Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סניף אקי"ם ברמת גן נהנה ממגוון אירועים בקיץ האחרון

סניף אקי"ם ברמת גן נהנה ממגוון אירועים בקיץ האחרון

בימים אלו ממש במקביל לתפיחת שנת הלימודים מציינים משפחות וחניכי אקים ר"ג את סיומם של אירועי הקיץ במסגרתם בילו החניכים במגוון פעילויות שארגן הסניף או היה שותף להן:

יום כיף בפארק המים בשפיים- זו השנה ה-4 ברציפות בה התארחו משפחות אקים ר"ג (כ-100 איש) ביום הכיף השנתי של בנק לאומי בפארק המים בשפיים והיו אורחי מועצת עובדי לאומי בראשות יו"ר מועצת העובדים, מר שלמה יפרח.

משפחות אקים, חניכי מועדון "רעות" ותלמידי בית הספר "אחווה" ומשפחותיהם בילו יום שלם בשפיים וזכו לחוויה מרגשת ואירוח חם של עובדי בנק לאומי, שכלל שימוש במתקני הפארק, הופעות לילדים ולבוגרים, ארוחת צהריים עשירה וכיבוד ושי לילדים.

קייטנת "הפרחים"- בין ה 19-29 אוגוסט התקיימה ב-ר"ג קייטנת הפרחים המופעלת ע"י מח' הרווחה בשיתוף אקים ר"ג. 26 חניכים במגוון גילאים נטלו חלק בקייטנה, שהשנה התברכה במגוון רחב עוד יותר של פעילויות, בין השאר הודות להירתמות גם של מרכז אקים לגיוון והעשרת הקייטנה והגדלת הסיוע של הסניף.

במסגרת זו זכו הילדים ליהנות מנסיעות לבריכה, נסיעות לפעילויות בפארק רעננה ובפארק יהושע, ביקור בסינמה סיטי כולל סיור במרכז המבקרים של תנובה וסרט והפעלות נוספות בקייטנה. כל חניכי הקייטנה קבלו מספר הפתעות במהלך הקייטנה שהתרימו חברי הנהלת אקים ר"ג, כולל מחזיק דיסקים ומוצרי ד"ר פישר.

פסטיבל סיום הפעילות השנתי של מועדון "רעות" ברמת-גן שנערך השנה תחת הכותרת "יוצא לכלל" חגגו החניכים ומשפחותיהם ואורחים רבים את סיום שנת הפעילות של המועדון.

במועדון "רעות" שבמסגרתו פועלים בוגרים עם פיגור שכלי מגיל 18, כ-50 חברים ברמות פיגור שונות. במועדון מתקיימים חוגים שונים דוגמת שיאצו, יוגה, מחשבים, תנועה, מחול, אומנות ועוד. המועדון נמצא בתנופה מתמדת ועומד לעבור אחרי החגים למשכנו החדש במתנ"ס רמת שקמה. המועדון פועל בשיתוף פעולה של העירייה, אקים ר"ג והמתנ"ס.

בשבוע האחרון של חופשת הקיץ נערך הפסטיבל,שמטרתו הייתה להביא לקדמת הבמה למשך ערב אחד את חברי המועדון על מנת שיציגו בפני הקהל את תחומי העשייה. הפסטיבל כלל כ-10 מתחמי הפעלה כולל טיפולי שיאצו, סדנת יוגה, מתחם צילום, דוכני מזון, מכירת מוצרי יד שנייה ועוד.

כן חולקו תעודת הוקרה ולוחות שנה של אקים ל-20 המתנדבים של המועדון. 4 מהם , אגב, הינן תלמידות "בליך" שהחלו להתנדב במועדון "רעות" בעקבות ההצגה "הדירה" שהוצגה ב"בליך" לפני כחודשיים וחצי.

כן קיבל תעודת הוקרה מפיק ההצגות אבי פרידמן, ששנים מארח את ילדי ומשפחות אקים בהצגות הילדים שהוא מפיק .

באירוע נטל חלק ראש עיריית רמת-גן, צבי בר, שמקפיד להגיע לאירועים של אקים וממחיש את השותפות והידידות לא רק בהבטחות אלא גם בעשייה מתמדת.

יצויין כי יערה מנהלת המועדון זכתה לשבחים רבים על מסירות ועבודתה הנפלאה והיצירתיות ולצידה לאלי, רכז המועדון, ושאר העובדים והמתנדבים.

ביום האחרון לחופשה נערך הביקור המסורתי בספארי ברמת-גן שמתקיים זו השנה ה-4 ברציפות, הודות לשיתוף הפעולה הנהדר עם הנהלת הספארי.

המשפחות הרבות שהשתתפו בפעילות, נהנו מהביקור בספארי ומצפייה בחיות, ובהופעות של "אקונה מטטה" ויניב המגניב.

בסניף המקומי ביקשו להודותו מכל הלב למנכ"ל הספארי מר יהודה בר על שיתוף הפעולה והלב החם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...