Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת

ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת
קרדיט - Freepik

למרות שלא נעים לחשוב על זה, בסופו של דבר אנחנו חיים במדינה שיש בה צורך בממ"ד. ראשית, ישראל נמצאת בנקודה בעייתית מבחינת הסיכון לרעשי אדמה, ושנית, גם המצב הביטחוני תמיד מוסיף את שלו. עם זאת, חשוב להבין: זה שאולי יש לכם ממ"ד בבית זה נהדר, אבל זה ממש לא מספיק. הממ"ד שלכם חייב להיות תקני בהתאם למה שקובע פיקוד העורף. לכן כאשר מדברים על מיגון ממד מדברים על עבודה מקצועית לכל דבר ועניין. ראשית, כדי לבצע מיגון ממד ולהבטיח שהממ"ד באמת תקין, צריך להכיר בכלל את ההנחיות ואת התקנים. שנית, כמובן שכדי לבצע מיגון ממד, אנחנו צריכים גם לדעת איך עושים זאת. יש לברר מה לא עומד בתקנים במצבו הנוכחי של הממד ובהתאם לכך לפעול ולעשות שינויים.

החשיבות של דלת עמידה ויציבה בכניסה לממ"ד

הדבר הכי חשוב שיש, זו כמובן הדלת של הממ"ד. ללא דלת רסיסים לממד לא באמת תוכלו להיות בטוחים שברגע האמת הדלת תוכל לעשות את העבודה. דלת רסיסים לממד זו דרך חזקה ואיתנה שבאמת יכולה לעמוד בפני הדף, הפצצות וגם, כמובן, גזים מסוגים שונים. לכן, בבואכם להחליף את הדלת הישנה שיש לכם בכניסה לממ"ד, כדאי יהיה לבדוק היטב באיזו דלת חדשה אתם בוחרים. שימו לב: זה לא במקרה שפיקוד העורף החליט על תקנות כאלה ואחרות לגבי הדלת, החלון ועוד הרבה פרטים אחרים. הסיבה לכך היא שרק בצורה כזאת הממ"ד באמת יגן עלינו. לכן חשוב מאוד שתפנו אל חברה שבה אנשי המקצוע באמת מכירים את הנהלים. דלת רסיסים לממד תוכל להחזיק מעמד לאורך שנים רבות ולהגן עליכם אם היא תהיה איכותית, אז למה אתם מחכים?

תוך כמה זמן יוכלו לתקן את הממ"ד שלכם?

ברור לכם שהממ"ד שלכם לא תקין? החלון שלו לא בסדר או שאולי הדלת בעייתית? אין לכם מערכת סינון מתקדמת ואתם רוצים שהמומחים יוכלו להגיע כדי לשפר את המצב? אם כך, בוודאי תרצו גם שזה יקרה כמה שיותר מהר, ובצדק. בכל יום שעובר שבו הממ"ד שלכם לא תקין, זו עלולה להיות סכנה חמורה. לכן חשוב לדעת: יש חברות שאם תתקשרו אלינו, תוך 24 שעות הן יכולות לשלוח אליכם אנשי צוות מומחים. חברה כזאת היא חברת שביט רונן שמביאה איתה לא רק מקצועיות, אלא גם ניסיון של יותר מ40 שנה, כך שברור שכאן אתם בידיים טובות. החברה זמינה במספר: 09-7683122 ותוכל, תוך 24 שעות, להגיע ולתקן אצלכם כל מה שצריך בממ"ד כדי להבטיח שהוא יהיה תקני ובטוח לשימוש.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עבירות מין: כל מה שחשוב לדעת
עבירות מין הן מן העבירות החמורות ביותר שישנן. מורכבות הנושא...
החזרי מס: מדוע חשוב לבדוק את הנושא?
מי מאיתנו לא רוצה לראות בחשבון הבנק שלו זיכוי שאינו...
מציאת הפנצ'ריה האידיאלית באשקלון - בין השלווה לפקק
אשקלון - עיר של ניגודים אשקלון, העיר הציורית והשלווה שוכנת לחופי...
מה זה אומר בדיקות מעבדה שנעשות בבית?
עד לפני כמה שנים אי אפשר היה לדמיין זאת: אחות...
עדשות המגע שלא כדאי לכם לוותר עליהן
כל מי שסובל מבעיות ראייה מזה שנים יודע שמגיע רגע...
מהו סרטון תדמית ומדוע הוא חיוני לעסק שלכם?
בעולם העסקי של ימינו, התחרות על לקוחות היא עזה בכל...
עיצוב המטבח המושלם: חידושים, רעיונות והשראה
המטבח, הלב הפועם של הבית, הוא יותר מסתם מקום לבשל...
תאונות אישיות: מה נחשב לתאונה זו ואיך מקבלים פיצוי?
תאונות יכולות לקרות בכל מקום: ברחוב, בבית ובכל סיטואציה. כל...
ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת
למרות שלא נעים לחשוב על זה, בסופו של דבר אנחנו...
טפלו בעצמכם כי מגיע לכם
לפעמים אנחנו עוברים את חיינו בתחושה שמגיע לנו יותר אבל...