Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סיכום אירועי שבוע האישה בגבעתיים

סיכום אירועי שבוע האישה בגבעתיים
עיריית גבעתיים

השבוע צוין בגבעתיים שבוע האישה, באמצעות מועצת הנשים "אחת אחת" בראשותה של אור-לי ניב, סגנית ראש העירייה וי"ר קהילתיים. אירועי שבוע האישה חלו בין התאריכים 03-07.03.19 וכללו מגוון אירועים לקהל הרחב.

אירועי שבוע האישה בגבעתיים
עיריית גבעתיים

השבוע נפתח ביום א' ממופע הפתיחה של השחקנית, היוצרת והמרצה בת-אל (בורנשטיין) פאפורה נמוכת הקומה, שעלתה לבמה וסיפרה באופן מרגש ומעורר השראה את סיפור הצלחתה נוכח מגבלותיה.

אירועי שבוע האישה בגבעתיים
עיריית גבעתיים

למחרת הגיעו מעל ל-200 צפו בהצגת הילדים "שימו לב גם אליי" של תאטרון הדרך. ההצגה מספרת על ילדים מאות השכונה, בעלי רקע שונה כך לדוגמה ילדים לאבא ואבא, ילדים עם משקפיים, ילדים ביישנים. לאורך ההצגה נחשפים הצופים לאופן ההתמודדות של כל אחד ואחת מהדמויות עם הקונפליקטים האישיים. הצופים בהצגה הזדהו עם הדמויות ואף יצאו עם מסר של סובלנות.

ביום ג' התקיימה, הרצאתה של טל תמיר מעמותת "נשים לגופן". בהרצאה דיברה טל תמיר על  בריאות  גוף ומיניות של נשים ונערות, זהות מגדרית ומינית ועל השוני בין נשים וגברים בעולם הרפואה. ההרצאה הייתה מרגשת והותירה את הנשים שהגיעו עם תחושה שהן יודעות קצת יותר איך להתנהג אל עצמן ואל גופן. "נשים לגופן" היא עמותה הפועלת לשינוי חברתי כולל בתפיסת הבריאות של נערות ונשים בישראל.

אירועי שבוע האישה בגבעתיים
עיריית גבעתיים

ביום ד'  התקיים האירוע המרכזי! ערב הגאלה, מופע סטנד אם מצחיק וחסר מעצורים של ליטל שוורץ מול 400 צופות וצופים. ליטל שוורץ קומיקאית שפרצה את הדרך לתודעה ב-2007 עם פינה בתוכנית של יאיר לפיד. במופע הביאה שוורץ המון שנינות וקסם, הקהל לא נשאר אדיש, צחק ללא הפסקה והזדהה עם המון מצבים אותם חווים הנשים מחיי היומיום.

אירועי שבוע האישה בגבעתיים
עיריית גבעתיים

במסגרת סדרה של ארבע סיפורים ופעילויות בנושא: נשים גיבורות בהיסטוריה, ביום חמישי נערכה הפעילות הראשונה לגילאי כיתות א'-ג'. הגיבורה הראשונה שסביבה נערה הפעילות הייתה 'שרה אהרונסון' – סיפורה של האישה שעמדה בראש ארגון ניל"י, הילדים והילדות שהגיעו היו מרותקים לסיפור על הדמות ההיסטורית וכן השתתפו בסופה בפעילות חידות בכתב סתרים וקמע אומץ. במהלך השבוע ימשיכו להתקיים עוד 3 פעילויות בסדרה לפרטים ניתן לפנות לספרית יד לבנים 03-6720444.

אור-לי ניב העומדת בראשות מועצת הנשים אחת אחת, סגנית ראש העירייה ויו"ר עמותת קהילתיים : "שבוע האישה בגבעתיים היה עשיר ומגוון. לשמחתי השתתפו מאות נשים וילדים בפעילויות  השונות. מועצת הנשים העירונית בהחלט מביאה בשורה לעיר בהיבטי השוויון  המגדרי וההשראה עבור נערות ונשים. מטרתנו היא להעלות מודעות לפערים הקיימים בחברה ולפעול לצמצומם. מודה לצוות האיכותי שלי על ההפקות המרשימות".

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...
הליכים קוסמטיים שמטרתם להפחית את מידות הגוף
טיפול הצרת היקפים הם הליכים קוסמטיים שמטרתם להפחית את מידות...
מאפיין אדריכלי מרשים
חיפוי קיר מעץ הוא מאפיין אדריכלי מכובד המעניק לכל חלל...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
מגוון עיסויים מקצועיים
ייתכן שמגוון האפשרויות של דירות דיסקרטיות לא יהיו זמינות בכזו...
גישה עדינה לירידה במשקל לאחר לידה
חוויית ההיריון, הלידה והבאת חיים חדשים לעולם היא יוצאת דופן...