Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי מתאים לעשות ניתוח הצמדת אוזניים?

מתי מתאים לעשות ניתוח הצמדת אוזניים?
תמונה מPixabay

אפרכסת האוזן מסיימת את החלק העיקרי של התפתחותה כבר בגיל 4 או 5 שנים. ילדים הסובלים מאוזניים בולטות, סובלים מפגיעה משמעותית בביטחון העצמי. הניתוח להצמדת אוזניים מציע פתרון אסתטי מושלם עם עיצוב מחדש של אפרכסת האוזן והצמדתה אל הראש, באמצעות שינויים הנדרשים בסחוס האפרכסת. הניתוח יכול להתבצע בהרדמה מקומית (אם טשטוש) או בהרדמה מלאה, על פי מאפייני המנותח. מדובר באחד הניתוחים הפלסטיים האסתטיים יוצאי הדופן, שכן מתוך נתח האוכלוסייה הבוחר לעבור ניתוח להצמדת אוזניים (כ – 5% מכלל האוכלוסייה), כלולים ילדים בגילאים 5-6 שנים, נערים וגם אנשים בוגרים ומבוגרים.

תמונה מPixabay

מתי מתאים לבצע ניתוח הצמדת אוזניים, ומה השלכותיו? על כך – לפניכם.

ניתוח הצמדת אוזניים – הליך פשוט, השלכות מרחיקות לכת

הניתוח להצמדת האוזניים מתאים, למי שאפרכסות האוזן שלו בולטות. את הניתוח אפשר לבצע כבר החל מגיל חמש או שש שנים, כאשר ממוצע הגיל של ילדים המנותחים בהליך ייחודי זה הוא 6-8 שנים. רוב ההורים רוצים שילדם יעבור ניתוח להצמדת אוזניים לפני שהוא עובר לסביבה חדשה כגון גן, בית הספר או אזור מגורים חדש. מדובר בניתוח פלסטי קצר יחסית בעל אחוזי הצלחה יחסית גבוהים, המאפשר מראה נורמטיבי למי שנולד עם אפרכסות אוזניים בולטות.

הניתוח אורך בדרך כלל עד כשעתיים, ניתן לבצע אותו בהרדמה מקומית וטשטוש, אולם בילדים צעירים בדרך כלל הבחירה היא בהרדמה מלאה על מנת למנוע מהם את המתח האופייני להליך בהרדמה מקומית. ההחלמה מהניתוח היא מהירה, ובתוך כחודש מתקבל כבר מראה כמעט סופי של האוזן. אולם רק לאחר מספר חודשים ניתן לומר כי האוזן החלימה לחלוטין וקיבלה את צורתה הסופית. הסיכויים לסיבוכים הם נמוכים ומרבית הסיבוכים מקומיים וחולפים מעצמם או לאחר טיפול מתאים, כמו דימום או חלילה זיהום מקומי – אשר נגרם במרבית המקרים כתוצאה מניהול כושל של ההליך שלאחר הניתוח.

כבר בימים הראשונים לאחר הניתוח, כאשר הנפיחות שוככת, אפרכסת האוזן נראית צמודה לקרקפת והמראה נראה יותר אסתטי. בחלוף זמן, עם התקדמות תהליך ההחלמה, מראה האוזן משתפר. זה בדרך כלל הזמן בו הנער או הנערה מתנסים, אולי לראשונה בחייהם, בתסרוקות שחושפות את אפרכסות האוזניים…

הביטחון העצמי, הדימוי העצמי, החברים והשמחה

ניתוח הצמדת אוזניים, בעיקר כאשר הוא נערך בגילאים צעירים, משפיע באופן דרמטי על הביטחון העצמי של הילדים ועל יכולתם ליצור קשרים חברתיים. בגילאים בהם בדרך כלל מבוצעים הניתוחים להצמדת אוזניים, מדובר בילדים בשנים הראשונות שלהם בבית הספר, ומראה האוזניים הבולטות פוגע משמעותית בתהליכי החברות שלהם. זוהי הסיבה הראשונה במעלה לבחירה בניתוח להצמדת אוזניים, אשר קשורה לביטחון עצמי גבוה יותר ויכולת להשתלב בקלות בחברה.

ניתוח להצמדת אוזניים אצל מנתח מנוסה ונעים

אחת הבחירות המשפיעות ביותר על איכות הניתוח להצמדת האוזניים היא כמובן הבחירה ברופא שיבצע את הניתוח. בחירה ברופא איכותי, מנוסה, קשוב וסבלני, אשר יוכל לספק מסגרת של ליווי טרם הניתוח ועד להחלמה מלאה, היא הכרחית לתוצאות מושלמות והחלמה נינוחה. קחו את הזמן לאתר רופא מנתח מקצועי, מומלץ ומתאים, ובחרו במסגרת המתאימה לכם ביותר, עבור ניתוח הצמדת אוזניים, בכל גיל. אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ עם מרפאת שלמה ברודובסקי, מנתח פלסטי עם ניסיון של מעל 30 שנים. ליצירת קשר:

 

בין הניתוחים הפלסטיים שהוא מבצע בנוסף להצמדת אוזניים: הגדלת חזה, שאיבן שומן, ניתוחי פנים ועוד

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...