Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתכננים נופש חברה בצפון? כמה דברים שכדאי לדעת

מתכננים נופש חברה בצפון? כמה דברים שכדאי לדעת
צילום: באדיבות - pixaby

נופש חברה. מהרגעים הקטנים האלו שנותנים ערך מוסף לעובד, יוצרים גיבוש חוצה מחלקות, תורמים לרווחת האנשים שפועלים יום יום למען הצלחתה של החברה, מוסיף ליוקרה של הארגון, מטעין את המצברים ובעיקר גורם לעובדים להרגיש מחוייבים יותר למותג. רבות כבר נכתב על חשיבותה של חופשה לעובדי החברה.

בין אם מדובר בנופש חברה הכולל את בני המשפחה של העובדים או נופש חברה לעובדים בלבד, אין ספק כי מהלך שכזה, אשר לא חייב להסתכם בעלויות גבוהות במיוחד, הוא הכרחי לרווחתם של העובדים. מנהלי משאבי אנוש או רווחה מחפשות רעיונות כל הזמן על מנת שנופש החברה יצא לפועל בצורה המושלמת ביותר. בין שלל האופציות שקיימות, אין כל ספק כי נופש חברה בצפון הוא פופולארי מאוד ויש לו יתרונות רבים על פני נופשי חברה אחרים.

היתרון העיקרי של נופש חברה בצפון:

בניגוד, למשל, לנסיעת חברה לאילת, דבר אשר מחייב שהיית לילה, נופש חברה בצפון יכול להסתכם בפעילות אחת ארוכה של יום שלם. עובדים רבים שמנהלים משפחות לא יכולים להרשות לעצמם את הפריבילגיה של להישאר ללילה מחוץ לבית ולכן נופש חברה לצפון, גם אם הוא כרוך בשעת חזרה מאוחרת יחסית, הוא עדיין נוח יותר ולא גורר עמו מרמור מאשר נסיעה ליעדים מרוחקים אשר מחייבים שהיית לילה.

בצפון אפשר ליהנות ממגוון רחב מאוד של פעילויות לנופש חברה. החל מטיולים רגליים באזורים עוצרי הנשימה ועד כמובן להשכרת מתחם בו יתרכזו כל הפעילויות. חברות רבות אוהבות לשלב בנופש החברה שלהם שלל אטרקציות, בין אם מדובר בנסיעה ממקום אטרקציה אחד למשנהו ובין אם מדובר בהבאת אותם אטרקציות למתחם המוגדר מראש עבור אותו הנופש.

צילום: באדיבות – pixaby

אם כך, מעבר לשפע הדברים שניתן ליהנות מהם בשהיה בצפון, היתרון הגדול הוא שבמרבית המקרים, אפשר יהיה לחזור באותו היום הביתה. אבל, אם אין לכם את בעיית השהייה מחוץ לבית, ואתם כן מחפשים לערוך נופש חברה שיתפרש על פני יותר מ- 24 שעות, גם כאן לצפון יש יתרונות ברורים.

 

בעוד שבמקומות כמו ים המלח לדוגמא, מרבית הפעילות של נופש החברה תתבצע בתוך בית המלון, בצפון יוכלו העובדים שלכם לצאת גם באופן עצמאי וגם במסגרת טיול שתבנו עבורם מראש, לאין ספור מסלולים, בריכות, נחלים, סדנאות ואטרקציות כאלו ואחרות.

הצפון מכיל בתוכו שפע של אפשרויות כך שכל אחד יוכל למצוא עבורו את מה שבאמת ירגש אותו ויעשה לו את זה. בנוסף לפעילות שתתבצע במשך היום, יוכלו עובדי החברה  ליהנות בערב מפעילות מתוכננות מראש כמו מופע סטנדאפ של אמן אותו המארגנים יזמינו או להקה שתקפיץ את העובדים מן הכיסא.

מגוון האפשרויות שהצפון מציע, החל מבתי מלון ועד לווילות וצימרים (כמובן תלוי בהיקף העובדים בחברה) הוא עצום. אם מדובר בכמות עובדים קטנה יחסית, אפשר לסגור מראש עם אחת מהמסעדות באזור שתסגור את המסעדה עבור עובדי החברה או כמובן לדאוג להם לשירותי קייטרינג. נופש חברה הוא פלוס גדול שתורם מאוד לעובדים ומחזק את הקשר שלהם לחברה עצמה והצפון הוא בהחלט המקום לערוך אירוע מסוג זה. תוכלו לקרוא עוד על נופש חברה בצפון בקישור הזה.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
לפנק את העובדים שלנו
הדרך הטובה ביותר להעריך את העובדים שלנו על עבודתם הקשה...
DCIM102MEDIADJI_0604.JPG
אירוח משפחתי מושלם
אחד הדרכים הנהדרות ליצור גיבוש משפחתי מושלם ואיכותי זה באמצעות...
2 מסלולי 4X4 מומלצים באזור חיפה והכרמל
אין כמו לצאת לטיול 4X4 באיזו שבת שימשית (שסוף סוף...
רובוט בריכות
רובוט לבריכה חובה בכל בית
אם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הרבים של רובוט לבריכה,...
ליהנות מחופשה מושלמת עם הילדים
מלונות בצפון מציעים חוויה לכל המשפחה ותוכלו ללון במלונות המצויים...
נופש משפחתי בחופש הגדול
נופש משפחתי בחופש הגדול
לצאת לנופש עם כל המשפחה בחופש הגדול זו אופציה מאוד...
כבר מעכשיו – חושבים על חופשת הקיץ הקרובה שלכם
כבר מעכשיו – חושבים על חופשת הקיץ הקרובה שלכם
מלון בוטיק  - למרות שאנחנו עדיין בעיצומה של שנת הלימודים,...
לאן נטייל עם המשפחה בחורף?
לאן נטייל עם המשפחה בחורף?
החורף כבר שוב כאן איתנו ונראה כי השנה רובנו לא...
טיול גמלאים לבן שמן
יוצאים מה"קופסה" טיול גמלאים תחת מגבלות התו הסגול
תקופת הקורונה מערימה קשיים ואתגרים רבים לכולם ובמיוחד לאוכלוסיית הגיל...