Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצלמות אבטחה אנלוגיות או דיגיטליות?

מצלמות אבטחה אנלוגיות או דיגיטליות?

מתלבטים לגבי רכישה של מצלמות אבטחה אנולגית או דיגיטלית? להלן כל המידע החשוב ביותר אשר יאפשר לכם להגיע להחלטה נבונה לקראת רכישה של מצלמת אבטחה לבית או לעסק.

מצלמות אבטחה אנלוגיות או דיגיטליות?

מצלמות אבטחה – פיתוחים טכנולוגיים משמעותיים

זה לא סוד כי בעשור האחרון חלה עלייה משמעותית בביקוש בעבור מצלמות אבטחה, וזאת לאור העובדה כי התרחשו פיתוחים טכנולוגיים יוצאי דופן אשר מאפשרים לקבל תמונה מדויקת ובזמן אמת, הן בעבור בעלי עסקים אשר רוצים למגן את העסק והן בעבור המגזר הפרטי. למעשה, רכישה של מצלמת אבטחה הינה רכישה משמעותית אשר צריכה להילקח בכובד ראש, וזאת לאור העלות כמו גם הפרקטיות אשר צריכה להינתן לכם למשך שנים רבות. לכן, ניתן לראות כיצד רבים מתלבטים בשאלה איזו מצלמה לבחור – אנלוגית או דיגיטלית, ואנחנו כאן עם כל הפרטים בכדי ליישב את הסוגיה ולהעניק לכם את המידע המלא בעבור רכישה של מצלמת אבטחה מתקדמת ואיכותית.

מהו ההבדל בין מצלמות אבטחה אנלוגית לבין מצלמות דיגיטליות?

עד לאחרונה, רוב מצלמות האבטחה היו מצלמות אנלוגיות. מצלמה אנלוגית היא למעשה מצלמה אשר מבוססת על כבל אנלוגי חשמלי, כאשר המצלמות מחוברות באמצעות כבלים מסוג RG59 ולכן ההמרה הדיגיטלית אשר מתבצעת מעניקה תמונה באיכות ירודה יחסית לטכנולוגיות שקיימות היום. בניגוד למצלמה האנולוגית, המצלמה הדיגיטלית הינה מצלמה חדשנית אשר מאפשרת לקבל תמונה באיכות יוצאת מן הכלל, זאת בשל העובדה כי מדובר במצלמה אשר מבוססת על כבל רשת אשר נחשב למתקדם יותר. בנוסף, בניגוד למצלמה האנלוגית המצלמה הדיגיטלית שנקראות גם מצלמות IPהוכחו כיעילות יותר, ולכן היא נחשבות למומלצות מאוד בעבור בתי עסק כמו גם בתים פרטיים אשר מעוניינים למגן את הבית או את המשרד בדרך קלה ופשוטה, ובאיכות יוצאת דופן של תמונה ואפילו סאונד.

היכן ניתן לרכוש מצלמה אנלוגית או דיגיטלית?

כאמור, ישנם הבדלים משמעותיים בין מצלמה אנלוגית אשר נחשבת למיושנת ומורכבת מאשר המצלמה הדיגיטלית, אולם חשוב לזכור כי אם הינכם עתידים לבצע רכישה של המצלמות הללו, מומלץ לבצע רכישה של מצלמה דיגיטלית וזאת על מנת שכספכם יושקע בחוכמה, וכי תוכלו לקבל שליטה מרחוק על המצלמות. מדובר באלמנט משמעותי מאוד, וזאת בשל הפיתוחים הרבים אשר נעשו כיום בענף המצלמות הדיגיטליות אשר מאפשרות לנהל בקלות כל מצלמה אשר מותקנת באופן מרוחק, כמו גם בעלות פ'יצרים חדשים אשר כוללים ניתוח אנליטי של התמונה.

החברות המוכרות המייצרות את המצלמות הללו הם DAHUA  ו- provision, כמובן שיש עוד עשרות חברות בשוק שמוכרות מצלמות דומות אבל חברות אלו הם המרכזיות שנותנות מוצר טוב עם אחריות וכמובן מבוסס אפליקציה לטלפון.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...