Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצדיעים לנכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה

מצדיעים לנכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה
צילום אילן ספירא

אמש התקיים אירוע הוקרה מרגש לנכי צה"ל ונפגעי פעילות האיבה, תושבי העיר גבעתיים, במעמד רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, עידן קליימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל, אייבי מוזס, יו"ר ארגון נפגעי פעולות האיבה, קובי יצחק, יו"ר מחוז תל אביב בארגון נכי צה"ל ומיכה ירום, ראש שלוחת גבעתיים ארגון נכי צה"ל. עינב להב, זמרת בחבורת הזמר העירונית "קולות גבעתיים" הופיעה במספר קטעי שירה בליווי נגן הפסנתר, צחי פודור.

באירוע, שכבר ממזמן הפך למסורת עירונית, התאספו כ- 250 נכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה בתיאטרון גבעתיים למופע ייחודי "אלה הם בנאי", בהשתתפותם של גברי בנאי האב ושני בניו אורי ובעז. במהלך המופע, הבנאים שיתפו ברגעים נוסטלגיים מחייהם, מראשית נוף ילדותם בשוק מחנה יהודה בירושלים ועד להצלחתם הגדולה בעולם התרבות והמוזיקה. לצד הסיפורים המפתיעים, שלישיית הבנאים שרו ממיטב הלהיטים של הגשש, להקת התרנגולים ולהיטים של אורי ובועז כמו ״פרפרים״ ו"כל השבוע מרגיש כמו שבת".

יום ההוקרה השנתי לנכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה בישראל הוא יוזמה שצמחה מהשטח ובשנת 2014 התקבלה החלטה ממשלתית להפוך את יום זה ליום ממלכתי רשמי מדינת ישראל.

בישראל, חיים למעלה מ -70,000 פצועי צהל ופעולות האיבה. יום זה הוא הזדמנות ללמוד ולהכיר את ההתמודדויות אותן הם חווים ולהוקיר תודה על שירותם המשמעותי למען ביטחון המדינה. שירותם הותיר מאבק יומיומי עבורם שמהווה השראה לכולם.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים בירך באירוע: "לאחר שנה של הפסקה, אני מאושר על שהחזרנו עטרה ליושנה. זהו יום חשוב בחברה מגובשת המקדשת את ערכי האחדות והערבות ההדדית. כבוד גדול עבורנו לקיים מידי שנה את אירוע ההוקרה למען נכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אשר חוו על בשרם ונפשם פציעות, כדי שאנחנו כמדינה ואזרחיה נוכל להתקיים בצורה חופשית ולהמשיך לגדל על אדמת ישראל את הדורות הבאים. אנו מלאי השראה על אומץ הלב שלכם וההקרבה למען ביטחון העם והמולדת. תודה לכל המכובדים על נוכחותכם, תודה למנהל אגף האירועים, ליאור סידוב על הפקת אירוע מרגש ומכבד

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...