Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סודות של פרחים – מגוון זרי פרחים

סודות של פרחים – מגוון זרי פרחים
קרדיט freepik

לפרחים יש מכלול של סודות הטמונים בהם מימים קדומים. הם נמצאים בין העלים והפקעות, הקוצים והגבעול, סודות של יופי, מסרים וסגולות. כל אחד יכול להאמין במה שהוא רוצה בכל הנוגע לפרחים, או לא להאמין בכלל, אבל גם הציניקנים הגדולים ביותר אינם יכולים להישאר אדישים לריחם וצבעם של מגוון זרי פרחים.

סודות של פרחים – מגוון זרי פרחים
קרדיט freepik

לדבר בפרחים, להעביר מסר של אהבה, דאגה, חמלה ופירגון ולתת לפרחים לעשות את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב, להפיץ אהבה, ריח ואנרגיה של אושר ושמחה לכל הסובבים. מרגש לדעת שגם בעולם הדיגיטלי, הטכנולוגי ולעתים קר ומנוכר של היום,  מעמדם של הפרחים נותר באותו המקום והם עדיין אחת המתנות שאוהבים להעניק ושמחים לקבל באמת מכל הלב.

כי ברי, בסופו של דבר, לסוגים השונים של מגוון זרי פרחים יש מטרה אחת לרגש ולהעביר מסר לצד השני. לכל סוג פרח או זר מאוגד יש את המסר שלו. בין אם מדובר על אותות אהבה ותשוקה, סליחה או הבעת ידידות וחיבה, הפרחים עושים עבודה טובה.

תורת הפרחים עמוקה ומורכבת ואין להקל בה ראש,  אפשר ללמוד אותה בדיסציפלינות שונות. הן בפאן של ריפוי באמצעות פרחים, הן בתורת הפאנג שווי וגם בצמחי מרפא ופרחי באך. אך יש כמה דברים שהם אינטואיטיביים וברורים, למשל זר ורדים אדומות מראה על רומנטיקה, תשוקה וחושניות, זר חבצלות לבנות משדר אהבה, תום וטוהר, ויוענק באהבה לאמא או חברה טובה, חמניות שזורות מסמלות חיבה גדולה ורצון להכניס שמש ואור לבית המקבל וגרברות צבעוניות, יוסיפו גם עליזות ושמחת חיים. ומי שמאמין שלפרחים יש סגולות ריפוי ואיזון הגוף והנפש, יעניק לאדם הזקוק לכוחות ריפוי כאלה, זר של פרחים סגולים.

זה נכון שכיף לקבל פרחים במתנה או בהפתעה, אבל מגוון זרי פרחים יכולים להשאיר חותם ורושם מתאים גם באירועים נוספים, בין אם עסקיים או חברתיים. לשים בכניסה זרי פרחים בהתאם לקהל, אפשר בכדים או באגרטל. סייפן, שושן צחור, ליזאנטוס ופרחי פאמפס מרשימים, זר פירמידה יפה לקבלת הפנים, ציפורן, גיפסנית, מגינית ארליה ועוד על הבמה או פודיום הדוברים. כי זרים גם במפגשים מרובי משתתפים משרים על כולם אווירה נעימה ושלווה בזמן הנאומים.

ללא ספק, למשלוח או קבלה של זר פרחים חגיגי, צבעוני וריחני יש השפעה עצומה וזאת הדרך המושלמת להראות לאדם יקר שחושבים עליו. בין אם מדובר על יום הולדת, אירוע משמח או חלילה מחלה או אירוע מצער. ולא משנה אם הזר נרכש אצל מוכרי הפרחים בפינות רחוב, או בחנויות הפרחים המפוזרות בעיר, הפרחים יודעים להכניס את האנרגיה הנכונה ללב המקבל. כי פרחים הם הדרך של הטבע להאיר את העולם ולהכניס שמחה לחיים ובחירה במתנה הססגונית מעבירה מסר מושלם למקבל הזר, חושבים עליך, אוהבים אותך ומאחלים לך צמיחה, שגשוג ופריחה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...