Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משחקי קופסא לכל המשפחה – כך תבחרו את המשחק הטוב ביותר

משחקי קופסא לכל המשפחה – כך תבחרו את המשחק הטוב ביותר
קרדיט PIXABAY

פעם  נהגו לבחור משחק קופסא על פי הטרנדים הקיימים, מפני שלא היה מגוון גדול של משחקים וכולם ידעו את רוב המשחקים. צריך לזכור שמדובר על תקופה בה לא היו מחשבים וטלפונים, כך שמשחקי קופסא היו במרכז העניינים.

כיום הדברים התקדמו והשתנו ומגוון משחקי הקופסא נהיה עצום ומחולק לפי רמות השחקנים ומספר המשתתפים. לכן, חשוב משחק אשר מותאם ליכולות הילדים ולהיכרות שלהם עם עולם המשחקים.

קרדיט PIXABAY

כיצד נתאים את המשחק לרמת הילד?

קודם וחשוב ביותר הוא לקחת את הילדים אתכם לחנות משחקי קופסא. לרוב הם ימצאו שם דוגמאות חיות ויחושו את המשחק בעצמם ואם בעל החנות יהיה נחמד, תוכלו אפילו לשחק במשחק בתוך החנות. לאחר שתעשו זאת מיד תבינו אם המשחק מעניין את הילד או שאתם רוכשים אפיזודה חולפת. הילדים יודעים הכי טוב מה מתאים להם ואולי תופתעו ותגלו כישורים חדשים שלא ידעתם עליהם.

את המשחק חשוב לרכוש על פי גילו של  הילד (רשום לאיזה גילאים מתאים המשחק מאחורי כל קופסא), בנוסף, הבינו אם הוא אוהב לשחק לבד, עם משפחה, אחים, או קבוצת חברים מפני שלכל תחום שכזה יש מגוון משחקים שונים. תנו לילד לקבוע את רמת האתגר שהוא מוכן אליה, מכיוון שמשחק מאתגר יגרום לילדכם סיפוק הרבה יותר גבוה ותחושת הצלחה שתשפיע רבות על התבגרותו ועל הביטחון העצמי שלו גם בעולם האמתי מחוץ למשחק.

לעומת זאת אם מדובר ברמת משחק קופסא שהיא גבוהה מידי עבורו, רצוי להסב את תשומת ליבו לבחור באחד ממשחקי הקופסא האחרים, וזאת בכדי שלא לגרום לו לחוות תסכול יתר בעקבות אי ההצלחה שלו במשחק.

חשוב לדעת:  רוב ההורים ירכשו לילדיהם משחק בתחום שהם חזקים בו, אך אנו ממליצים דווקא לבחור משחקי קופסא על פי התחום שדרוש בהם חיזור כישורים, ככה הוא יחזק את מה שהוא חלש בו. כאשר עושים החלטה שכזו, חשוב להבין מה רמתו של הילד באותו תחום ולרכוש את המשחק על פי זאת. לדוגמא: אם הילד חזק במשחק שחמט, אולי כדאי שנרכוש לו את המשחק האי של קטאן שהוא גם משחק אסטרטגיה וגם דורש יכולות קוגנטיביות, כך שהוא יהנה מכך שהוא יחזק את שתי העולמות.

רכישת משחקי קופסא באינטרנט

האינטרנט הוא עולם של מידע ולכן יהיה לכם מאוד קל לראות את המשחק על המסך ואפילו לצפות בשחקנים אחרים משחקים בו בסרטוני יוטיוב. בנוסף, באינטרנט תמיד נשיג מחיר טוב יותר מפני שהוצאות החנות הם פחותות. ברשת תוכלו לראות מגוון גדול של משחקים ולקרא המלצות ודירוגים, זה לא עולם לא ייתן לכם את החוויה של המוצר הפיזי, אך בהחלט יקנה לכם את הרעיון האם זה מתאים לילדכם או לא.

אם אתם רוצים מגוון גדול של משחקים ובמחירים הזולים ביותר, תוכלו להיכנס לאתר אימפריית הצעצועים, זהו אתר שמוכר הכל ובמחירים מאוד אטרקטיביים .האתר תוכלו גם למצוא אפשריות חיפוש לפי גיל, קטגוריה וכו\', כך שתקבלו בכמה לחיצות כפתור את כל המידע שתצטרכו לגבי המשחק המתאים לכם ועל רמת המשחק. בנוסף, באתר תמצאו מאמרים בנושא \"משחקי קופסא מומלצים לילדים\" כך שאדם מקצועי כבר עשה עבורכם את הסינונים המתאימים והנגיש עבורכם את כל תחום משחקי הקופסא.

לסיכום: בין אם זה באינטרנט ובין אם זה בחנות פיזית, תמיד תוכלו לרכוש משחקי קופסא וליהנות בגיבוש המשפחה והחברים ופיתוח יכולות וכישורים פיזיים וחברתיים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...