Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נחשף אחרון חברי "גבעתיים הירוקה"

נחשף אחרון חברי "גבעתיים הירוקה"

אלטר סוגר את צמרת הרשימה שתוביל את "גבעתיים הירוקה" במהלך הבחירות המוניציפאליות הקרובות בגבעתיים. במהלך השבוע הבא תחשוף "גבעתיים הירוקה" את מספר 2 ברשימה ויורם פומרנץ יודיע האם יתמודד על ראשות העיר.

אלטר, בן 55 ואב ל-3 הינו יליד גבעתיים. התחנך בבית הספר היסודי "כצנלסון" ועוסק כיום באופן עצמאי במסגרת חברה שבבעלותו בבימוי, יעוץ, ניהול אמנותי, ניהול תוכן והפקות. אלטר שהיה גם שותף כשחקן, מדריך, מורה ובימאי בפרויקט לתיאטרון בקרית שמונה בראשית שנות ה – 80 מעורב מזה קרוב לשלושה עשורים באין ספור אירועים אמנותיים ובשלל הפקות מרכזיות בכל חלקי הארץ. מבין המרכזים שבהם ניתן לציין את: פסטיבל עין-גב, הביאנלה לברזל במעלה יוסף, פסטיבל מיסטיקה וקבלה בצפת,פסטיבל דרך האוכל, פסטיבל המחולות בכרמיאל בהפקת מופעי הלהקות מחו"ל, פסטיבל אבן בגליל, פסטיבל התפוח במבואות חרמון, פסטיבל הזית, פסטיבל טעמי ירושלים, פרויקט מאירים את הנגב ומאה שנים לרכבת העמק. אלטר ביים והפיק חגיגות ציון יובל וציון עשור לישובים רבים: הקיבוצים ברעם וחולתה, המושבים שבי-ציון ונווה אטיב וחבל לכיש. כמו כן שימש אלטר כיועץ העיר נצרת לחגיגות לציון 2000 שנה להולדת ישו. בתחום החינוכי שימש אלטר מרצה בכיר בתחומי התמחותו במכללת הגליל המערבי במכללת עמק הירדן ובמכללת הולידי אין. בנוסף ביים,הדריך, לימד וניהל אלטר בבתי ספר על יסודיים רבים,שימש כמנהל המתנ"ס במושבה יסוד המעלה והקים את התיאטרון הקהילתי בכפר ורדים.

אלטר: "לאחר שנים רבות ומגוונות במסגרות רבות כל כך שמחתי להיענות להצעת "גבעתיים הירוקה" שמהווה בעבורי הזדמנות לעשות למען עיר הולדתי ומגורי ולהוביל את תחום התרבות האמנות העשרה והפנאי כאן אצלנו בגבעתיים. על פי תפיסתי יכולה וצריכה גבעתיים להוות מרכז יצירה ועשייה פעיל ותוסס. יש לנו אכלוסיה מעולה, מיקום מרכזי ומבנים קהילתיים המשוועים להנעה ולתנופה ביניהם תיאטרון גבעתיים, הקונסרבטוריון העירוני, מצפה הכוכבים, המכון לאומנות בית שניידרמן, הגלריה העירונית במכון המים וזאת רק רשימה חלקית. את תפקידי אני רואה בגיבוש ההרמוניה של הצירופים ובגיבוש היחידים לביטוי כולל וקבוצתי. יש להציע לתושבי העיר את התוכנית התרבותית האמנותית הנכונה והקולעת ביותר שאיכותה טובה ומשמעותית.עמודי התווך של פעילותנו התרבותית אמנותית למען תושבי העיר יהיו בנכונות, בהתמדה, בהלהבת הזולת,בתרומה למערכת ,בהעמקה בפיתוח ובהתקרבות מתמדת ועקבית להגשמת מטרת הפיכתה של העיר למרכז תרבותי אמנותי. עליכם, תושבי העיר, החובה והזכות להרגיש כבעלי מניות הצבעה ולהציע. לפגוש ולהיפגש, להיות שותפים, להיות שייכים , להיות איתנו, לטעון אותנו מחדש וכל הזמן להטעין את מצברי הרגש והרגשות, בשביל שלא נפסיק להתרגש, שנמשיך ביחד לעשות את הטוב ביותר למענכם. ל"גבעתיים הירוקה" יש את היכולות לעשות".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...