Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי יש צורך באיתור רטיבות בקירות?

מתי יש צורך באיתור רטיבות בקירות?
קרדיט freepik

כמה פעמים בחייכם נתקלתם בחוויה הלא נעימה של רטיבות באחד מקירות הבית או באחד מרצפות הבית שלכם? המקרה המצער הזה של נזילה ורטיבות בקיר באה לידי ביטוי בבית באמצעות ריח רע שנודף מחלל החדר, צבע מתקלף, כתמים או נפיחויות בקירות.

המקרים האלו של נזילה ורטיבות בקירות הם חמורים מאוד ויש לטפל בהם בהקדם, כדי למנוע נזקים בריאותיים לדיירי הבית. בכל מקרי הרטיבות שהזכרנו, דיירי הבית תמיד יוכלו להיות ערניים למצב ולהבחין ברטיבות על הקירות או על הרצפות ויקראו לבעל המקצוע המתאים שיטפל בבעיה. אבל לפעמים, מדובר ברטיבות "שקטה" שלא נגלית לעין כלל, ומעט מאוד מורגשת. במקרה כזה, יהיה צורך באיתור רטיבות בקירות בדרכים טכנולוגיות וחדישות שלא היו קיימות בעבר.

מתי יש צורך באיתור רטיבות בקירות?
קרדיט freepik

איתור רטיבות בקירות – הדרך החכמה

מקרים בהם נצטרך לאתר נזילה בבית שאינה נראית לעין הם מקרים בהם יש חול רטוב מתחת לריצוף, ריקבון של משקופים ודלתות הבית, החלדה של ברזל הבניין ועוד. כאמור, מדובר במצבים חמורים מאוד של דליפות ונזילות, שעלולים לעלות בחיי אדם. איך נבצע איתור רטיבות בקירות בבית כשאין לנו מושג איפה הן נמצאות?

הכירו את חברת תרמוטסט

חברת תרמוטסט מעניקה שירותי איתור רטיבות בקירות על ידי שילוב של מספר רב של טכנולוגיות לאבחון הנזילות הבלתי נראות לעין. תרמוטסט מבצעת את עבודת האיתור בעיקר על ידי מצלמה טרמית – מכשיר טכנולוגי מתקדם ביותר לגילוי נזילות ואיתור רטיבות בקירות. המצלמה הטרמית מזהה באופן מדויק את מקור הבעיה ומאפשרת שבירת קיר רק במקום הנכון בו מתקיימת הנזילה.

איך זה עובד? המצלמה הטרמית משתמשת בקרני אינפרא אדום שמציגה הבדלי טמפרטורה מאחורי הקירות, התקרות והרצפות. כך נוכל לוודא כי מאחורי הקיר, התקרה או הרצפה נמצאת רטיבות, על ידי מדידת הטמפרטורה של הקיר מאחוריה מתרחשת הרטיבות.

לא עוד שבירת קירות ונזקים

למה לגרום נזק מיותר לקיר הבית או למבנה הבית שלכם, אם הרטיבות נמצאת במקום ספציפי מאוד בקיר הבית? במקרה של רטיבות "שקטה", אין צורך לחורר את הקירות ולהשאיר נזק רב שידרוש מכם הוצאות כספיות נוספות ומיותרות בעבור תיקון הקירות. בתרמוטסט, עבודת איתור נזילות בקירות תתבצע באופן הנקי והאלגנטי ביותר – ללא נזק מיותר וללא שבירת קירות שלא קשורים לנזילה.

תרמוטסט מומלצת בזכות האבחון המדויק ביותר על ידי שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כיום, הפתרונות לאיתור רטיבות בקירות הן רבות מאוד – מצלמות חום, רדארים וגלאים לאיתור רטיבות בקירות שלא דורשים הריסה מיותרת.

בחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר

לביצוע עבודת איתור רטיבות בקירות, בתקרות וברצפות – קראו לאנשי המקצוע הנכונים והמנוסים ביותר, שמשתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אם יש לכם חשד ולו הקטן ביותר שמתקיימת אצלכם נזילה באחד מקירות הבית, הרימו טלפון לחברה שמבצעת אבחונים מדויקים ומקצועיים, ומטפלת בכל סוגי הרטיבות ביעילות ובמהירות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...