Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מעצבי פנים מרכז

מעצבי פנים מרכז
קרדיט אור-טל עיצוב פנים

בין אם מדובר בדירות ישנות או דירות קבלן חדשות, היום יותר ויותר בעלי דירות באזור המרכז פונים למעצב פנים מקצועי על מנת לנצל בחוכמה את החלל שברשותם תוך עיצוב נכון וחידוש הבית, על מנת לעצב את בית חלומותיהם. אז כיצד מומלץ לעצב דירה בסביבה האורבנית של מרכז הארץ? כל הפרטים בכתבה זו.

קרדיט אור-טל עיצוב פנים

מעצבי פנים מרכז מעצבים דירות וחללים שונים בסגנונות ואלמנטים שונים. אך כאשר מדובר בעיצוב פנים בדירות באזור המרכז ישנן כמה גורמים אשר יש לקחת בחשבון. אורטל, ממשרד אורטל עיצוב ותכנון הינה מעצבת פנים אזור המרכז אשר לוקחת בחשבון את האלמנטים הבאים:

  1. גודל החללים – בשל עומס מבקשי הדיור באזור המרכז ותל אביב בפרט, דיירים רבים מתגוררים בחללים קטנים. לכך שני גורמים עיקרים הראשון הוא יוקר המחייה אשר לא מאפשר קנייה של בית גדול עבור חלק מן המשפחות, וכך משפחות רבות קונות בתים קטנים וישנים יותר. הסיבה השנייה היא אופן הבנייה החדשה והמתפתחת אשר מעדיפה לבנות כמה שיותר בשטח אחד- בין אם מדובר בבניית חדר נוסף בחלל הבית אשר מקטין את חלל הסלון והמטבח, או כמות בניית דירות הדירות בבניין אחד. גורמים אלה מצמצמים ומקטינים את חללי הדירות באזור המרכז. לכן על מעצבי הפנים לקחת בחשבון בזמן תכנון העיצוב את עניין הגודל וליצור שפה עיצובית אשר מתאימה לגודל הבית.                      
  2. שפה עיצובית אשר מתכתבת עם הנוף – לוקיישן הבית הרבה פעמים משפיע על עיצוב החלל, כך דירות הפונות לים יתאפיינו בעיצוב המשלב את אווירת הים והחופש בשפה העיצובית. ואילו בתי קרקע בצפון יתאפיינו בשילוב רב של חומרי גלם טבעיים כמו עץ ואבן. גם כאשר מעצבים בסביבה אורבנית מומלץ לשלב את האווירה האורבנית בעיצוב חלל הבית.  
  3. עיצוב ייחודי – בתים רבים באזור המרכז ותל אביב בפרט, דומים זה לזה מבחינת מבנה הדירה ותכנונה האדריכלי. לכן הצורך בעיצוב המבדיל ומייחד את חלל הבית גובר. לכן חשוב לבחור במעצב פנים אשר ידע להבדיל ולייחד את דירתכם או ביתכם תוך מתן מראה אקסקלוסיבי ומעניין.
קרדיט אור-טל עיצוב פנים

כאשר בוחרים מעצב יש לוודא שהמעצב מנוסה בעיצוב חללים באזור המבוקש

כשאר מעצב הפנים מכיר את האזור והסביבה מקרוב, הוא יודע להתחשב באלמנטים נוספים וחיוניים. כך למשל מעצב אשר מעצב דירות הסמוכות לים יבחר בריהוט אשר עמיד ללחות הקיימת בדירות באזור זה. אורטל מאורטל עיצוב ותכנון, הינה מעצבת פנים מנוסה ומקצועית אשר עיצבה פרויקטים רבים באזור המרכז   0528959649.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...