Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מכשירי אידוי שאתם חייבים להכיר

מכשירי אידוי שאתם חייבים להכיר
צילום pixbay

לא מעט אנשים אשר בוחרים לעשן, אינם מסתפקים בסיגריות הרגילות המוצעות כיום לרכישה. אותם אנשים, לא פעם יעדיפו להכין לעצמם את הסיגריות שלהם, באמצעות טבק או כל צמח אחר, ניירות גלגול, פילטרים ועוד. בעוד שמרבית הסיגריות הנעשות באופן עצמאי מבוססות על שריפת הצמח המצוי בתוכן, לצורך מיצוי תכונות ויתרונות הצמח ועישון של עשן הנובע משריפת הצמח, הרי שכיום ישנה אלטרנטיבה איכותית ובריאה יותר לעישון דומה לזה. אלטרנטיבה זו קרויה מכשיר אידוי ואנשים רבים בוחרים לעבור לעישון באמצעות מכשיר האידוי, על פני עישון באמצעות שיטות שונות אשר מתבססות על עישון באמצעות שריפת הצמח. ישנם לא מעט יתרונות למכשירי האידוי וחשוב שתחשפו אל היתרונות הללו, בטרם אתם ממשיכים לעשן בדרך הסטנדרטית הגובלת בשאיפת עשן שריפה.

צילום pixbay

מהו מכשיר אידוי

אם אתם בענייני עישון – אל תפספסו את הטקסט הבא. מכשיר אידוי הרלוונטי עבור עישון, הינו מכשיר אשר מחמם את הצמח אשר בתוכו ולא שורף אותו. פעולת החימום המתבצעת בשיטות שונות באמצעות מכשיר האידוי, מצד אחד מוציאה מהצמח את כל הסגולות והתכונות שלו הרלוונטיות עבור עישון ומצד שני, איננה שורפת אותו כליל. כלומר, אדם המשתמש במכשיר אידוי לצורך עישון, יוכל ליהנות מחוויית העישון, מבלי לשאוף עשן שריפה אל הריאות שלו. מכשיר האידוי איננו מוציא עשן, אלא אדים לבנים הרלוונטיים לשאיפה. האדים הללו מכילים את כל מה שטמון בצמח המיועד עבור עישון. מדובר ללא ספק באלטרנטיבה שרבים בוחרים בה כיום מכיוון שהיא מהווה חיסכון כלכלי וכמובן, יתרון בריאותי משמעותי על פני השימוש בכל אמצעי עישון אחר המבסס את פעולתו על שריפת צמח.

סוגי מכשירי אידוי

כאשר מדובר על מכשירי אידוי, הרי שכיום ניתן למצוא מוצרי אידוי שונים בטכנולוגיות מתקדמות. כך למשל, ישנו את הוופורייזר אשר מהווה מכשיר אידוי איכותי מאוד. את הוופורייזר ניתן להשיג כמכשיר אידוי נייד או מכשיר אידוי נייח. ניתן להשיג כיום גם עט אידוי, אשר הופך את פעולת העישון לפרקטית, קלה ונוחה יותר. ניתן לחלק את מכשירי האידוי המוצעים כיום למכשירי אידוי אשר מבצעים את פעולת החימום שלהם בשתי דרכים שונות: ישנם מכשירי אידוי אשר מבצעים את תהליך האידוי שלהם על ידי חימום ישיר של פלטה אשר עליה מונח הצמח וישנם מכשירי אידוי אשר מבצעים את פעולת החימום שלהם על ידי אדי חימום המצויים באוויר. חשוב מאוד לבחור במכשיר אידוי אשר ניתן לשלוט בו על הטמפרטורה באופן הטוב ביותר, על מנת שפעולת האידוי תהיה מוצלחת ואיכותית ותענה על מטרת העישון.

כיצד בוחרים מכשיר אידוי

אם גם אתם מעוניינים לעבור למכשיר אידוי, אתם וודאי תוהים כיצד תבחרו את המכשיר הנכון לכם. ובכן, ראשית כל, יש צורך לרכוש את מכשיר האידוי מחברה הידועה באיכות מוצרי העישון שלה. שנית, יש לבחור את מכשיר האידוי בהתאם למטרתכם. אם אתם צריכים מכשיר אידוי שיהיה זמין לכם בכל עת, הרי שניתן לבחור מכשיר נייד, קטן, קל וקומפקטי, בו תוכלו להשתמש בכל מקום ובכל זמן. במידה ואתם מעוניינים להציב את המכשיר בביתכם לצורך עישון בסביבת הבית בלבד, תוכלו לרכוש מכשיר נייד. כמו כן, יש לבחור את מכשיר האידוי בהתאם לאופן החימום הרלוונטי לכם ובהתאם ליכולתו להפיק את המרב מהצמח המצוי בו, באמצעות חימום בלבד ולא באמצעות שריפה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...