Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סכין מטבח איכותית – הדרך לשפר ביצועים גם במטבח

סכין מטבח איכותית – הדרך לשפר ביצועים גם במטבח
צילום יחצ

גיליתם שאתם אוהבים לבשל? שהעבודה במטבח אחרי העבודה או בשעות הפנאי מרגיעה אתכם? אין ספק שיצא מכך רק טוב, בין אם הבישול הוא עצמי או בישול למשפחה. כדי למצות את מלוא הפוטנציאל, חשוב להצטייד בציוד מטבח איכותי, החל מסירים ומחבתות ועד סכיני מטבח. ההבדל בין סכין מטבח זולה שקניתם בסופר לבין סכיני מטבח איכותיות, כולל סכיני שף, שקניתם בהיקארי סכיני שף הוא הבדל עצום שישפיע משמעותית על התוצאות.

סכין מטבח איכותית - הדרך לשפר ביצועים גם במטבח
צילום יחצ

סכין מטבח איכותית גם במטבח הביתי

סכיני מטבח איכותיות חשובות גם במטבח הביתי. היום, עם הגיוון הקולינרי וההתנסות גם באוכל המגיע גם מרחוק כמו המטבח האסייתי או היפני שתפס מקום של כבוד, אנשים מנסים ומתנסים במטבחים אחרים גם אצלם בבית. לכן, סכיני מטבח צריכות להיות מצוינות. כדאי להתאים סכינים לשימושים והחומרים השונים שעובדים איתם. סכינים יפניות נחשבות למובילות בעולם. היפנים מציעים סכינים הנבדלות זו מזו באורך הלהב, צורתו, החומר ממנו הלהב עשוי ועוד. סכין מסוג נקירי לדוגמה היא סכין המתאימה לחיתוך ירקות. סכין סושי תהיה בעלת מאפיינים אחרים. כך גם סכין המיועדת לפילוט דגים, חיתוך בשר ועוד.

במה שונה סכין מטבח יפנית מסכין מערבית?

ישנם מספר הבדלים בין סכין מטבח יפנית למערבית:

  • ידית אחיזה: אחד המאפיינים השונים בין סכיני מטבח יפניות, במיוחד סכיני שף, לבין סכין מתוצרת מערבית הוא הידית. בסכינים מתוצרת מערבית הידית תהיה בעלת צורה אופיינית המוכרת לנו יותר. היא תהיה עשויה מחומר מסיבי וגם כבדה ככל שמדובר על סכין איכותית יותר. היפנים מקפידים על מינימליזם מבלי לפגוע באיכות גם בתחום כלי המטבח. סכין מטבח או סכין שף יפנית תהיה בעלת ידית קלה אך חזקה. קלות הידית מאפשרת חיתוך במשך זמן ממושך יותר והגעה לביצועים מעולים. נוחות הידית היא אחד הפרמטרים החשובים ברכישת סכין מטבח.
  • חומר איכותי מאוד: הסכינים עשויות מחומר איכותי במיוחד, פלדות פחמן שהביצועים שלהן נחשבים לגבוהים ביותר, פלדות אל חלד ופלדות אבקה המיועדות לחיתוך חומרים קשים במיוחד.
  • השחזה: השחזת הסכין היפנית שונה וגורמת לסכין להיות חדה משמעותית לעומת סכין מתוצרת מערבית.
  • דייקנות: בנוסף, בלי קשר לתחום הסכינים באופן ספציפי, היפנים ידועים בדיוק, באיכות וביכולת להגיע למוצר המספק את מה שצריך ללא תוספות מיותרות.

סוגי סכיני מטבח יפניות שמוצעות בהיקארי סכיני שף

כפי שציינו, ישנם סוגים שונים של סכיני מטבח יפניות המחולקות על פי המטרה לה הן מיועדות. בהתאם לכך ישנם הבדלים במבנה הסכין, בגודל, בצורה ועוד:

  • נקירי: סכין ירקות הידועה כאחת הסכינים המוכרות והנפוצות במטבח היפני. צורת הלהב ורוחב הסכין מתאימים במיוחד לקיצוץ וחיתוך חומרי גלם מן הצומח.
  • סכיני שף: ישנם ארבעה סוגים של סכיני שף יפניים: גיוטו, סנטוקו, בונקה וקיריצוקא. ארבעתם נחשבים רב תכליתיים. השוני הוא בעיקר באורך הלהב ובצורה.
  • יאנאגיבה: סכין סושי. אורך הסכין מאפשר את פריסת הדגים בחיתוך אחד ללא צורך בניסור הפוגם בטריות ואיכות הדגים.
  • דבה: זוהי סכין המיועדת לפילוט דגים אך מתאימה גם לפירוק וחיתוך בשר. זוהי סכין מטבח עבה וחזקה.

סכיני מטבח יפניות – רק אצל מקצוענים

סכיני מטבח איכותיות הן קודם כל סכיני מטבח יפניות. מעבר לכך, כפי שהספקתם לראות על קצה המזלג (או הסכין…), ישנם הבדלים בין סכינים שונות בצורה, באורך, בפלדה ממנה הן עשויות ובמאפיינים נוספים. אנחנו בהיקארי סכיני שף מתמחים בכל הקשור לסכיני מטבח וסכיני שף יפניות. אנו משווקים מגוון סכינים למטרות שונות ומחברות יפניות מובחרות. אנו נוכל לייעץ לכם בכל הקשור לבחירת הסכין, טיפול נכון בו על מנת לשמור עליו כמו חדש ונוכל גם לספק לכם שירותי השחזה על גבי אבני השחזה יפניות. אנו מקפידים לשווק סכינים יפניות מהאיכות הגבוהה ביותר – איכות יפנית ללא פשרות, ושמנו לנו למטרה לתת לטבח הישראלי, הן המקצועי והן הביתי, ליהנות מאיכות סכינים ועבודה במטבח שלא זכה ליהנות ממנה עד היום.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...