Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משקיעים בארה"ב ונהנים מתשואה גבוהה

משקיעים בארה"ב ונהנים מתשואה גבוהה

חולמים על השקעה בארה"ב? אם כן, בוודאי כבר הגעתם לפגישה במשרד מפואר, פגשתם אנשי מכירות הלבושים בחליפות יפות , וראיתם אינספור מצגות אקסל מורכבות –אבל חשוב שתדעו, כל התפאורה הזאת נועדה כדי לסנוור אתכם.

החלום בדמות רווחיות בטוחה ותשואה גבוהה לרוב רחוק מהמציאות. לכן חשוב לעצור לרגע ולחשוב, האם הבנתם את מהות העסקה? אל תסתכנו בעסקה לא משתלמת שלא שומרת על האינטרסים שלכם!

משקיעים בארה"ב ונהנים מתשואה גבוהה

במידה ואתם אתם מעוניינים להיכנס להשקעה מעבר לים, דעו כי תחום השקעות נדלן בארה"ב הינו תחום פרוץ ומורכב יותר ממה שאתם חושבים. ועל מנת להיות מסוגלים לבצע את ההחלטה המשתלמת ביותר, מומלץ יהיה להתייעץ עם אנשי מקצוע שמכירים את התחום טרם כניסה לעסקה. לילי כהן, מציעה לכם שירותי ליווי וייעוץ בתחום הנדל"ן בארצות הברית. ייעוץ בלתי תלוי בו האינטרס של המשקיע הוא מעל הכל!  ניסיונה העשיר ורב השנים בתחום יעזור ללא ספק בביצוע ההשקעה המשתלמת מכל.

נחשפים לאפשרויות חדשות

אנשים רבים מחפשים אחר אפשרויות חדשות שיניבו רווחים לטווח הרחוק, וכך הם מגלים בשנים האחרונות הזדמנויות נדלן בארהב שקוסמות להם. אך בעודכם מוצאים עסקה מעניינת, זכרו תמיד כי מומלץ יהיה להתייעץ עם אנשי מקצוע שמכירים את תחום הנדל"ן בארה"ב ויוכלו לסייע בביצוע כל הבדיקות הנחוצות על מנת לוודא שאתם לא רוכשים חתול בשק .

לא רוכשים חתול בשק

בעוד ישראלים רבים עשויים ללכת לאיבוד במחשבה על התשואה הגבוהה ממנה יוכלו ליהנות חיש מהר כבר לאחר החתימה על העסקה, הרי שחשוב יהיה לזכור כי בדיוק כמו שלא הייתם רוכשים נכס בארץ  טרם בדיקה מעמיקה, הרי שגם בארה"ב המצב יהיה דומה, ובעת מציאת דירות להשקעה בארצות הברית חשוב יהיה לבצע מגוון בדיקות חיוניות. יועצי נדל"ן מקצועיים יהיו האנשים אליהם יהיה עליכם לפנות, הם יוכלו לסייע לכם בביצוע מגוון רחב של בדיקות ובחינות של ההשקעה שבחרתם. זאת החל מבדיקת רישום בעלות, בדיקת שעבודים על הנכס, בחינת שווי שוק ואף ניתוח דוחות כספיים בנוגע להשקעה העתידית והתנהלות מקצועית אל מול הגורמים הרלוונטיים מעבר לים.

לפני שמשקיעים, נזהרים

היתרון המשמעותי של לילי כהן ביעוץ השקעות נדל"ן ארה"ב, הוא בעובדה שהייעוץ הוא ניטרלי בלי אינטרס מכירתי. האינטרס היחיד של לילי כהן הוא הגנת המשקיע  וכניסת המשקיע בצורה מפוכחת לעולם השקעות הנדל"ן. פנייה אל שירותיה של לילי כהן תאפשר לכם לזכות בייעוץ ניטרלי והכוונה בכל תהליך הקשור לתחום הנדל"ן בארה"ב (לרבות בכל נושא שנוגע לתחום מיסוי נדלן בארהב) , זאת גם במידה ונתקלתם בעסקה שאין אתם מרוצים ממנה וזקוקים לסיוע וליווי עסקי מתאים. התקשרו עכשיו 054-3465571.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...