Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ספורטאי גבעתיים תומכים ברשימתו של רן קוניק "גבעתיים שלנו"

ספורטאי גבעתיים תומכים ברשימתו של רן קוניק "גבעתיים שלנו"

מיטב ספורטאיה הבכירים של העיר גבעתיים הביעו השבוע את תמיכתם הגדולה ברשימה החדשה למועצת העיר, רשימת "גבעתיים שלנו" בראשה עומד רן קוניק, יו"ר איגוד הטניס שולחן בישראל ומנהל מחלקת הספורט של העיריה מזה 12 שנה

קוניק, אשר הקים ואימן את מועדון הטניס שולחן העירוני לפני ב-14 שנה האחרונות, מועדון אשר מחזיק בתואר של אלוף המדינה לבוגרים ולנוער בשנתיים האחרונות, מוערך מאוד בקרב משפחות הספורט בעיר גבעתיים.

במשך שנותיו הארוכות בעיריה נראתה דמותו של קוניק בשעות ערב מאוחרות ובימי שבת בבוקר בכל מגרשי הכדורסל והכדורגל ודורות שלמים של ילדים גדלו בטורנירים ובחוגים אותם ניהל ואירגן. קוניק עוד זכור היטב לחובבי הספורט כשחקנה המצטיין של אלופת שנות ה-80 וה-90 בטניס שולחן, הפועל ר"ג גבעתיים המיתולוגית.

לימור מזרחי (כדורסלנית העשור של המדינה ובוגרת בית ספר ברנר), עודד שעשוע (שחקן מכבי ראשל"צ בכדורסל ובוגר ביה"ס אלון), רוגל נחום האתלט האולימפי (חברו של קוניק לספסל הלימודים בתיכון שמעון בן צבי) עינב חזנוולד, שחקן העבר של הפועל ר"ג בכדורגל ועוד רבים וטובים התגייסו כולם למען הרשימה. קוניק אשר למד בבית הספר היסודי עם יו"ר הפועל ר"ג בכדורגל ירון קוריס כבר הודיע כי בכוונתו לאחר כניסתו למועצה לפעול למימוש חלומו הישן: התקנת דשא סינטטי, גדרות ותאורה במגרש הכדורגל ברחוב משמר הירדן, מגרש אשר ישמש את ילדי מחלקת הנוער והילדים של האגודה.

קוניק: "הגעתי למסקנה כי כדי להעלות את הספורט לרמה שמגיעה לילדי גבעתיים ולמשפחות הספורט בעיר הגיע הזמן לעשות מעשה ולייצר" כח "ספורטיבי" שיוכל לצד ראש העיר שייבחר, לשדרג את הספורט בעיר ולתת לילדים בעיר את מה שמגיע להם.

אנחנו נבנה היכל ספורט גדול וממוזג כמו שיש בכל עיר נורמלית במדינה, נשדרג את מגרש הכדורגל במשמר הירדן בדשא סינטטי , תאורה וגדרות כדי שילדי העיר לא יצטרכו לנסוע להתאמן בר"ג, נבנה קריטריונים לתמיכה באגודות ספורט כמו בכל עיר ונגדיל את הפעילות העממית לכלל ציבור התושבים. הספורט היום הוא חלק חשוב משעות הפנאי של התושבים, מבריאותם ומאיכות חייהם. הגיע הזמן שמדיניות העיריה תתאים את עצמה לצרכי הציבור ותשקיע יותר בתחום זה שהוא כלי חינוכי ממדרגה חשובה. לא פחות מהפעילות החינוכית הרגילה בבתי הספר.

כמו כן, נפעיל את בתי הספר ע"י בתי תלמיד ומרכזי העשרה עד לשעות הערב כפי שהיה פעם, עם חוגים עירוניים במחירים מסובסדים והנחות לזוגות צעירים, עם פעילות משפחתית משותפת, אירועים שבועיים וכו'. בתי הספר צריכים להיות מקום שוקק חיים מבוקר עד ערב.

הרשימה שלנו חרטה על דיגלה את הסיסמא: החינוך במקום הראשון. רק ממבט על האנשים ברשימה אפשר להבין שיש בו רוח אחרת, חדש ונקייה ואני בטוח שכל מי שהחינוך תרבות וספורט חשובים לו בעיר יתמוך בנו.

גימיקים תקשורתיים זה נחמד אבל לעיר הזאת צריך אנשים מקצועיים ורציניים, שנמצאים בארץ יותר מחודש בשנה ושהוכיחו עשייה ציבורית למען הציבור. "גבעתיים שלנו" מורכבת רובה ככולה מאנשים כאלו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...