Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחי אוכל בגבעתיים שיחממו לכם את הלב

משלוחי אוכל בגבעתיים שיחממו לכם את הלב
צילום יח"צ

הגבלות התנועה בעקבות נגיף הקורונה נוגעות לכולם ואינן פוסחות גם על ערים קטנות יחסית כמו גבעתיים. העיר הפסטורלית הנמצאת בשכנות לערים גדולות כמו תל אביב ורמת גן, נמצאת גם היא בהסגר, וגם תושביה אינם יכולים ליהנות מההנאות הפשוטות של החיים כמו לצאת החוצה, להסתובב מעט או אפילו לאכול בחוץ. בתקופה מורכבת שכזו קיימת חשיבות רבה לשירותי משלוחי אוכל ביתי עד הבית. ויש חברה אחת המבצעת את המשלוחים האלה בזריזות וביעילות.

משלוחי אוכל בגבעתיים שיחממו לכם את הלב
צילום יח"צ

שניצל בבגט טרי וחם כבר בדרך אליכם

כמה כבר אפשר לבשל את אותה הפסטה או לפתוח את קופסת הטונה השביעית שלכם השבוע? אם בא לכם להתפנק באוכל מזין ואיכותי מבלי להתפשר על איכות, ניקיון ובריאות, הכירו את שניצל קומפני – משלוחי אוכל. כשכולים נמצאים בבית, השליחים הזריזים של החברה יוצאים אליכם (תוך שמירה על כל כללי הזהירות, כמובן) כדי להביא לכם את האוכל הביתי שלו אתם מצפים בכיליון עיניים. 

כשאתם מזמינים אוכל משלוחים בגבעתיים, תוכלו להתפנק במגוון רחב של מנות טעימות ומזינות. מבין המאכלים המפנקים תוכלו למצוא צ'יפס מטוגן שנעשה מכל הלב, אורז בטעם ביתי, שורה ארוכה של סלטים נוסטלגיים כמו חומוס או סלט ביצים, וכמובן המנות הבשריות שהן העיקר – חזה עוף, פרגיות ושניצלים לבחירתכם. את המנות האלה מכינים בסביבת עבודה נקייה, תוך הקפדה על כל כללי ההיגיינה. לאחר שתבחרו את המנה שלכם ותצרו קשר עם החברה, השליח ייצא אל הדרך ויניח את המנה בפתח הבית. כך שתוכלו לקחת אותה בזהירות ובטחה, להמשיך ולשמור על כללי ההיגיינה והעיקר – להינות מארוחה מזינה ובריאה. 

דווקא עכשיו: לאכול בשר זה בריא

בימים שבהם אתם נמצאים רוב הזמן בבית, חשוב להקפיד על שמירת אורח חיים בריא עד כמה שניתן. כלומר, לעסוק בפעילות גופנית גם במסגרת הבית ולהקפיד על תזונה נכונה. הבשר הוא רכיב בלתי נפרד מהתזונה שלכם, והוא מספק לגופנו את החלבון שלו אנו זקוקים. מעבר לכך, הבשר הוא מקור לברזל ולוויטמין B12 החיוניים לבריאותו של האדם. בשניצל קומפני – משלוחי אוכל בגבעתיים מקפידים להביא לכם אוכל טרי ומזין המוכן במקום, ללא חומרים משמרים. כך שמי שרוצה לשמור על הבריאות שלו גם בתקופה בלתי פשוטה זו, יכול בהחלט לעשות את זה. 

שניצל בבגט טרי וחם כבר בדרך אליכם
צילום יח"צ

3 טיפים שיעזרו לכם להכין בשר טעים יותר

נהניתם ממנת הבשר איכותית? משלוחי אוכל אחרונים נתנו לכם תחושה של עוד? קבלו כמה טיפים להכנת בשר טעימה ומזינה בזמן שאתם נמצאים בבידוד או בהסגר:

  • טיפ 1: חלבון ביצה ועמילן תירס מרככים את הבשר – לפני שאתם מתכוונים לצלות את הבשר, כדאי להשרות אותו בעמילן וחלבון ביצה. כתוצאה מכך הבשר יתרכך ולא יאבד את העסיסיות שלו במהלך הצלייה. 
  • טיפ 2: רוצים בשר פריך? המליחו אותו – המלח שומר על פריכותו של הבשר. לפני שאתם מטגנים אותו על מחבת או מניחים על הגריל, המליחו אותו בנדיבות גדולה מכל צדדיו ושטפו אותו. 
  • טיפ 3: משדרגים את השניצלים – כל מי שמכין שניצלים יודע שכדי להעניק להם את הטעם הפריך, טובלים כל יחידת שניצל בפירורי לחם פשוטים וביצה. אפשר לשדרג את המתכון ולטבול את השניצלים בפירורי פנקו, שהם פירורי לחם אווריריים יותר. דרך שדרוג נוספת היא לתבל את פירורי הלחם עצמם בתבלינים כמו פלפל שחור, עשבי תיבול או שומשום. 

תקועים בבית ומפנטזים על חזה עוף במרינדה? הזמינו משלוח עכשיו

שניצל קומפני סניף ב.ס.ר. עומד להפוך את החלום שלכם למציאות. בחרו עכשיו את המנה הרצויה מתוך התפריט העשיר שלכם, והשליח כבר יהיה בדרך אליכם. אל דאגה, השליח לא ייתן לאוכל שלכם להתקרר ומנות הבשר המשובחות יגיעו אליכם בזמן. להזמנות התקשרו עכשיו  052-9125184.

שניצל קומפני

דוד בן גוריון 1, בני ברק, 5120149

טלפון: 052-912-5184

schnitzelcompany-bsr.co.il

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...