Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתנה נחמדה לכל אירוע

מתנה נחמדה לכל אירוע
קרדיט: דפוס מרקשטיין בע"מ

אחת המתנות הנחמדות ביותר שאפשר להביא לכל אירוע, בין אם זה כנסים, אירועי חברה, קידום מכירות ועוד, זה באמצעות הדפסת מחברת ממותגת. הדפסת מחברת ממותגת כוללת את הפרטים אשר תרצו לרשום על המחברת כמו למשל את הלוגו, כיתוב, כתובת, דואר אלקטרוני, ועוד דברים אשר חשוב לכם לייצג במחברת שלכם, כמו כן בשלב הראשון תבוצע סקיצה ראשונית בשביל להציג ללקוח את התכנון עבור המחברת שלו ולאחר אישורו נתחיל בהדפסת המחברות. כמו כן ההליך הינו הליך מהיר. בהדפסת מחברת ממותגת יש לפנות לבית דפוס אשר מתמחה בתחום ההדפסה אשר ידפיס לנו מחברות באיכות גבוהה שתשמר לנו לאורך זמן. לשם כך תוכלו לשכור את השירותים הנפלאים של דפוס מרקשטיין בע"מ, בית הדפוס נחשב לבעל מוניטין ושם בתחום הדפוס שכן הוא נוסד בשנת 1949 ומנוהל על ידי הדור השלישי למשפחה, כמו כן בית הדפוס משווק לוחות שנה שולחנים, יומנים, מעמדי נייד, קלסרים, עטים ועוד. כל מוצרי בית הדפוס משווקים באיכות הגבוהה ביותר, בנוסף לבית הדפוס ישנם מוצרים פיתוח מקוריים ואיכותיים במיוחד.

קרדיט: דפוס מרקשטיין בע"מ

לכרוך באופן מושלם

עיצוב כריכה לספר הינה פעולה אשר מתבצעת בבית דפוס מקצועי ואיכותי. כמו כן בעיצוב כריכה לספר יש לבחור בעיצוב המיוחד לספר שלכם שכן זהו למעשה הפנים שלכם מול הקונים של הספר ובעצם זהו אחד הדברים שיכולים לעזור לכם לעלות את המכירות שלו, כמו כן בבית הדפוס תוכלו להיעזר בגרפיקאי מוסמך אשר יעזור לכם לבחור את הכריכה המתאימה ביותר עבור הספר שלכם ואשר מייצגת את הרצונות שלכם בצורה הטובה ביותר. ישנם סוגים שונים של כריכות ותוכלו לבחור תוך ייעוץ כמובן את הכריכה שתתאים ביותר לספר שלכם.

 

לתכנן את הלוז בצורה יפה

הדפסת לוח שנה הינה דבר נפוץ שכן הרבה אנשים אוהבים להדפיס על לוח השנה תמונות של המשפחה, של בני הזוג ולעשות את לוח השנה שלהם באופן קצת שונה וייחודי, כמו כן תוכלו לעשות בכל חודש תמונה אחרת, לעצב את לוח השנה כרצונכם, להוסיף לוגו ועוד. בהדפסת לוח שנה תוכלו לבחור את סידור הדפים של לוח השנה, את הצורה שלו וכן את הגודל של הלוח וכן גם את איכות הנייר שבדרך כלל מגיע כנייר כרומו איכותי. לשם כך תוכלו לפנות לדפוס מרקשטיין בע"מ אשר נוסד בשנת 1949. בית הדפוס מרקשטיין עוסק בפיתוח מוצרי פרסום מקורים המבוססים נייר וחלקם נרשמו כפטנט של החברה. בנוסף לעבודות הדפוס המשרדיות ישנה גם מחלקה המייצרת עטים, הדפסת לוח שנה, גימיקים, קלסרים, פולדרים ועוד, כל אלו באיכות הגבוהה ביותר ובתודעת השירות המדהימה ביותר שיש. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 04-8410493 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...