Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נחנך מרכז החדשות של נוער גבעתיים GVT-HUB

נחנך מרכז החדשות של נוער גבעתיים GVT-HUB
עיריית גבעתיים

ביום ראשון ה- 19.1.2020 התקיים ערב ההשקה של מרכז החדשנות והיזמות לבני נוער בגבעתיים ה- GVT HUB, אשר הוקם בהובלתה של מחלקת הנוער של מנהל החינוך בעירייה. הערב נערך במעמד ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ובהשתתפות סגנית ראש העירייה, אור לי ניב, מחזיקת תיק הנוער קארין אינס, מנכ"ל העירייה, יורם פומרנץ, ראש מנהל החינוך הנוער והצעירים, אירית אהרונסון, בני נוער, מתנדבים ואורחים.

עיריית גבעתיים

ה- GVT HUB הוא מרכז עירוני וחדשני העובד על פי מודל הפעלה של חללי עבודה משותפים בהתאם למאפייני התעסוקה של המאה ה-21, במטרה לעורר את החיידק היזמי שנמצא אצל כל נערה ונער ולאפשר להם לחלום ולהוביל תהליכים משמעותיים. בני הנוער המגיעים למקום, לומדים לעבוד בצוות, במתחמי עבודה שונים ומגוונים ונהנים משלל המתקנים שהמקום מציע. כל חללי העבודה במרכז, מעוצבים באופן כזה שמאפשר לבני הנוער לעבוד בצורה מודולארית תוך שיתוף ידע ופיתוח מיזמים משותפים.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ציין כי: "אני גאה לפתוח בגבעתיים את ״Gvt hub״, מרכז היזמות והחדשנות שלנו, המיועד לבני הנוער של גבעתיים. המרכז פרי יצירתה של מחלקת הנוער בהובלת מחזיקת התיק קארין אינס מסמל את רוחה ואופייה של העיר שמובילה ברעיונות, יצירתיות וחדשנות. בהזדמנות אני קורא לתושבי העיר שישלבו ידיים יחד עם  ״דירקטוריון בני הנוער״ ויתנדבו במיזם החדשני".

עיריית גבעתיים

מחזיקת תיק הנוער קארין אינס ציינה כי: "כחלק מתפיסת העולם והחזון של המקום אנו שואפים ליצור קהילת יזמים – בני נוער בעלי תשוקה ורצון ליזום ולפתח את עצמם בתחום העסקי והחברתי אשר יתחברו לקהילה ויצרו יחד פרויקטים שונים".

מנהל מח' הנוער הוסיף ואמר כי, "אנו עובדים לילות כימים על מנת ללמוד את הצרכים המשתנים של בני הנוער במטרה לאפשר להם את המסגרת בה יוכלו למקסם ככול הניתן את התפתחותם האישית לקראת חייהם הבוגרים בעתיד הלא רחוק."

מנהל מחלקת הצעירים, טל גזית הציג את פעילות המרכז וציין כי במרכז אשר פעיל בימים א'-ה' עד שעות מאוחרות ומיועד לבני נוער תיכוניסטים, פועלים כבר בימים אלו שלל תכניות מגוונות כגון- פרויקט TED ED  המלמד את בני הנוער מיומנויות עמידה מול קהל בשיתוף TED העולמי, תכנית יזמים צעירים, סדנאות ניהול מדיה וחשיבה יצירתית, הרצאות ועוד.

בנוסף, בימים אלו הושקה תכנית המנטורים של המרכז, אשר מזמינה את תושבי העיר להצטרף לקהילה ולשמש כמנטורים בתחומים שונים במטרה ללוות ולהכווין את בני הנוער בפיתוח המיזמים החדשים. ניתן להצטרף לתכנית דרך הלינק המופיע בעמוד הפייסבוק של "נוער גבעתיים".

תהליך תכנון המרכז החל בחודש יוני האחרון וכלל מפגשי חשיבה רבים עם בני הנוער ועם הקהילה, בהובלת צוות הדירקטוריון הצעיר של כ- 30 בני הנוער אשר שותפים בניהול ובקביעת התכנים במקום.

עיריית גבעתיים
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
מהם הטיולים שנרצה איתנו מנשא בד?
טיול משפחתי הוא חוויה מגבשת והזדמנות להכיר לתינוק את העולם....
השפה החדשה של העיר
בשבועות האחרונים גבעתיים שדרגה את רחובותיה והתקשטה בספסלים, פחים, שלטי...
child-s-hand-old-man-s-hand-holding-cane_86638-236
טיפול בצורה נכונה
על מנת לבצע טיפול בקשישים ומבוגרים יש צורך בשירותיה של...