Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נופש משפחתי בחופש הגדול

נופש משפחתי בחופש הגדול
bignews.co.il חדשות - מלונות

לצאת לנופש עם כל המשפחה בחופש הגדול זו אופציה מאוד מבוקשת בקרב משפחות וילדים, ולכן יש ביקוש רב למלונות ואטרקציות בתקופת החופש הגדול. המלונות השונים מלאים כמעט עד אפס מקום ושלל האטרקציות והפעילויות מתמלאות גם הן. הילדים בחופש, לא כולם הולכים לקייטנות וההורים גם מבקשים לבלות זמן איכות עם הילדים בחופשה טובה ומהנה.

נופש משפחתי בחופש הגדול
bignews.co.il חדשות – מלונות

מגוון של חבילות נופש בחופש הגדול

מלונות בישראל מציעים מגוון רחב ביותר של חבילות נופש לחופש הגדול. מדובר בחבילות נופש מסוג הכל כלול של מלונות רשת גדולים, וגם במלונות קטנים יותר, לצד בתי הארחה, כפרי נופש למשפחות ומלונות דירות. משפחות רבות משריינות מבעוד מועד את תאריכי החופשה שלהן בחופש הגדול, וגם מתאמות מול מקומות העבודה את תאריכי החופש. אוכלוסיות רבות נמצאות בחופש ביולי-אוגוסט כמו אוכלוסיית המורים ולחודש אוגוסט גם אוכלוסיית הגננות. יש גם מקומות עבודה שיוצאים לחופשה מרוכזת בחופש הגדול כמו מתנ"סים ומרכזים קהילתיים שונים ולכן נוצר הביקוש הרב לנופש ובילויים בחודשי הקיץ.

בתי מלון בכל חלקי הארץ נערכים מבעוד מועד לתקופה הזו ובונים חבילות נופש מאוד אטרקטיביות שכוללות פעילויות עשירות לילדים כמו הצגות, הפעלות ועוד.  לא חייבים כמובן להתארח בבית מלון, אלא יש אופציות נוספות כמו בתי הארחה, כפרי נופש, קיבוצים ומושבים. תוכלו גם לבחור באתרי קמפינג.

נופש של החופש הגדול באילת

אזור אילת והערבה מושך אליו לא מעט משפחות בחופש הגדול כאשר בעיר אילת עצמה יש היצע נרחב של אטרקציות לילדים כמו למשל את ריף הדולפינים, את המצפה התת-ימי, את הIMAX וגם חופים שונים בעיר. לא חייבים להישאר רק בתוך העיר עצמה וניתן גם לבלות מחוץ לעיר כמו למשל לצאת לטיול במדבר או בקניון האדום. טיולי ג'יפים הם אטרקציה מאוד אהובה על משפחות עם ילדים כאשר עמודי עמרם הוא לוקיישן מצויים לטיול ג'יפים משפחתי. תוכלו גם לעצור בתצפית הפלמינגו בבריכות מלח בקרבת העיר.

מלונות באילת מציעות מגוון של חבילות נופש ואירוח לחופש הגדול ובחודשים יולי ואוגוסט ניתן למצוא בעיר שלל משפחות מתהלכות בטיילת ובקניון. יש פעילויות שונות שמתקיימות בבריכות של המלונות כמו למשל אירובי וספורט במים לילדים ולהורים יחדיו. בעיר מתקיימות הצגות ואטרקציות של דמויות לילדים – ומובטחת לילדכם הנאה רבה בעיר.

באילת ניתן גם ללון לא רק במלון מסוג הכל כלול אלא תוכלו לבחור גם באופציות לינה אחרות, כמו למשל לינה בוילה או במלון דירות. במקומות כאלו לא תמצאו תוכנית פעילויות מוכנה מראש לילדים אך מנגד תוכלו להנות מחצר ומבריכה פרטית ומאווירה יותר פרטית ומשפחתית שהיא פחות המונית.

באילת כדאי גם לערוך קניות לקראת השנה החדשה, כמו למשל של ציוד משרדי וכלי כתיבה לשנת הלימודים הקרובה, זאת משום שקניות בעיר אילת פטורות מרכיב המע"מ. כדאי מאוד לערוך קניות מרוכזות בעיר ולהגיע עם רשימת קניות מוכנה.

 

לנפוש בחופש הגדול בצפון הארץ

אפשרות נוספת בחופש הגדול היא לנפוש בצפון הארץ. אזור דרום הארץ מציע את אילת השמשית ואת אזור הערבה, אבל תוכלו למצוא גם שפע של מקומות נפלאים באזור הצפון. כך למשל תוכלו לטייל עם הילדים באזור ראש הנקרה שם מחכה לכם תצפית מרהיבה ביופייה של שמורת טבע קסומה. תוכלו גם להנות על הרכבל ולפגוש שפני סלע באזור, וגם צמחייה עשירה שייחודית למקום. יש את אזור הכינרת וסביבתה שמציע מגוון של קיבוצים ובתי הארחה עם כפרי נופש- חלק על שפת הכינרת וחלק מסביב לה. יש מסלולי הליכה מעגליים מישוריים אידיאליים למשפחות עם ילדים ותוכלו גם להנות כמובן מרחצה בימי הכינרת, ומקפינג על מדשאות הכינרת.

מלונות בצפון מציעים מגוון של חבילות נופש ואירוח למשפחות עם ילדים. במידה ואתם מחפשים לחופש הגדול חופשה באווירה אורבנית תוכלו למשל לבחור בנופש בעיר חיפה שמציעה המון אטרקציות לילדים כמו הצגות, פסטיבלים, מוזיאונים ומסלולי הליכה קלים. מלון בוטיק הוא לא כל כך אידיאלי לביקור עם ילדים ולכן כדאי לבחור חבילת נופש מבין מגוון מלונות הרשת שבעיר חיפה. בעיר חיפה ישנו מסלול מעגלי לא קשה באורך של 2.5 ק"מ שמאוד מתאים למשפחות עם ילדים. תוכלו להנות בעיר גם מביקור בפארק טרמפולינות כייפי במיוחד וכמובן מהמוזיאון הלאומי למדע שנקרא ה"מדעטק". יש גם את אקס פארק שהוא פארק רחצה סמוך לעיר וזהו בילוי נהדר ליום קיץ חם. גם באזור הכרמל יש מסלולי הליכה מקסימים ותוכלו להנות עם הילדים בחופשה עירונית ירוקה.

לנפוש בחופש הגדול במרכז הארץ

תל אביב מזמנת חוויה עירונית מושלמת למשפחות ותמיד תוכלו למצוא בעיר אטרקציות נהדרות לכל המשפחה. מגוון של הצגות, מופעי תרבות, פסטיבלים, מופעי שירה, תהלוכות ושווקים מתקיימים בעיר ומדובר בחוויה ססגונית ונהדרת לכל המשפחה. תוכלו כמובן לבלות עם הילדים באחד מחופי הים שבעיר ולהנות מגלידה טובה. מבחר של מלונות בתל אביב מציעים חבילות נופש לחופש הגדול עם ארוחת בוקר עשירה, ארטיקים ומגוון של הפעלות והצגות לילדים. תוכלו להנות ממופעים ומהליכה בעיר בשכונות השונות. מתחם התחנה הישנה, שנושק לנווה צדק, מציע בילוי לכל המשפחה עם מתקנים היסטוריים ומגוון של מסעדות וגלידריות. תוכלו גם להנות מהליכה משפחתית לאורך הטיילת וברחובות העיר יפו שמציעה סמטאות מקסימות עתיקות לטייל בהן.

יש מגוון של מסעדות המתאימות למשפחות בעיר, מסעדות חלביות ובשריות, ותוכלו לבחור את המסעדה שתתאים למשפחה שלכם. יש מסעדות כשרות ויש מסעדות שאינן כשרות.  בתל אביב יש גם מבחר של דוכני רחוב עם מזון מהיר ותוכלו לעצור בדרך ולנשנש ארוחה טעימה עם הילדים.

נופש לחופש הגדול בים המלח

גם אזור ים המלח מזמין הרבה משפחות עם ילדים בחופש הגדול. מי ים המלח המרפאים והנעימים, לצד מלונות הרשת הרבים שיש בים המלח בקונספט של הכל כלול מזמנים אליהם משפחות רבות המבקשות לנפוש בחיק המשפחה בתקופת החופש הגדול. מלונות בים המלח מציעים חבילות נופש שונות עם ארוחת בוקר עשירה ופעילויות, ותוכלו להנות מחופשה משפחתית מוצלחת במיוחד בים המלח בחופש הגדול. מסלול נחל ערוגות שבאזור ים המלח הוא מסלול הליכה נפלא לכל המשפחה, וגם נחל דוד. בנחל ערוגות יש שילוב של מים עם חום מדבר צחיח – ומדובר בחוויה נהדרת.

עדכוני חדשות, ומדריכי טיול לכל המשפחה יסייעו לכם לתכנן חופשה משפחתית מוצלחת לעונת הקיץ.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...