Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצטייני משרד החינוך בגבעתיים

מצטייני משרד החינוך בגבעתיים
עיריית גבעתיים

אלה ספיר גונן, מנהלת תיכון שמעון בן צבי וענת נוימן, נבחרו על ידי משרד החינוך כנשות חינוך מצטיינות לשנת 2018

עיריית גבעתיים

מבין מאות מועמדים, שהוגשו לתחרות אנשי חינוך מצטיינים, מכל מחוז תל אביב, נבחרו 16 אנשי חינוך בלבד על ידי משרד החינוך כמצטיינים מחוזיים לשנת 2018. גבעתיים, העיר היחידה שהציבה ברשימה שתי נשות חינוך מקומיות, אלה ספיר גונן, מנהלת תיכון שמעון בן צבי וענת נוימן, מחנכת ורכזת חינוך גופני מבית הספר ברנר.

עיריית גבעתיים

16 אנשי חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב שהתבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תשע"ח, קיבלו, יום ראשון, 11.11.18 תעודות הוקרה ממנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי בטקס שהתקיים במרכז הבמה בגני תקוה.  בטקס לקחו חלק, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, הנהלת מחוז תל אביב, הפיקוח, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים שזכו בתואר הנכסף. בנוסף לפרסים האישיים, קיבלה גם מנהלת ביה"ס לאמנויות ע"ש גורדון בהרצליה בלה בסן,  את פרס החינוך המחוזי.

עיריית גבעתיים

בדברי ברכותיה אמרה בין היתר מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי: "אחד הערכים המרכזיים במחוז תל אביב הינו ערך המצוינות. מצוינות איננה מצב אלא תהליך. תהליך מתמיד של תביעה עצמית לשיפור, נחישות לחתור להשגת המטרות, מתוך אמונה ביכולת להשיגן. אתם, מחנכים יקרים, הוכחה לדבקות במטרה ואמונה במה שהנכם מובילים ומשמשים בכך דוגמא ומופת לעמיתיכם ולתלמידיכם."

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " אני מודה ומברך את אלה ספיר גונן וענת נוימן על עבודתן החינוכית הנפלאה ורבת השנים, אשר זכתה גם להכרה והוקרה פומבית, וגאה בשם צוותי בית הספר, ההורים והילדים בהן ובמערכת החינוך שלנו. לשמחתי הרבה, גבעתיים התברכה בלא מעט מחנכות ובמחנכים מצטיינים, שהם מנהיגי העיר האמתיים והנכס האמיתי שלנו שבזכותו מערכת החינוך שלנו היא מהמובילות במדינה. ישר כח לאלה ענת והמשך עשייה פורייה".

להלן דברי הועדה על נשות החינוך המצטיינות:

אלה ספיר – גונן – מנהלת תיכון "שמעון בן צבי" גבעתיים

עיריית גבעתיים

עם כניסתה של אלה ספיר-גונן לתפקיד הניהול בבית הספר היא ערכה שינויים בכל התחומים שקידמו באופן משמעותי את בית הספר. אלה הובילה שינוי משמעותי בתחום המדעים ובנתה תכניות ייחודיות עבור התלמידים המצטיינים ועובר תלמידי מב"ר. בוגרי בית הספר מסיימים עם תעודת הצטיינות בתחום החברתי.

אלה מאמינה, כי בית הספר אינו בועה המנותקת מהעולם, אלא משקף את הקהילה והחברה והוא חלק ממנה. זו הסיבה שהיא שמה דגש רב על מעורבות חברתית ועל התנדבות בקהילה. בשבע השנים שהיא מנהלת את בית הספר היא מובילה את נושא ההתנדבות כנושא מרכזי ואף גייסה מורים רבים לפרויקט ההתנדבות.

נושאי החדשנות והמצוינות המדעית מוטבעים בכל מגמות הלימוד ובעשייה ביום יומית. התלמידים כותבים עבודת מחקר בהנחיית מרצים מאוניברסיטת בר-אילן. השנה בית הספר נבחר להשתתף בתכנית היוקרתית "רמון ספייסלאב", שמטרתה לעודד לימודים מדעיים ומצוינות אישית. לפני כשנה אלה החליטה לחדש את חזותו של אתר האינטרנט של בית הספר. האתר משמש גם כמרחב למידה מקוון.

כחלק מבניית בית ספר קהילתי הובילה פרויקט של הנצחת בני משפחות שנספו בשואה. ביום השואה מתקיים טקס הנצחה בנוכחות ניצולים שהשתתפו בפרויקט. שמות הנספים מונצחים גם במהלך הנסיעה לפולין.

ענת נוימן- רכזת חינוך גופני ומחנכת כיתה, בית הספר היסודי "י.ח. ברנר" גבעתיים

עיריית גבעתיים

ענת נוימן בעלת ותק בהוראה של 20 שנה. במסגרת תפקידה כרכזת החינוך הגופני בבית הספר וקידום תחום הבריאות פעלה רבות להכנת נבחרות הספורט לתחרויות השונות, קיימה פעילויות ספורט לילדי הגנים העולים לכיתה א' במסגרת תכנית רצף גן בית הספר, כתבה תכנית לימודים רב תחומית בנושא תזונה בריאה ואורח חיים בריא והעבירה הרקדות בית ספריות.

מעבר לתפקידיה הרבים, ענת לקחה על עצמה את נושא הכוריאוגרפיות לטקסים ובמהלך השנים מילאה תפקיד זה במקצועיות, במסירות ובאחריות רבה תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים. פעמיים הובילה ענת את רקדני בית הספר לתחרויות עירוניות במחול וזכתה במקום הראשון.

כבוגרת קורס מדריכים לספורט טיפולי, יזמה ותכננה את המרחב החדשני לתנועה. המרחב כולל מתקנים, שמאפשרים פעילויות מאתגרות וייחודיות המעודדות את התלמידים לעזוב את הטלפונים הסלולריים ואת מסכי המחשב ולעבור לפעילויות קבוצתיות המשפרות, בין היתר, את כל המיומנויות המוטוריות, כגון : טיפול בהפרעת קשב וריכוז, בעיות קואורדינציה, קשיים בהתארגנות ובתכנון תנועה.

ענת היא גם מחנכת ומורה למתמטיקה. במסגרת לימודיה לתואר השני פיתחה שיטה חדשנית המאפשרת לימוד חשבון באמצעות תנועה. דרכי עבודתה בנושא והעשייה החינוכית הייחודית שלה מעידים על תהליך מעמיק  ומתמשך ומהווים השראה לסובבים אותה.

על כל אלה ועוד  מצאה הועדה את אלה ספיר-גונן וענת נוימן ראויות לתואר "אשת חינוך מצטיינת" לשנת הלימודים תשע"ח.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...