Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרכזים ללב הנוער בלבד: שודרגו מרכזי הנוער בבית ראשונים ובשז"ר

מרכזים ללב הנוער בלבד: שודרגו מרכזי הנוער בבית ראשונים ובשז"ר
באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

עיריית גבעתיים סיימה תהליכי שיפוץ ועיצוב מחדש של מרכזי הנוער בבית ראשונים ובמרכז הקהילתי שז"ר. המרכזים שופצו במהלך חודשי הסגר, ועוצבו כמרחבים ורסטיליים עם ריבוי שימושים. מחלקת הנוער במנהל החינוך, הנוער והצעירים, תכננה את תהליך השיפוץ והעיצוב, על-מנת להתאים את המרחבים החדשים לצרכי למידה, התנדבות, יזמות, בילוי ופנאי.

 

התפיסה העירונית גורסת כי מרחבי הלימוד וההשראה נועדו לשרת את בני הנוער במהלך כל היום. המרחבים משמשים במהלך שעות הבוקר למפגשי קפסולות של תלמידים בבית הספר, ובשעות אחה"צ למסגרות מגוונות של החינוך הבלתי פורמלי. המרחבים כוללים ריהוט חדיש ונוח, ציוד טכנולוגי מתקדם ומטבחים מודרניים בהם בני הנוער יוכלו לבשל ולאפות. חללי הישיבה וההתכנסות מגוונים וכוללים גם פינות להתכנסות אינטימית וגם פינות לצוותי חשיבה ומפגשים מרובי משתתפים. במרכזים שולבו גם אלמנטים משחקיים של בילוי ופנאי, כמו שולחן ביליארד, עמדת סימולטור ופלייסטיישן.

באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

 

מועדון הנוער "הצוללת" בבית ראשונים מרכז את פעולת תנועת הנוער "גבע", תנועת המד"צים העירונית. בנוסף, במועדון פועלות קבוצות התנדבותיות שונות של בני נוער, בליווי 14 מדריכים ובהובלה של ישראל נתנאל, מנהל התנדבות רשותי במחלקת הנוער.

 

מועדון הנוער "הבועה", הפועל במרכז הקהילתי שז"ר, מתהדר במטבח חדיש ומאובזר המותאם לאפייה, עם שני תנורים. קבוצת ההתנדבות "הבייקרי" מקיימת מפגשי אפיה במקום מידי שבוע, בהנחיית מדריכת נוער. את המאפים תורמים הנערים לגמלאים, שורדי שואה, הוסטלים וגופים שונים. מועדון "הבועה" הוא מרחב מונגש המוקדש גם לפעילויות ומפגשים של ילדים ובני נוער עם מוגבלות וצרכים מיוחדים.

באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

 

טל גזית, מנהל מחלקת הנוער במנהל החינוך: "המרכזים החדשים עוצבו ושודרגו בהתאם לצרכים של בני הנוער ולתכנים הייחודיים של הפעילויות השונות. מרחבים איכותיים מסוג זה מזמנים הזדמנויות לעשייה יזמית והתנדבותית של בני הנוער, וכמובן מיועדים גם להנאה, מפגשים חברתיים ובילוי בשעות הפנאי."

 

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "השקענו בשיפוץ ועיצוב מרכזי הנוער שלנו לרווחת הנערים והנערות בעיר. המרכזים המשודרגים מייצרים אווירה נעימה ומזמינה, ואנו מקווים כי כמה שיותר בני נוער יפיקו את המרב מהשהות בהם, לטובת תהליכים חינוכיים וחברתיים של התנדבות, למידה וצמיחה. תודה גדולה לכל המעורבים בתכנון ובהקמה של המרחבים, ובמיוחד למחלקת הנוער, לעמותת קהילתיים ולמחזיקת תיק הנוער בעירייה קארין אינס."

באדיבות דוברות עיריית גבעתיים
באדיבות דוברות עיריית גבעתיים
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...