Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סיור וירטואלי 2020

סיור וירטואלי 2020
קרדיט: shutterstock

סיור וירטואלי הוא מן הרעיונות החדשניים ביותר כיום, למטרת הצגת הנכס שלכם למכירה. בתור סוכני נדל"ן, אנשי עסקים בתחום הנדל"ן או פרטיים, שעוזבים את ביתכם מזה שנים, לכולכם ישנה מטרה אחת – ליהנות מתהליך המכירה המהיר והאיכותי ביותר, כאשר בתומו – תזכו במחיר הגבוה ביותר בעבור הדירה שלכם.

סיור וירטואלי מהווה את אחת הדרכים הייחודיות ביותר להציג נכסים בעולם הדיגיטלי. בזכות זאת, מדובר בכלי שיווקי איכותי ומרשים, שיסייע לכם לממש את המטרה הזו.

סיור וירטואלי 2020
קרדיט: shutterstock

הצגה יסודית של הנכס שלכם

סיור וירטואלי מרשים מתבצע על ידי מצלמות איכותיות, שתופסות כל חלקיק וחלקיק בנכס שלכם. לאחר מספר שעות, הסיור המלא כבר מצוי בידכם.

בין אם אתם מציעים דירה, בית קרקע או עסק למכירה, סיור וירטואלי יאפשר לכם להציג את החלל בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בשקיפות מלאה, בתצורה תלת-מימדית. סיור וירטואלי מסייע לצלם כל חלק וחלק בחלל שלכם: מהקירות, לפינות ולקימורים ואף לתקרות. בזכות זאת, הלקוחות שלכם זוכים ליהנות מתפיסה מסוימת של גודל החלל, גובה החלל ולבחון את כלל החדר, מבלי חסך של מקטעים או חלקים שפשוט לא זוכים להיכרות בתמונות רגילות בדרך-כלל.

התמונה השלמה של כל חדר וחדר בחלל, מאפשרת ללקוחות שלכם לגבש הבנה מלאה יותר של הבית או בית העסק ולהבין אם הוא אכן מתאים עבורם.

סיור וירטואלי זמין בכל זמן ובכל עת

למרות התצוגה המדויקת של החלל, יתכן מאוד כי הלקוחות שלכם יחושו כי הם עדיין אינם בטוחים בעצמם וכי הם זקוקים לייעוץ והכוונה מאנשי מקצוע או ממשפחה וחברים.

תמונות רגילות, אינן מאפשרות ללקוחות או לאנשים הקרובים אליהם ללמוד את החלל מספיק טוב, בכדי לדעת אם אכן כדאי לכם לרכוש אותו או להשכיר אותו, טרם פגישה וצפייה פיזית בבית. ועם זאת, רוב הפעמים הצפייה בדירה נערכת על ידי הקונים בלבד וכתוצאה מכך, לאחר שלקוחות פוטנציאליים אכן רואים את הנכס שלכם, הם עדיין אינם חשים בטוחים מספיק, בכדי לבצע את הרכישה.

חברת Varia מציעה סיור וירטואלי המאפשר ללקוחות להציץ בחלל שלכם שוב ושוב, לבחון אותו מכל זווית ואף לשלוח את הסיור לחברים ומשפחה, שיוכלו ליהנות ממנו מכל מכשיר חכם. על ידי כך, גם אם ה"יועצים" אינם מגיעים להערכה פיזית של הנכס – הם בהחלט יכולים ללמוד את יוקרתו, את הגודל שלו ולסייע לשפוט אם הוא מתאים לקונים הפוטנציאליים.

לחץ כאן לאתר של Varia – סיורים וירטואליים ברמה גבוהה.

תחסכו זמן יקר

ביססנו כי השאיפה הגדולה ביותר של כולכם, היא ליהנות מתהליך המכירה או השכירות, שיביא לסכום הכסף הגבוה ביותר, במהלך הזמן הקצר ביותר.

סיור וירטואלי מאפשר לכם להציג את הנכס שלכם באתרים מותאמים וברשתות החברתיות, להציג אותו בפני חברים לעבודה והלקוחות שלכם, מכל מכשיר חכם. אתם אפילו יכולים לשלוח את הסיור באמצעות כל מכשיר.

כתוצאה מהסיור המרשים ונוכחותו ברשת, אתם תיהנו מהצעות רבות ואטרקטיביות, לעיתים טרם ראייה פיזית של הנכס. ככל שתקבלו יותר פניות, כך תוכלו לברור אותן מאוד בקלות, ובהתאם לצרכים ולדרישות שלכם.

סיור וירטואלי הוא אכן רעיון ייחודי, שמאפשר לכם להציג את הנכס שלכם בצורה מרשימה מאוד ובשקיפות מלאה באופן יוצא דופן. בזכות זאת, אתם מעניקים ללקוחות שלכם הזדמנות פז לנתח את הנכס מבעוד מועד, ולפנות אליכם עם הצעות קונקרטיות ומכובדות, שיאפשרו לכם לבצע תהליך מכירה מהיר ומשתלם מאוד עבור כיסכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...