Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עבודות אינסטלציה בגובה

עבודות אינסטלציה בגובה
(צילום: עמיעד טאוב)

לפעמים עבודתו של שרברב יכולה להיות מאוד מאתגרת. למשל בבתים ישנם עם צנרת לא טובה, או בבניינים חדשים אשר ארע בהם פיצוץ צנרת, יהיה לפעמים צורך לבצע עבודות בגבוה. גם כאשר מדובר בתיקון קולטי שמש בבתים פרטיים, יהיה צורך לעבוד בגבהים.

מהן עבודות הגובה שמבצעים אינסטלטורים?

סנפלינג –  סולם או מנוף הם לא תמיד אופציה נוחה ואפשרית, במיוחד לא כאשר מדובר בבניינים גבוהים במיוחד. אם אתם מזמינים אינסטלטור בגבעתיים, לתיקון תקלות המתרחשות בגובה –  לא כל אינסטלטור ערוך לטפל בכך. לא כולם יודעים לעבוד עם סנפלינג. לכן חשוב לבדוק מראש האם הם מספקים שירות כזה, ורק אז להזמין. כך תמנעו מהצורך להזמין שרברב פעם נוספת ולשלם לו על ביקור.

טיפ: בעת תקלות מורכבות, מומלץ לצלם ולשלוח לשרברב את הבעיה וכך לדעת מה בדיוק השירות מצריך. ככל שתסבירו לו יותר על העניין, כך יגדל הסיכוי שתקבלו הצעת מחיר מדויקת עוד לפני שהוא מגיע. זה נכון לא רק לעבודות בגבוה, כך תוכלו להימנע מהזמנת אינסטלטור כשלמשל, בעצם, בכלל יש צורך בביובית כי מקור הבעיה הוא חיצוני לבית. איך תגלו? תסבירו לו על התקלה בפירוט והוא כבר ידע מה אתם צריכים.

סולמות

בקומות נמוכות, אפשר לטפל בבעיה בעזרת סולמות. לשם כך צריך להזמין צוות אינסטלטורים. לכן תוודאו שהוא מגיע עם עובד או שותף. בשום פנים ואופן אל תיקחו על עצמכם את האחריות להחזיק לו את הסולם או לעזור לו בכל צורה שהיא. עבודות אינסטלציה בגובה הינן מסוכנות, גם כאשר עושים שימוש בסולם ולכן רק האינסטלטור עצמו צריך לקחת את האחריות על התהליך.

תיקון מערכות סולאריות על גגות

לא מצאתם טכנאי דודי שמש זמין? הזמינו אינסטלטור. רבים מהם מומחים גם בתיקון מערכות סולאריות המותקנות על כל גג בישראל. עבודה בגובה זו אינה נחשבת למסוכנת על גגות של בניינים משותפים, אבל כאשר מדובר על בתים פרטיים וגגות רעפים, פה כבר קיים סיכון גדול יותר ולכן חשוב מאוד לוודא שהוא עושה זאת בצורה בטיחותית.

רצוי לוודא: בעת הזמנת שרברב לעבודות בגובה, יש לוודא שיש לו ביטוח בעלי מקצוע. לא אחת קרה שאנשים נפצעו אצל לקוחות ופשוט תבעו אותם על הפציעה. כאשר מדובר בתיקון דודי שמש, יש להיות נוכחים עם האינסטלטור על הגג במידה וזה לא מסכן אתכם. כך תדעו בדיוק מה התקלה ולא יישאר סיכוי לקומבינות המובילות להחלפת חלקי חילוף שלא לצורך. שימו לב שבדודים חדשים לא צריכה להיות שחיקה. כאשר אתם רוכשים דוד, תוודאו שאתם מקבלים אחריות מלאה עליו לפרק זמן כמה שיותר ארוך.

כדאי לדעת: לפני הזמנת בעלי מקצוע, כדי לבדוק מחירונים באתרים בלתי תלויים כולל מחירים של חלקי חילוף. יש לקחת בחשבון שתעריף לילה ושבתות יכול לייקר באופן משמעותי את השירות.

(צילום: עמיעד טאוב)
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...