Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלחת בראשות מפכ"ל משטרת העיר קונמינג ‏בסין ביקרה בגבעתיים והתרשמה מהפעילות הנעשית בעיר בתחומי הביטחון האישי ואיכות החיים

משלחת בראשות מפכ"ל משטרת העיר קונמינג ‏בסין ביקרה בגבעתיים והתרשמה מהפעילות הנעשית בעיר בתחומי הביטחון  האישי ואיכות החיים

משלחת בראשות מפכ"ל משטרת העיר קונמינג ‏בסין מר ז'ואו ג'יאן-ז'ונג: סגן ראש העיר קונמינג ומפכ"ל המשטרה העירונית ביקרה בגבעתיים והתרשמה מהפעילות הנעשית בעיר בתחומי הביטחון האישי ואיכות החיים. מנכ"ל עיריית גבעתיים, יורם כהן אירח את משלחת הבכירים בעירייה וסקר את הפעילות העירונית בנושא הביטחון האישי והשרות לתושב כולל סקירה מלאה על השיטור העירוני, מערך המצלמות במרחבים הציבוריים, פעילות המוקד העירוני, סיירת ההורים ומרכז השרות החדש לתושב המעניק לכלל התושבים שרות יעיל, זמין ומהיר בכלל הנושאים בהם: הנדסה, תרבות, חינוך, פיקוח, תשלומים ועוד.

קונמינג היא בירת מחוז יונאן בדרום-מערב סין. העיר מאוכלסת בכ-10 מיליון תושבים ובמחוז כולו כ-50 מיליון תושבים. העיר התפתחה מאד כלכלית עקב היותה מרכז תחבורתי המקשר את סין עם דרום מזרח אסיה והמדינות וייטנאם, לאוס ובורמה וכמו כן, משמשת העיר בית ל-70 אחוז מהחברות הגדולות של מחוז יונאן.

מר ז'ואו ג'יאן-ז'ונג: סגן ראש העיר קונמינג ומפכ"ל המשטרה העירונית ציין כי באופן כללי הביקור נועד על מנת לקבל 'טעימה' קטנה מישראל הן בפן המקצועי, בפרטים ובמבט כללי והן בהיבט של תרבות מורשת והיסטוריה.

במהלך ביקורם בישראל שואפת המשלחת ליצור שיתופי פעולה עם נציגי חברות וגופים מוסדיים כגון עיריית גבעתיים בשל העובדה כי  לישראל יש מוניטין כמדינה שהצליחה בזכות למידה מתמדת ובשילוב של כוחות מוניציפליים\ ביטחון ומשטרה להשתלט על בעיות ביטחון מסוגים שונים ובכך לאפשר במציאות מסובכת ומורכבת – למרות כל האתגרים – חיים יחסית נורמליים.

יש לציין כי הסינים מצידם מתמודדים עם לא מעט אתגרי טרור פנימי וחיצוני וכן מתקפות סייבר, פשיעות כלכליות וכו' כפי שקורה בכל מדינה מפותחת. החברות הישראליות, עם הידע והניסיון הנצבר מציגות יכולות מגוונות בישראל וברחבי העולם ומכאן הרצון בשת"פ עם חברות מישראל.

לעיר גבעתיים קשר רב שנים עם העיר חרבין בסין (העיר התאומה של גבעתיים) לאחרונה אף הגיעה לגבעתיים משלחת   מקצועית מהעיר חרבין –סין במטרה לקדם הקמת גן סיני בפארק גבעתיים על שטח של כ-2.5 דונם כמחווה לעומק הידידות והערכה של העיר התאומה חרבין לתושבי גבעתיים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...