Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סלב רבים הגיעו עם ילדיהם להשקת בית קפה לילדים של קפה גרג

סלב רבים הגיעו עם ילדיהם להשקת בית קפה לילדים  של קפה גרג

להשקת בית קפה לילדים הגיעו אורחים רבים, את האורחים הקטנים עם הוריהם קיבלו גלעד אלמוג וניר אדרי מבעלי רשת קפה גרג, אשר הכינו לכבודם קוקטייל ארוחה מהתפריט הילדים,  מתנות והפתעות אחרות. בשעה שהזאטוטים שיחקו במשחקייה הצמודה לקפה, להורים היה זמן "להתמנגל".

הגיעו עם הילדים: ניקי גולדשטיין הגיע עם הבן גיא בן ה-3 וחצי. כשהוצעו לניקי  קאפקייס סרב בנימוס מטעמי דיאטה. כמו כן סיפר שבימים אלה הוא עובד על סדרה חדשה בשם שלכת, מופע בידור חדש וכן מצלם סדרה חדשה ליס  בשם קידס. הוא הספיק לאכול סלט לפני שרץ לעוד הופעה.

שלומי קוריאט הגיע עם  כל המשפחה: האישה אורית ועם הילדים ליהיא , בת ה-8, יונתן בן ה-4 ושירה הקטנטונת בת השנה וחצי. שלומי תפס שיחה צפופה עם רפי אמזלג שכיכב בעבר בזינזאנה ומשחק היום בסדרה  "בית המשאלות" בערוץ 1. רפי הגיע עם שתי בנותיו,שירן בת 5 וחצי שכבר מתרגשת לקראת העלייה לכיתה א' וליאל בת 8.

עינת וייצמן שהגיעה עם הבת סופי בת השנתיים וחצי ועם חברה קרובה, תהתה למה אין בתל-אביב בתי קפה לילדים, המשולבים עם משחקיות וביקשה מבעלי המקום להעתיק סניף דומה בקרוב לביתה, היא סיפרה שבקרוב יעלו למסך הגדול שני סרטים בהם היא מככבת. ..אנחנו מחכים.

שי לי ליפא, הקונדיטורית המהוללת וכוכבת תוכניות הבישול בטלוויזיה, הגיעה עם שני הילדים אביגיל בת ה-6 ואיתמר בן ה-10 שטען שהוא כבר גדול מדי למשחקיות. ואנו מסכימים שהוא אכן גבר גבר.

הכדורגלן לירן שטראובר שהיה נשוי בעבר ל ח"כית והשורדת בדימוס ענבל גבריאלי,  הגיע עם הבן המשותף  מיכאל בן השש וחצי ותפס שיחה צפופה עם בעלי קפה גרג, ליוזמות חדשות בעסקי הקפה בישראל.  

נשלח להביא פתק איחור במזכירות: משה פרסטר שהגיע עם הילדים איתמר בן ה-13 ומעיין בן ה-4 שהפגין כישורי קולינריה גבוהים ו"בישל" מגוון מאכלים בפינת המטבח שבמשחקייה. פרסטר שאל היכן יוכל להשיג חלק מפריטי הריהוט שבסניף ומסר שהוא רוצה לבנות לבן שלו חדר משחקים זהה.

בימים אלה עובד פרסטר על מופע סטנד אפ שרץ כבר חצי שנה וצפוי להגיע לתיאטרון קפה שבתיאטרון הקאמרי בחודש מאי. במקביל, עובד פרסטר על סדרה חדשה, קמפיין למגה והצגה חדשה שביים בשם בגדי חורף אבא שצפויה לעלות גם היא בתיאטרון קפה שבקאמרי.  כמו כן  חשף שבקרוב צפויה לעלות סדרה קומית חדשה בהשתתפותו ובהשתתפות דוב נבון. אנחנו מצפים.

בין ילדי הסלבס התמנגלה גם פריאל רובין מהתכנית "בית ספר למוסיקה" – שהרגישה כמו סלבית קטנה מפני שהייתה צרכה לחלק  חתימות ביציאה מהאירוע, לקהל שהתאסף במקום. פריאל הגיעה ביחד עם האחות הקטנה גבריאלה ועם אמא סוזאנה.

אסף אשתר הגיע עם אשתו כוכבה והצחיק מאוד את הילדים כהרגלו. בימים אלה הוא עסוק במגוון גדול של פרויקטים: צילומי "הדוד חיים", מופעי ילדים הקשורים לתחומים הקרובים לליבו: זמר עברי והשפה העברית ועוד.

 באיחור אופנתי הגיעה רות גונזלס, שהתנצלה ואמרה שהיא מגיעה ישירות מאולפן ההקלטות בו היא מקליטה בימים אלה קריינות לתערוכה בינלאומית שתתקיים בפרו. גונזלס הבינלאומית מנחה ומקריינת בספרדית, פורטוגזית ואנגלית. שאפו. רות הגיעה עם האחיינים אמרל ועדי הקטנטנים.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...