Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי צריך לבצע עבודות בגובה

מתי צריך לבצע עבודות בגובה
קרדיט FREEPIK

תחילה, יש לומר כי עולם העבודות בגובה הינו כולל מבחר סוגי עבודות שונות אשר מתבצעות על בניינים או בתים פרטיים, למעשה, מה שמשותף לכולן הינו הצורך עבור כלי עזר מסוים על מנת להגיע לגובה בו העבודה צריכה להתבצע. ניתן לומר כי כלל העבודות בגובה הינן מציינות שיפוץ בניינים, תיקונים באופן נקודתי, צביעה חיצונית, בניית גגות ועוד. כיוון שמדובר במבחר גדול של עבודות, המחירים הינם נעים בטווח רחב מאוד, וכן מומלץ מאוד לדעת איזו עבודה מעוניינים לבצע על מנת להבין את סדר גודלו של המחיר. במאמר הבא נציג בפניכם מספר פרמטרים אודות ביצוע עבודות בגובה וכן מהם המקרים בהם יש לבצע עבודות בגובה על מנת לשמור על המבנה עצמו ולסובבים אותו.  

מתי צריך לבצע עבודות בגובה
קרדיט FREEPIK

סוגי עבודות שבעקבותם נדרש לבצע עבודות בגובה

יש לומר כי ללא ספק עבודה בגובה הינה מסוכנת וכן יש לבצע הסמכה הנדרשת עבור תחום זה. למעשה, ישנן כמה סוגי עבודות בגובה אשר ניתן לבצע באמצעות חברה מקצועית המתמחה לכך. בנוסף, יש לוודא כי מהי העבודה הנכם מעוניינים לבצע, ועל פיה להתייעץ אודות החברה האידיאלית עבורכם. 

שיקומם של מבנים – יש לציין כי עבודות בגובה מסוג זה הינן מתבצעות לעיתים בבניינים ישנים כבני 30-40 שנה. ניתן לומר כי בבניינים אלה נהיים סדקים עקב התיישנות של הטיח החיצוני. בעקבותם של סדקים אלו, מים מצליחים לבצע חדירה דרך הסדקים אל הבניין עצמו.    

איטום קירות באמצעות התזה – ניתן לומר כי שיפור איטום של חזית המבנה, הינה מתבצעת באמצעות התזה עבור כל המבנה עם חומר איטום ביטומני או פולימרי. למעשה, איטום זה מתבצע בעת בה ישנה בעיה אשר כוללת רטיבות בקיר החיצוני. 

תיקונים של אריחים – תיקונים אלה הינם מתבצעים בבניינים אשר האריחים החיצוניים שלהם נוטים ליפול או מתנדנדים. לעיתים נעשים תיקונים אלה בבניינים אשר הינם קיימים עשור ויותר. התיקון מתבצע באמצעותו של הסרת האריח אשר התפרק וגירד עד להגעה לבטון.

עבודות צבע – יש לציין כי צביעת חזיתו של הבניין הינה עבודה קוסמטית אשר משפרת באופן עיקרי את נראותו של הבניין הקיים. למעשה, העבודה מתחילה בדרך כלל בגין בדיקות הבניין על מנת לוודא שהבטון והטיח הנמצאים בו הינם יבשים וכי אין בו בעיות בגין רטיבות. חשוב לציין כי חלק מהמקרים יבצעו תיקונים הקשורים לאיטום הסדקים אשר קיימים וכן הסרתו של הצבע הישן.

שורה תחתונה, יש לציין כי לפי נהלי משרד העבודה והרווחה, על מבצע העבודות בגובה ישנה האחריות לבצע הדרכה עבור העובדים וכן לספק להם את הציוד הנדרש. בסיומה של ההדרכה מקבל כל עובד אישור אשר מציין את התוקף שלו וכן את תחומי העבודה המותרים עבורו. יש לומר כי אין צורך להסביר מדוע באופן חד משמעי להקפיד על בטיחות בעת עבודה בגובה. יש להבהיר כי מומלץ מאוד לוודא שהעובדים שלכם הינם אכן מחזיקים בידם את הרישיון המתאים ונוהגים על פיהם של כל הנחיות הבטיחות. פרמטר זה הינו על מנת להבטיח שהעבודה הינה תתבצע כמו שנדרש וצריך, וכן באופן הבטוח ביותר.   

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...