Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נגרות – מתחביב למקצוע איך עושים את זה

נגרות – מתחביב למקצוע איך עושים את זה
צילום pixabat

מתי בפעם האחרונה הפכתם חלום ישן למציאות? אם תמיד אהבתם ליצור, התברכתם בזוג ידיים מעשיות שיודעות ליצור יש מאין, לנסר ולבנות – יתכן שבאמצעות קורס נגרות תוכלו להפוך את התחביב ששמרתם לשעות הפנאי למקצוע מבוקש ולהשיק עסק מצליח בתחום.

העץ נחשב לחומר גלם משובח ואהוב בעולם העיצוב. קיימים הרבה רהיטים ופריטים משלימים שעשויים מעץ, מקמין דרך שולחנות כתיבה ועד מטבחים, ארונות, חיפויים מעץ, דקים ועוד.

נמשכים לנגרות ורוצים להוציא את החזון אל הפועל? לפניכם מספר צעדים בדרך להתמקצעות.

צילום pixabat

ללמוד במקום הנכון

חשוב ללמוד את רזי התחום בדרך שמשלבת בין תיאוריה למעשה בלימודים אשר יקנו לכם את הכלים הנחוצים לעבודה בענף. חפשו קורס נגרות פרקטי בסטודיו הכולל סדנה מאובזרת ומצוידת בכל הכלים המתקדמים אצל נגר אומן בעל ותק רב שמכיר את הטכניקות השונות, עבודה מגוונת עם עץ וחומרים שונים ויודע גם להעביר את החומר בדרך מעניינת שתיחרת בזיכרון.

שימו לב שיש סוגים שונים של קורסים מקורסים קצרים שמציעים מעין "טעימה" חווייתית מהתחום ועד קורסים ארוכים לנגרות מעשית שימושית הכוללים מפגשים מלווים בהסברים במהלכם נלמדות שיטות שונות לעיבוד עץ ותהליכי עבודה. המטרה היא שבסיום הקורס יהיה לכם הידע הנדרש לביצוע עבודות נגרות וכן פרויקטים לדוגמא שתוכלו להציג בפני לקוחות פוטנציאליים.

להצטייד בכלים הנחוצים

אומנם קיימות אפשרויות שונות להשכיר כלים ולעבוד במקומות שיאפשרו לכם תמורת תשלום סמלי להשתמש בכלים. אבל אם אתם מכוונים לעבודה בנגרות באופן קבוע וברמה גבוהה, חשוב שתצטיידו בעצמכם בכלי עבודה ידניים וחשמליים החיוניים לעבודה שוטפת. בחרו כלים באיכות גבוהה שילוו אתכם למשך שנים רבות והשקיעו בתחזוקה שלהם וכמובן הקפידו על כללי הבטיחות.

צרו תיק עבודות מרשים

אין כמו מראה עיניים, במיוחד בעבודות נגרות. חשוב שתאספו לעצמכם כל מני פריטים שניגרתם במו ידיכם מסוגים שונים ובמגוון סגנונות. צאו מנקודת הנחה שלכל לקוח פוטנציאלי יש העדפה קצת שונה. יש מי שאוהבים סגנון כפרי ואחרים אורבני, יש מי שמעדיפים עץ טבעי ואחרים צבוע. כדאי להנציח פרויקטים נבחרים בצילומים מקצועיים כאשר כל פרויקט מצולם על רקע לבן ועומד בפני עצמו וגם צילומים המשקפים את הרהיט כחלק ממכלול. למשל, בתוך סביבת המגורים באווירה מסוימת. תוכלו להעלות דף נחיתה או דף בפייסבוק או אתר אינטרנט עם העבודות שלכם ולהתחיל להפיץ את הבשורה שיצאתם לעצמות.

לא חייבים ישר לקפוץ למים. אפשר לבצע את השינוי בהדרגתיות, לעבוד וללמוד במקביל, להתחיל לבצע עבודות נגרות לחברים על מנת לרכוש ניסיון ולבנות פורטופוליו מכובד עד שמבחינתכם יגיע הזמן הנכון לעבוד אך ורק בנגרות.

אפשר כמובן להשאיר את הנגרות בגדר תחביב ולהתמקצע ככל שניתן כדי שגם במסגרת התחביב, תוכלו ליצור דברים יפים שיגרפו הרבה מחמאות. פרגנו לעצמכם בקורס נגרות!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...