Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סיומה של עונת הגשמים הוא הזמן המושלם לביצוע איטום גגות

סיומה של עונת הגשמים הוא הזמן המושלם לביצוע איטום גגות
קרדיט לתמונה: פוטוליה

האביב המיוחל כבר כאן עימנו ועונת הגשמים פחות או יותר הסתיימה (למרות שבישראל הגשם יכול להפתיע במנות קטנות גם בחודשי האביב…). בין אם הבית/דירה/משרד שלכם עברו את החורף בשלום בכל הנוגע לנזילות וחדירה של מים לפנים המבנה ובין אם סבלתם מבעיות רטיבות ואפילו טפטופים של ממש בתוך הבית – עכשיו זהו הזמן המושלם לבצע הערכת מצב ולערוך את כל התיקונים ועבודות האיטום הנדרשות, על מנת להבטיח שהחורפים הבאים בוודאות יהיו יבשים, נעימים וחמימים. מדוע זהו הזמן המושלם לבדיקה ואיטום גגות יסודי ומה חשוב לקחת בחשבון בהקשר זה?

סיומה של עונת הגשמים הוא הזמן המושלם לביצוע איטום גגות
קרדיט לתמונה: פוטוליה

הגג כמקור חדירת המים הסביר ביותר – זה הזמן לאיטום גגות מקצועי

בעיות של רטיבות וחדירת מים למבנה אינן דבר נדיר במיוחד, והן מתרחשות באחוז ניכר מהמבנים והבתים בישראל, במיוחד אלו אשר כבר בני כמה וכמה שנים טובות. בגדול, ישנם שני מקורות עיקריים מהם חודרים מים מחוץ המבנה לתוכו – הגג והקירות החיצוניים של המבנה. כאשר אתם מתחילים לראות כתמי רטיבות בקירות הפנימיים של הבית, כנראה שחודרים מים דרך הגג או הקירות החיצוניים ומחלחלים עד לקירות הפנימיים של המבנה. מאחר והגג הוא החלק של המבנה הפונה לשמיים וזהו החלק החשוף ביותר לאיתני הטבע ולמשקעים מסוגים שונים, זהו גם מקור חדירת המים הנפוץ והסביר ביותר. במקרים רבים, גם כאשר מדובר בגג רעפים וגם כאשר במבט ראשון נראה כי אין כל בעיה במערכת האיטום של הגג, בפועל זהו עדיין מקור הנזילה, אך נדרשת בדיקה מקצועית ומעמיקה על מנת לגלות זאת ולאתר את הנקודות המדויקות מהן חודרים המים.

מדוע דווקא עכשיו? ובכן, המעבר בין האביב לקיץ מהווה את הזמן המושלם לבדיקה ותיקון של מערכת האיטום מכיוון שזוהי התקופה בשנה בה יש לנו הכי הרבה זמן קדימה ללא כל גשם צפוי. גם אם חברת האיטום המקצועית עימה תרצו לעבוד עסוקה ועמוסה, תוכלו לשריין אותה לעוד מספר שבועות או חודשים מהיום והבית שלכם יישאר יבש בינתיים…

איטום גגות – מה חשוב לקחת בחשבון

מלבד לעובדה כי אנחנו לא תמיד יכולים לזהות בעצמנו את מקור הנזילה ולכן חשוב להזמין חברת איטום מקצועית הן עבור הבדיקה והן עבור עבודת התיקון – מה עוד חשוב לקחת בחשבון?

חשוב לבחור בקפידה את חברת האיטום עימה תעבדו, ולבחור בחברה מנוסה ואמינה. כאשר מדובר באיטום גגות, אל תתפלאו אם תקבלו המלצה לחדש את כל מערכת האיטום של הגג, גם אם הנזילה נראית כרגע מזערית (או אפילו אם אין כל נזילה כרגע) – גם נקודות כשל בודדות במערכת האיטום עלולות להתפתח ולהתפרס במהרה כך שבמקרים רבים עדיף להחליף את מערכת האיטום כולה ולהימנע מהגעה למצב של חדירה מאסיבית של מים. בכל מקרה, זהו שיקול מקצועי גרידא, ולכן חשוב לעבוד עם חברת איטום מוכרת, אמינה, וותיקה ומנוסה, וללכת על פי העצות המקצועיות והרשמיות שהיא נותנת לכם כלקוחותיה. בגדול, עדיף להיערך מבעוד מועד וגם להוציא יותר כסף ממה שתכננו כרגע, מאשר להזניח בעיות רטיבות קיימות או פוטנציאליות ולשלם על כך הרבה יותר לאחר מכן…

למידע נוסף אודות איטום גגות הכנסו לאתר איטום פז בכתובת https://itumpaz.co.il/איטום-גגות/

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...