Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניקוי ספות- למה לרפד אם אפשר לנקות?

ניקוי ספות- למה לרפד אם אפשר לנקות?
(צילום באדיבות pixabay)
(צילום באדיבות pixabay)

פעם כשמחירי הדיור לא היו בשמיים, וגם לא מחירי הריפוד, נהגו אנשים אחרי כמה שנים טובות, לקחת את הספה שלהם לרפד כדי שיעשה לה "פיגורה" חדשה. אנשים לא קנו רהיטים חדשים, הם פשוט ריפדו אותם כל פעם מחדש. כך יצא שאותה ספה זכתה ל"אדרת" אחרת כל כמה שנים ותמיד נראתה שונה, אופנתית ומותאמת לרהיטים החדשים של הבית.

אבל הרבה בדי ריפוד יצאו מתחת ידי הרפדים עד שמחירי הריפוד עלו כל כך שהיום משתלם לקנות ספה חדשה במקום לרפד, או פשוט להזמין חברת ניקוי ספות שתעשה לכם כזה ניקוי לספה שאפילו אתם לא תזהו שמדובר באותה ספה.

ספה מתלכלכת גם אם לא רואים!

ספה באמצע הסלון זה המקום שאנו אוהבים לשרוץ ולהתכרבל בו. בקיץ עם הרגליים למעלה ובחורף עם השמיכות, ובינתיים בלי שנשים לב ובלי שנראה, מתמלאת הספה באבק מסוג קרדית האבק, שמסוכן מאוד לאנשים עם בעיות נשימה והקרדית הזו נדבקת לריפוד כאילו היא נולדה אתו, ועד לא תזמינו חברת ניקוי ספות, לא תצליחו להסיר את קרדית האבק משום שהיא חדורת עמוק לתוך הריפוד.

בדי ריפוד סופגים אבק!

בדי ריפוד כידוע הם לא בדים רגילים. אלה הם בדרך כלל בדים מאוד עבים שנעשים מכמה וכמה חוטים ארוגים, מה שמקנה להם טקסטורה יפה מאוד אבל גם מאוד עמוקה וסופגת. הבדים האלה עם הספה שלכם סופגים כמעט כל דבר ממש כמו ספוג החל כאמור מקרדית האבק ועד כל פירור של מזון שנפל על הספה. אתם לא תראו את זה הספה סופגת את זה אבל זה יהיה שם וזה יהפוך לזיהום.

בבתים רבים נהוג גם "לזלול" על הספה. מה יותר כייף מלראות טלוויזיה, לשבת על הספה ולהתחיל לנשנש. אבל הרבה פעמים לא שמים לב שאריות או פירורים של חטיפים, גרעינים או כל מזון אחר מתפוררים ושוקעים לתוך הספה. הם חודרים לדפנות הספה, מסתתרים שם, וגם שואב האבק הכי עוצמתי שיהיה לכם לא יספיק כדי לשלוף אותם משם, אתם חייבים ניקוי ספות יסודי.

מה עושה חברת ניקוי ספות?

חברת ניקוי ספות מצוידת בכל הציוד, הכלים והמיכון כדי לבצע אצלכם בבית ניקוי ספות באופן שאתם לבד לא תוכלו לעשות? נכון יש בשוק לכאורה כל מיני תכשירים אבל זה לא באמת עובד. בחברת ניקוי ספות יש חומרים בעלי עוצמה שאין בחומרים שמוכרים באופן פרטי, שלא לדבר על עוצמת השואב של הספות ותהליך ניקוי הספות עצמו, שחודר עמוק עמוק אל תוך הספה ושואב ממנה כל פירור וכל קרדית אבק. זה הרבה יותר משתלם מאשר לרכוש ספה חדשה ובוודאי מאשר לרפד. זה הכי נקי, הכי זול וזה יהפוך את הסלון שלכם למשהו חדש, אסתטי ונקי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...