותו מטען מהיר גם עבורם.

טעינה בלי חיבור של כבל – מטען אלחוטי לאייפון

הטכנולוגיה המתקדמת של השנים האחרונות ממש מציעה לנו גם אפשרויות מתקדמות נוספות מבחינת טעינת האייפון, ספציפית אפשרות לטעינה אלחוטית, ללא צורך בחיבור של כבל. מטען אלחוטי לאייפון בדרך כלל מעוצב בצורה של משטח הטענה, עליו ניתן פשוט להניח את המכשיר והוא אוטומאטית מתחיל להיטען. מושלם גם (ובמיוחד) עבור נהיגה ברכב, אז איננו מעוניינים להתחיל לחבר ולנתק את המכשיר מהמטען תוך כדי נהיגה, והרבה יותר פשוט, נוח ובטיחותי פשוט להניחו על המשטח ולהרימו כרצוננו…

ההתנהלות הנוחה ביותר מבחינת טעינה – מטען נייד

אפשרות נוספת בנושא זה אתה מומלץ מאוד להכיר היא של מטען נייד (או "סוללה נטענת", כפי שהוא מכונה בחלק מהחנויות…). הכוונה היא לסוללה חיצונית נטענת אותה ניתן לקחת לכל מקום בתיק, וממנה להטעין את האייפון, גם כשאין אף נקודת חשמל בסביבה. מטענים ניידים הפכו פופולאריים מאוד בשנים האחרונות, מכיוון שהם יעילים ומועילים מאין כמוהם – הם מאפשרים שימוש רציף ומתמשך בסמארטפון בלי צורך "לדפוק חשבון" או לחשוב יותר מדי על כמה סוללה נשארה לנו והיכן נוכל להטעין את המכשיר. ברגע שהסוללה מתרוקנת מספיק פשוט מחברים לה את המטען הנייד, וממשיכים להשתמש במכשיר כרגיל…

מחפשים מטען לאייפון 12, מטען לאייפון 11? היכנסו לקטלוג מטענים לאייפון המציעה מטענים לאייפון במגוון דגמים ובמחירים משתלמים. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...