Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתגרשים? כך תעשו את זה נכון

מתגרשים? כך תעשו את זה נכון

כל פרידה היא כואבת, אבל ההחלטה לסיים את חיי הנישואין בוודאי כואבת קצת יותר. לצד ההתמודדות עם שינוי גדול בחיים, הגירושין צפויים להביא גם לא מעט אתגריים רגשיים וכלכליים. מחלוקת הרכוש ועד לטיפול בצרכי הילדים המשותפים, זה הזמן להבין את המשמעות הנלווית להחלטה שלכם. אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, מוזמנים לפנות אל חיים פכטר משרד עורכי דין לשם קבלת ייעוץ וליווי משפטי מקצועי.

מתגרשים? כך תעשו את זה נכון

האם יש לכם הסכם ממון?

אם השכלתם לחתום על הסכם ממון עוד לפני החתונה, המצב שלכם היום בוודאי קצת יותר פשוט. נכון, המצוקה הרגשית עדיין שם ואין ספק שההחלטה להתגרש איננה פשוטה או נעימה, אבל לכל הפחות תוכלו לדעת בדיוק מה צפוי לקרות: איך יחולק הרכוש, מה יהיו דמי המזונות ואצל מי יהיו הילדים. לפני שאתם בוחרים עורך דין משפחה בראשון לציון כדאי לבחון היטב את ההסכם שלכם ואם אתם מעוניינים לנסות ולשנות את התנאים שהגדרתם אי שם לפני שנישאתם – כדאי להיעזר בגורם מקצועי כדי להבין האם ואיך עושים את זה. עם הניסיון הרב של עו"ד חיים פכטר, זהו בוודאי האדם הנכון בזמן הנכון.

מה חשוב לכם ועל מה תתפשרו?

באופן טבעי, כל צד ירצה לקחת כמה שיותר ולצאת מהנישואין הללו עם ידו על העליונה. הבעיה מתחילה כשאף צד לא רוצה להפסיד יותר מדי, וכשכל אחד מחפש את הדרך לחלק את עוגת הרכוש בצורה קצת פחות שוויונית. מה עושים? מגדירים מטרות ברורות. אתם בוודאי יודעים מה חשוב לכם יותר ומה פחות, על מה שווה להילחם ועל מה תוותרו כדי להשיג יותר במקום אחר. עבודה נכונה עם עורך דין לגירושים שיודע איך לצלוח את התהליך הזה באופן יעיל, זה באמת כל מה שאתם צריכים.

עם מי אתם יוצאים לדרך?

לבסוף, ודאו שיש לצידכם עורך דין מיומן ומנוסה, המתמחה בדיני משפחה ובהליכי גירושין בפרט. אנשים רבים נוטים לבחור בחבר טוב או בשכן מהקומה למטה, שהם אולי עורכי דין מנוסים בדיני חוזים או נדל"ן אבל לא מתמצאים בדיני משפחה, ומעולם לא ניהלו הסכם גירושין. אם כן, בחרו עורך דין גירושין במרכז שיש לו את הידע ואת הניסיון, ובעיקר את היכולת להבין אתכם ולפעול להשגת האינטרסים האישיים שלכם. עם הליווי האישי של עו"ד חיים פכטר תצאו מהפרק הזה בחייכם עם הסכם גירושין שדואג לכם ולילדים לפני הכול. לתיאום פגישה ולקבלת ייעוץ אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 074-636-6072.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...