Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מיתוסים ועובדות לא נכונות על צימרים

מיתוסים ועובדות לא נכונות על צימרים

זה לא סוד כי ישראלים רבים מעדיפים לבלות את החופשה הבאה שלהם בצימרים ולא בבתי מלון. אך בשנים האחרונות נפוצו לא מעט סטיגמות ושמועות שאינן נכונות הקשורות לחופשה בצימרים. ישראלים רבים רואים במיתוסים הללו כדברים עובדתיים, ולכן הם מפספסים חופשה חלומית שאותה ניתן להשיג רק בצימרים ובבתי הארחה קטנים. לכן הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן ולהפריח את כל הסטיגמות האלה, על מנת שתוכלו ליהנות במיוחד מהחופשה הבאה שלכם.

תמונות באדיבות: סוויטות כחול לבן, דלתון – צלם ארנולד בר

צימרים מיועדים אך ורק לזוגות?

ממש לא! אחת מהסטיגמות הנפוצות ביותר על צימרים היא שהם מיועדים אך ורק לחופשות רומנטיות ואינטימיות. מדובר במחשבה מוטעת אשר גורמת למשפחות רבות לפספס חופשה ברמה אחרת לגמרי. בתחילת הדרך הצימרים היו באמת מיועדים בעיקר לזוגות, אך כיום תוכלו למצוא מבחר ענק של צימרים המיועדים בעיקר למשפחות. לכן באפשרותכם למצוא צימר בכל מקום בארץ אשר מיועד למשפחות ולא לזוגות, וכך להפוך את החופשה הבאה שלכם לחופשה מיוחדת ומרתקת.

חופשה בצימרים היא רק בחודשי הקיץ

עוד סטיגמה שעושה עוול לענף הצימרים במדינת ישראל היא שהחופשה בהם ריאלית רק בחודשי הקיץ. מדובר בסטיגמה שאיננה נכונה בכלל, ומקשה מאוד על כל בעלי הצימרים בחודשי החורף שאנשים רבים אינם מגיעים בכלל. כיום תוכלו למצוא בצימרים את כל מה שאתם צריכים לבילוי מושלם בכל עונות השנה! מגוון רחב של צימרים מציעים לכם בריכות מחוממות, ג'קוזי מהנה ואין ספור של אטרקציות הנמצאות ממש בקרבת מקום. כך שחופשה בצימרים הינה ראלית ואפקטיבית בכל החודשים ובכל זמן. מה שגם תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד בחודשי החורף, כך שזה בהחלט עשוי להשתלם לכם מבחינה כלכלית.

הארץ כל הצימרים נמצאים באתר צימר בשבילי צפו ב- 700 צימרים מומלצים בצפון

תמונות באדיבות: סוויטות כחול לבן, דלתון – צלם ארנולד בר

אי אפשר לנפוש בצימרים באמצע השבוע

עוד עניין שחשוב מאוד לשים עליו דגש זה מתי כדאי לצאת לחופשה בצימרים. אנשים רבים נוטים לחשוב כי ניתן לצאת לצימרים רק בסופי השבוע, אך גם כאן מדובר במיתוס ללא כל בסיס. חופשה בצימרים בדיוק כמו בבתי מלון יכולה להתקיים בכל יום בשבוע בהתאם לזמן הפנוי שלכם. רוב האנשים פנויים במהלך סוף השבוע ולכן זהו הזמן האידיאלי לחופשה, אך אם יש לכם זמן פנוי באמצע השבוע תוכלו ליהנות מחופשה עוצרת נשימה בכל אחד מהצימרים ברחבי הארץ. בנוסף המחירים באמצע השבוע יהיו זולים באופן משמעותי בהשוואה למחירים בסופי השבוע, ולכן אם אתם מחפשים חופשה זולה זאת בהחלט יכולה להיות אופציה עבורכם.

חופשה עסקית איננה מתאימה לצימרים

חופשה בצימרים יכולה להתאים לכל סוגי האוכלוסייה! ענף הצימרים עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים של ממש, וכיום הוא מציע מגוון רחב של חבילות עבור כל סוגי האנשים. גם אנשי עסקים שמחפשים מקום להעביר בו את הזמן בין פגישה לפגישה יכולים לעשות זאת בצימרים. צימר איננו מתאים רק לזוגות או למשפחות, בצימרים תוכלו למצוא שולחנות כתיבה ופינות ישיבה המיועדות גם עבור אנשי עסקים על מנת להנעים להם את זמנם. כמובן שאנשי עסקים צריכים לבדוק האם שווה להם להשכיר חדר בצימר למשך כל הלילה, או שמא עדיף להם להשכיר חדר לפי שעה על פי הזמן שבו הם צפויים לשהות בחדר.

אחרי שניפצו לכם לא מעט סטיגמות בכל הקשור אל צימרים בישראל, זה הזמן שלכם להזמין את הצימר הבא שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לצפות באתר צימר בשבילי ולהזמין צימר עוד היום!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...