Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מכשיר אידוי קנאביס

מכשיר אידוי קנאביס
4 Attachments

אנשים אשר מקבלים קנאביס רפואי לעישון ברישיון המדינה, עשויים לסבול מאסטמה או ברונכיטיס. לרוב מה שגורם לכך הוא שאיפת העשן ולא קנבינואידים. קיימים מחקרים אשר מטרתם הייתה לעמוד על ההבדל בין עישון לבין אידוי קנאביס ועל פי המחקרים, המסקנות היו כי מכשיר אידוי קנאביס , אינו מקנה השפעות לוואי על צורכי הקנאביס הרפואי. יש לציין, כי כל סוגי העשן, מכילים גזים וחלקיקים, אשר גורמים לגירוי בכלי הנשימה.

למעשה בעת העישון של הקנאביס, משתחררים למעלה מ-100 סוגי רעלנים, היות ומדובר על חומר אורגני אשר נשרף וקיימות השלכות מדאיגות על כך בטווח הרחוק יותר. היתרון הרב בעישון באמצעות מכשיר אידוי קנאביס שהחומר משפיע מיד על הגוף, מאשר צורות אחרות של צריכת קנאביס רפואי.

מכשיר אידוי קנאביס

4 Attachments

מהי פעולת האידוי וכיצד היא מתבצעת בעת אידוי קנאביס?

אידוי הקנאביס, מתבצע באמצעות חימום הפרחים היבשים מבלי שהם יישרפו. פעולת החימום של מכשיר אידוי קנאביס, מגיעה לטמפרטורה גבוהה מספיק, כל שהחומרים הפעילים השתחררו בצורת אדים עשירים בקנבינואידים, אך הטמפרטורה אינה גבוהה מדי על מנת לא לשרוף את פרחי הקנאביס.. למעשה, קיימים כמה וכמה מכשירי אידוי לקנאביס והמכשירים הללו, נבדלים בגודל ובשימוש שלהם.

בגלל שהיום כבר ניתן להשתמש עם קנאביס מחוץ לבית, אפשר למצוא מכשירי אידוי עבור קנאביס שהם קטנים יותר וניתנים לניוד בקלות.  מומלץ לאדות את השמן או פרחי הקנאביס, ללא נוכחותו של אדם נוסף. היתרון הנוסף הוא, ששוטרים, מזהים בקלות ריח של עישון קנאביס ואילו באמצעות מכשיר אידוי קנאביס הריח לא קיים. בעישון, חלק גדול של הקנאביס נשר ועימו חומרים יעילים אחרים, מה שפוגע בטעם ובארומה.

יתרון נוסף, הוא הניקיון בשימוש עם מכשיר האידוי המיועד לשימוש בקנאביס. בעישון, גורם ללכלוך וכאשר משתמשים במכשיר האידוי, המקטרת נשארת נקייה למשך זמן ואין צורך כמעט בתחזוקה. גם סביבת החדר או האזור שבו צורכים את הקנאביס, נשאר נקי, ללא חלקיקי טבק או שאריות של נייר גלגול שמהם מכנים ג'וינטים.

אידוי נקי של קנאביס ללא רעלנים מיותרים

ישנם צרכני קנאביס רפואי שקיבלו רישיון מהמדינה בשל מחלה מסוימת, כאבים וכדומה, אשר מעידים, כי אידוי קנאביס, מעניק להם טעם טוב של הפרחים, מה שלא ניתן באמצעות עישון הקנאביס באמצעות ג'וינט או באנג. אם אתם צורכים קנאביס רפואי למטרת בריאות, מומלץ כי תשאפו את האדים באמצעות מכשיר האידוי המיועד לצרכני קנאביס שיש להם אישור רפואי להקלה על כאבים והקלה ממחושים שונים וכרוניים.

גם הטכנולוגיה המתקדמת בימינו, אפשרה את יצירתם של מכשירי אידוי קטנים לצריכת  קנאביס. מכשירים לה, נוחים, ניידים ודיסקרטיים. השילוב של כל התכונות החיוניות הללו, גרמו למכשירי אידוי לקנאביס, להיות לפופולאריים יותר. ניתן למצוא מכשירי אידוי לקנאביס, אשר מתאימים למתחילים וכאלה שמתאימים למתקדמים. לסיכום- קיימות מספיק סיבות שהגיע הזמן כי תתחילו להשתמש במכשירי האידוי, מידה ואתם בעלי אישור לקנאביס רפואי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...