Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נשים בעבודה חייבות לקבל הגנה משפטית

נשים בעבודה חייבות לקבל הגנה משפטית
credit- canva

המציאות של נשים עובדות רבות אינה ורודה ומעולם לא הייתה, למרות הקדמה וההבנה למצבן ולזכויות שלהן, ובוודאי לתרומה שלהן בעבודה. לא פעם קורה שזכויות רבות נרמסות למרות החוק האוסר על כך ולא תמיד הן מעזות לפנות לעזרה משפטית למרות שהחוק עומד לצדן. במקרים רבים כיום מתרצים פיטורים לאחר חופשת לידה במצב הכלכלי ובמשבר שנובע מך בשוק התעסוקה וזה לא תמיד נכון, אבל את זה תוכלו לגלות רק אם תעמדו על זכותכן להגנה משפטית ראויה. גם אם יחליטו שלא להחזיר אותך לעבודה תוכלי לקבל הרבה יותר מפיצויים שמגיעים לך בגלל פיטורים לא מוצדקים או בניגוד לחוק וזה עשוי לסייע לך במיוחד במצבך כאם טרייה. כשאתם פונה לעורך דין מנוסה כמו עו"ד אורן טל את יכולה להיות בטוחה שתקבלי את ההגנה על הזכויות והאינטרסים שלך.

הקורונה שיבשה הכל

לא תמיד יש הצדקה להעסקה של כל מועסק בהתאם למצבו האמיתי של העסק וקורה לא פעם שעסקים מנצלים משברים כמו הקורונה על מנת לפטר עובדים ולהצטמצם לקראת הבאות. יש פיטורים מוצדקים כאלה כאשר ברור שהעסק אינו יכול לשרוד ויש כאלה שנקטו פיטורים אחרי חלת גם כאשר אפשר היה להמשיך להעסיק את העובדים וליהנות מפרי עמלם. זה לא תמיד נחשב למוצדק לפטר עובדים כאלה אבל גם אם החליטו על כך זה חייב להיעשות בדרך ראויה, תוך תשלום כל הזכויות והתשלומים שמגיעים לכם על מנת שתוכלו למצוא מקום עבודה חדש. גם חלת בגלל מצבים כמו חופשה אישית בגלל סיבות שונות הוא מצב שבו אפשר להיות פגיע מבחינת הזכויות וחשוב לברר זאת עם ייעוץ משפטי בתחום דיני העבודה.

סביבת עבודה פוגענית חייבת למצוא מענה הולם

יצירת סביבת עבודה פוגענית ורעילה כוללת לא רק מה שאנחנו מכירים כבריונות והתעמרות אלא גם לא מעט פגיעה בנשים וגברים על רקע מיני. הטרדה מינית בעבודה נחשבת כבר שנים רבות לעבירה פלילית וגם לעבירה שעליה אפשר לתבוע אישית ולקבל פיצויים, במיוחד אם מחליטים לפטר אתכם בגלל תלונה כזאת ולא לשמור על זכותכם לסביבת עבודה בטוחה מפגיעה. זה קורה לא רק לנשים וזה קורה לא פעם שיש גם תלונות שווא ולכן שני הצדדים זכאים להגנה ולייצוג הולם לבירור הנושא עד תומו. עו"ד אורן טל מתמחה בייצוג עובדים ומעסיקים ועוסק גם בנושא הרגיש של הטרדות מיניות ומטפל גם בכל ההשלכות שלהן על חיי המעורבים בכך.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...