Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתכננים חתונה בשגרת הקורונה – איך לבחור קייטרינג מוצלח?

מתכננים חתונה בשגרת הקורונה – איך לבחור קייטרינג מוצלח?
קרדיט: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)

המאמר בשיתוף קייטרינג נועה דניס

 אם אתם חלק מעוד אלפי זוגות בישראל שחולמים לממש את אהבתם אבל בכל פעם שתכננתם לעשות זאת, הקורונה רק הפריעה לכם בבשורה כזו או אחרת., אנחנו יותר ממזדהים אתכם. אם כבר קבעתם תאריך, שניים או אפילו שלושה ובכל פעם התכניות השתבשו, זה הזמן לשים לזה סוף. זהו. די. זה הרגע להמשיך הלאה ולהזיז לכמה ימים את הנגיף הזה הצדה מהחיים שלכם, גם אם הוא עדיין משתולל לא בחוץ. זה הזמן להפיק חתונה! אמנם קטנה, אמנם אינטימית, אבל שמחה וצבעונית. אז הפעם בחרנו לעזור לכם לבחור את אחד השירותים הכי חשובים, הן באופן כללי והן בצל הקורונה… קייטרינג מנצח. הרי כולם יודעים שלאוכל בחתונה יש השפעה אדירה על הצלחת האירוע כולו. הוא מחבר בין האורחים, יוצר אווירה וגורם לכולם איך לא? לשמוח!

קרדיט: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)

גמישות היא שם המשחק!

כשאתם בוחרים חברת קייטרינג שתדאג לכל מה שקשור לאוכל, לאלכוהול וכמובן לחוויה קולינרית בלתי נשכחת, אתם חייבים ללכת על קונספט גמיש. כזו שאם יהיה פתאום שינוי כזה או אחר בין אם בתאריך ובין אם בלוקיישן היא תזרום אתכם. קייטרינג שמאחוריו עומדים אנשים קלילים, כיפיים, זורמים, כאלה שנעים ושמח להפיק איתם חתונה. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא להתחייב על משהו ושאז פתאום בלי אזהרה מוקדמת משהו כמו סגר כללי יקרה ולכם אין כיסוי. בנוסף, שווה לבחור חברת קייטרינג שבשגרה שלה יודעת איך מפיקים מא‘ ועד ת‘ אירועים קטנים, אותנטיים וסופר מיוחדים. פחות כדאי ללכת על חברות קייטרינג המתמחות באירועים שהם הפקות של מאות אנשים.

קרדיט: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)

אנחנו בישראלבחרו לוקיישן מנצח!

אמנם הקורונה גרמה להמון אנשים לבטל ולדחות את האירועים שלהם ועדיין, אנחנו ממליצים לכם לקחת את זה בתור הזדמנות. תוכלו להפיק את האירוע שלכם בלוקיישן שבכלל לא חלמתם שאתם יכולים להכיר וכל שנותר לכם הוא פשוט לעשות סקר שוק קצר ולראות איפה זוגות אחרים בחרו להתחתן בשנה הזו שעברה. יקבים, פרדסים, המרפסת של אבא ואמא במושב, פארקים, חוף הים בתוך מאהל לבן, החצר המדהימה של סבא וסבתא בבנימינה וזו כמובן רק רשימה חלקית… אנחנו חיים במדינת ים תיכון עם מזג אוויר שימשי לאורך כל השנה ועם הגמישות של הקורונה אנחנו בטוחים שאתם יכולים להפיק חתונה מדהימה, צבעונית וכייפית. היופי בלוקיישן בחיק הטבע הוא שפשוט בקושי צריך לגעת בעיצוב של המקום. הוא קסום כפי שהוא.

כמובן שכאשר אתם בוחרים את הלוקיישן בחרו גם חברת קייטרינג שערוכה לוגיסטית לכל הסיפור הזה וכאמור תספק לכם חוויה קולינרית פשוט מושלמת עם אוכל טעים, נגיש, קליל ומגוון. כעת כל שנותר לכם הוא לדמיין את השקיעה ובידכם כוס רוזה, צ‘ייסר של ערק או כל משקה אחר שאתם מתחברים ואוהבים.

חתן וכלה או מלך ומלכהזה היום שלכםאל תדאגו לכלום!

יש חברות קייטרינג שמעבר לבניית תפריט משובח, מגוון ועשיר גם דואגות לכל שאר הדברים עבורכם. עיצוב שולחנות, השכרת ציוד מתאים לחתונה כמו למשל כורסאות ואזורי ישיבה מגניבים, בר, אלכוהול, אנשי צוות וכל מה שמסביב. תנו לעצמכם ביום הכל כך מיוחד הזה להגיע ממש כמו מלך ומלכה מבלי לחשוב ולדאוג לשום דבר פרט ללהיות שמחים ויפים.

לסיכום, אמנם זו השנה הכי מוזרה והזויה שרובנו חווינו בחיינו ועדיין, אפשר לשמוח, אפשר להנות וכן אפשר להתחתן. אז לכו על זה ופשוט תאהבו, השאר כבר יסתדר!

המאמר נכתב באדיבות קייטרינג נועה דניס המציע שירותי קייטרינג לחתונה קטנה. לקבלת תפריט והזמנה הכנסו לקישור.

קרדיט: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...