Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מערכות אבטחה – ההבדלים בין אבטחה לבית לבין אבטחה לעסק.

מערכות אבטחה – ההבדלים בין אבטחה לבית לבין אבטחה לעסק.
מצלמת אבטחה. באדיבות Pixabay

הקדמה הטכנולוגית דורשת מערכות אבטחה מתקדמות, אשר מאפשרות להגן על הנכסים הפיזיים והווירטואליים (צילומים) של סביבות פרטיות ועסקיות. אתגרי אבטחה הביתית דורשים מצלמות ייעודיות, אשר מאפשרות לספק תמונה בזמן אמת על המתרחש בסביבת המגורים, ויותר מכך ניתנות לחיבור וקישור רשתי, כך שניתן אף לשלוט עליהן מרחוק, ואף לשוחח דרכן. מהם ההבדלים בין צרכי האבטחה לבית לצרכי האבטחה לעסק? אלסק מערכות מייעצת.

אתגרי האבטחה הביתיים:

אתגרי האבטחה הביתיים נחלקים לסביבות המגורים, בין אם מדובר על בתים פרטיים ובין אם מדובר על בנייני מגורים משותפים. בתים פרטיים ידרשו למצלמות נסתרות בסמוך לפתחי הכניסה, דלתות וחלונות, שאותן ניתן להסוות בחפצי נוי, צעצועים וכלים, מצלמות IP עם חיבורי WIFI אל חוטי, המתחברות אל המחשב הביתי, עם יכולת לראיית לילה, וכמובן, אופציה לכרטיס זיכרון מובנה או נשלף, אשר יספק נפח אחסון עבור הקלטה. בבחירת מצלמה ביתית חשוב לוודא, שניתן לשלוט עליה מרחוק, לכוון את כיוון הצילום שלה, לבצע תקריבים והרחקות, וכן לבצע את התאמת העדשה.

כיצד להתאים עדשה למצלמה ביתית?

חשוב להבין את השימוש, הצורך והשטח בו תמוקם המצלמה, עבור שטחים צרים מומלץ לבצע שימוש בעדשות רחבות, שנותנות זווית צפייה ממוקדת יותר. עבור שטחים רחבים, מומלץ לבצע שימוש בעדשות צרות, שנותנות תמונה רחבה יותר.

מצלמות לתחום העסקי- על מה לשים דגש

מצלמת אבטחה. באדיבות Pixabay

בתחום העסקי ניתן למצוא לינקים לחיבורי רשת, מצלמות ייעודיות לתחנות דלק, גני ילדים, כניסות לבנייני משרדים, מצלמות משרדיות, ומצלמות בעלות יכולת ראיית לילה, חיבורים אלחוטיים, ויכולת צילום ב-HD.

ההבדל המרכזי בין מצלמות לשימוש פרטי בסביבות מגורים למצלמות לשימוש עסקי הוא היישומים הנלווים ליכולת הצילום הנדרשת, בין אם מדובר על חיבור של מערכות לזיהוי תגים או בקרות גישה, אשר מהוות כלי למידור מורשה הגישה למתחמים, מערכות אבטחה עם NVR, המשמשת כמקליט וידאו רשתי, אשר מאפשרת לעקוב דרך אתר אינטרנט על המתרחש במרחב ועוד.
כמו כן, אחת המצלמות היותר פופולאריות לשימושים עסקיים הן מצלמות PTZ, המאפשרות הזזה ושליטה בצילום התקריב, בזוויות ובמעלות הצילום, הזזת המצלמה מתבצעת על ידי פקודה של משתמש הקצה. ניתן אף לצלם שטחים בזווית צילום של 260 מעלות בהתאם לסוג המצלמה. כמו כן, קיימות מצלמות זום דיגיטלי ללא מנועים, אשר נשלטות על ידי תוכנה, ומאפשרות ביצוע זום דיגיטלי והתמקדות בשטח בלבד. ללא תזוזה. נקראות גם EPTZ

לסיכום, מצלמות לשימושים ביתיים בדרך כלל יאפשרו חיבור לרשת האינטרנט והמחשב הביתי, וידרשו לתכונות בסיסיות של התאמה לחלל, צילום לילה ונפח אחסון. לעומת המצלמות לשימושים עסקיים, אשר נשענות על עקרונות שיתוף המידע, במקרה של גני ילדים, ודורשות גמישות גבוהה יותר ביכולת הצילום וכיסוי שטח נרחב.

אלסק מערכות מקבוצת פז סיסטם, משווקת מוצרי אבטחה מתקדמים ומובילים מסוגם, מייעצת ומלווה פרויקטים עוד בשלבי התכנון ומבצעת התקנות מקצועיות, לשאלות ופרטים נוספים: 072-3924594

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...