Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניקוי ספות בד

ניקוי ספות בד
תמונה bigstook

ספות העשויות בד, מאפשרות נוחות לבעליהן והן עולות זול יותר מבדים אחרים. למרות המחיר הזול יחסית בהשוואה אל ריפוד עור, ניקוי ספות בד הינה מטלה קשה, היות והכתמים נספגים בבדים טבעיים כגון כותנה ופשתן, כך שאם הכתמים נשארים זמן רב, קשה יהיה להסירם. ראשית, מי שמחזיק בספות בד, חייב לתחזק אותן נכון כגון שאיבה פעם או פעמיים בשבוע, וכן, יש לשמור מפני כתמים כמו אוכל או שתייה ולכן, ההמלצה של כל חברות ניקוי הספות, הינה לא לאכול ולשתות בסמוך לספות שהן כה רגישות ללכלוך.

יש לבצע ניקוי ספות בד לפחות אחת לנה, תלוי במצב הספות. כאשר תשמרו באפן זה,  על הספות, הן תחזקנה מעמד לשנים וכך, תחסכו גם בהוצאות גדולות כמו רכישה של סלון חדש שיעלה כמה אלפי שקלים.

ניקוי ספות בד
תמונה bigstook

ראיתם כתם על ספת הבד?- מה עושים?

אם הבחנתם בכתם על ספת הבד שלכם, יש לספוג אותו מיד עם מטלית נקייה ויבשה. השלב הבא של ניקוי הכתם, הנו באמצעות חומרים טבעיים כגון מעט מים עם אבקת סודה לשתייה או חומץ לבן מהול במים. את הכתם יש לנקות בתנועות סיבוביות ולדאוג, כי הספה תתייבש כשאר במשך זמן זה אסור לשבת עליה. במידה והכתם עדיין נמצא, יש להזמין חברה, אשר מתמחה עם ניקוי ספות בד. ישנן ספות בד, אשר ניתן להסיר את הריפוד ולכבס אותו באמצעות מכונת כביסה. יש להפוך את בד הריפוד ואז לכבס במים מאוד פושרים בחום של 40 מעלות ללא סחיטה ולתלות לייבוש.

אל תמהרו להשליך את הספות הישנות- יש פתרון יעיל!

אם במידה וספות הבד שלכם, ראו ימים טובים יותר, אל תרימו ידיים ותמהרו להשליך את ספות הבד שלכם לפח. יש לקרוא לחברה שמתמחה בניקוי של כל סוגי הריפודים הכולל ניקוי ספות בד, כאשר חברת הניקיון מחזיקה בצוות ניקוי מקצועי, חומרי ניקוי איכותיים המתאימים לבדי ריפוד טבעיים. החברה אף תזהה את הכתם וכמובן את סוג הבד, בכדי למצוא את החומר ניקוי הנכון ואת שיטת הניקוי המתאימה. לחברות ניקיון ריפודים, יש את כל המכשור המשוכלל כגון ניקוי בקיטור, מכונה אשר מחדירה מים עם חומר הניקוי המתאים לספות ופעולת יניקה, כאשר המכונה שואבת את המים המלוכלכים וזאת, לאחר שבוצע קרצוף בעזרת מברשת עדינה אשר לא תפגע בבד הסלון. כמו כן, חברות ניקיון מקצועיות דואגות, כי חומר הניקוי המקצועי אשר נמצא ברשותן, לא יגרום לדהייה של צבע בד הריפוד, כך שהספה לאחר ניקויה, תיראה כאילו זה עתה נרכשה.

כיצד ניתן לבחור חברה מקצועית המתמחה בכל סוגי ניקוי הספות?

ראשית וותק יכול להעיד המון על חברה המתמחה בניקוי כל סוגי הריפוד וכן, המלצות של מי שאתם מכירים. ש לברר גם לגבי מחיר הניקוי. את המחיר מחשבים על פי גודל הספות וזאת על פי מדידה של מטרים מרובעים. ישנם כתמים שקשה יהיה להסירם ולכן המחיר יעלה, היות ומדובר על יותר זמן, יותר חומרי ניקוי ולכן המחר יהיה שונה. מומלץ, להקשיב להוראותיה של חברת ניקוי ספות לגבי תחזוקה שוטפת ונכונה של ספות הבד.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...