Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נבחרת החלום של גבעתיים!

נבחרת החלום של גבעתיים!
עיריית גבעתיים

5 אנשי חינוך מגבעתיים עלו לשלב הגמר של מצטייני מחוז ת"א לשנת הלימודים תשע"ט

המצטיינים מהווים 10% מכלל מצטייני המחוז

 

בימים אלה נבחרים מצטייני מחוז ת"א של משרד החינוך לשנת הלימודים תשע"ט. מתוך  50 אנשי ונשות החינוך מכל רחבי המחוז שהגיעו לשלב הגמר, 5 הם אנשי חינוך מגבעתיים המהווים אות ומופת למצוינות חינוכית, פדגוגית, פורצת דרך, ייחודית וערכית וגאווה גדולה למערכת החינוך העירונית מגבעתיים. מתוך 50 אנשי החינוך יבחרו בשלב הבא 16 מצטיינים שיהוו את חוד החנית של ההצטיינות.

תהליך הבחירה של משרד החינוך הינו תהליך מורכב בו בוחרים אנשי חינוך מצטיינים מ- 15 רשויות ו-28 אלף עובדי הוראה. אנשי החינוך מגבעתיים זוכים לשיעור גבוה של הצטיינות- 10% מכלל המצטיינים של המחוז הינם עובדי הוראה מגבעתיים!

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים : "מערכת החינוך המוצלחת שלנו מבוססת על האסטרטגיה והמדיניות העירונית , אשר נותנת עדיפות עליונה לקידום החינוך. אתם מחנכים יקרים, מהווים דוגמא ומופת לנתינה טהורה, המלווה במסירות ובנחישות אין קץ לתלמידים שלכם.  הצטיינותכם מאפשרת לנו להאיר זרקור על אנשי החינוך המצטיינים, על כך שהם מנהיגים למצוינות, מהווים דוגמה ומופת לעמיתיהם ולתלמידיהם אשר יזכרו אותם כל ימי חייהם".

 

מצטייני גבעתיים:

אלכס קרסין – תיכון אורט גבעתיים – על היותו מורה למתמטיקה המוביל את תלמידיו למצוינות בדרכים ייחודיות.על הטמעת חשיבה מתמטית יצירתית המקנה לתלמידיו חוויות למידה ואהבת המקצוע.על העצמת התלמידים ועל שיתופם בתכנית מועדון החמש של קרן טראמפ ואוניברסיטת חיפה. על היותו מורה אהוב היוצר קשר אישי ומשמעותי עם תלמידיו ומוכיח בכל יום מחדש.

נבחרת החלום של גבעתיים!
עיריית גבעתיים

ציפי סיבירסקי – בית הספר דוד שמעוני – על היותה מורה יצירתית המלמדת את תלמידיה בדרכים מקוריות ובשיטות הוראה ייחודיות, שיטות התורמות לפיתוח כישורי קריאה וכתיבה מיטביים של כלל התלמידים.על היותה מובילה ומנהיגה את צוות מורי ג – ד במיומנות ובמקצועיות.

על היותה אשת חינוך מן המעלה הראשונה – ערכית ובעלת יושרה האוהבת את עבודתה בכל ליבה.

נבחרת החלום של גבעתיים!
עיריית גבעתיים

שרית איתן – יועצת גני ילדים שרית מקנה ומטמיעה בכל שותפי המערך החינוכי ובכללם גננות, מובילות, מדריכות ומפקחת עמדות ידע וכישורים לקידום הרווחה הנפשית של ילדי הגן. שרית פועלת בשטח ללא לאות עם הגננות ועם צוותי הגנים. היא מזהה גם גננות מתקשות לתמיכה שיטתית ועקבית ופועלת ביתר שאת במקומות הללו. שרית דואגת ליזום פעולות פרואקטיביות ויזומות ע"מ להטמיע אקלים חינוכי מיטבי ורווחה נפשית באמצעות תכניות ייעוציות עבור ילדי הגן. שרית פועלת להעצמת הגננת באמצעות הרחבת כלי ההתבוננות שלה, העשרת השפה המקצועית והרחבת עולם המושגים הרגשיים הכלולים בעבודתה עם הילדים. בתוך התנאים הסביבתיים והכישורים והמיומנויות של הגננת ,שרית מביאה את התכנים הפדגוגיים להתבוננות דרך העולם הרגשי. שרית מטמיעה תכניות שעובדו במיוחד עבור ילדי הגן. התמודדות במצבי לחץ ,תקשורת שבין הורי הילדים וצוות הגן, הם נושאים נוספים.

נבחרת החלום של גבעתיים!
עיריית גבעתיים

אורלי ציפין – מתי"א גבעתיים אורלי ניהלה מרכזים טיפוליים, הדריכה מטפלים וצוותים רבים הן בבתי הספר ברשויות השונות והן במסגרת המתי"א. חרוצה, יזמית, אינטליגנטית, איכפתית, בעלת ראייה מערכתית ויכולת לקרוא ולהבין מציאות חינוכית/רווחתית באופן מעמיק ופדגוגי. במהלך השנים הצליחה אורלי להוביל את הצוות המופלא שהיא מנהלת   למחוזות ראויים ורבים, הכוללים שיפור השירות לבתי הספר בכלל ולילדים הנזקקים בפרט.

אורלי היא מנהלת מסוג אחר. מודל לחיקוי שמצליחה להנהיג את הצוות שלה בזכות התקשורת הבינאישית שהיא מייצרת עם כל שותפי התפקיד שלה.

נבחרת החלום של גבעתיים!
עיריית גבעתיים

נטלי סומך – תיכון קלעי על היותה מחנכת מסורה הרואה כל תלמיד ותלמיד כאילו הוא עולם ומלואו ומקדמת את תלמידיה להישגים לימודיים וערכיים יוצאי דופן.

על קשריה יוצאי הדופן עם תלמידיה. על מקצועיותה ועל מחויבותה לארגון תוך הירתמות לכל משימה בבית הספר במסירות ובהתלהבות. נטלי היא מורה לחיים המהווה דוגמא ומופת לכל באי בית הספר.

נבחרת החלום של גבעתיים!
עיריית גבעתיים
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...