Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עד כמה ניתוח אף משנה את מראה הפנים?

עד כמה ניתוח אף משנה את מראה הפנים?

ניתוחי אף הם פרוצדורות אסתטיות מהנפוצות ביותר. אלה ניתוחים פלסטיים שניתן לבצע כבר בגילאים צעירים למדי, כ-16 או 17, כלומר גם נערים ונערות, לצד אנשים בוגרים יותר מביעים עניין ומחליטים לשפר את מה שנתן הטבע. וכאן עולה השאלה, עד כמה הניתוחים הללו משנים את מראה הפנים. האם שינוי דרמטי, או אולי מינורי ולמה בעצם כדאי לשאוף.

עד כמה ניתוח אף משנה את מראה הפנים?

פוטנציאל לשינוי מאוד משמעותי

בעבר, הנטייה הכמעט גורפת הייתה לבקש מהמנתח אף סולד או פשוט הקטנה של ממדי האף. במציאות שכזאת, ברור מאליו כי ניתוח אף מביא עימו שינוי מאוד משמעותי בכל מראה הפנים. אחרי הכל, זהו אותו חלק שמזדקר לפנים, שנמצא בחלק המרכזי של הפנים. לצד העיניים והשפתיים, זהו החלק שמושך הכי הרבה תשומת לב. אך יש לומר שכיום, הגישה הולכת ומשתנה. במקום לבקש מהמנתח להקטין כמה שיותר, הכיוון הוא פחות להקטין ויותר לעצב יותר. כלומר, כן מבצעים הרבה פעמים הקטנה מסוימת בממדי האף, אבל אפילו חשוב מזה, מתאימים את התצורה הסופית כך שתיראה טבעית מאוד.

עד כמה נשמר מראה האף המנותח

ביחס למרבית הניתוחים הפלסטיים האחרים, טיפולי אף בעזרת ניתוח הינם בעל תוצאות שמחזיקות הכי הרבה זמן. במיוחד כאשר האזור מנותח בגיל יחסית צעיר, כאשר העור נמצא בשיא גמישותו, התוצאות נשמרות כמעט ללא שינוי. למעט שינויים רגילים הקשורים לתהליך ההתבגרות, מבנה האף החדש נשמר היטב, אפילו במנותחים בגילאי השלושים ויותר וגם לאחר עשרות שנים.

איך יודעים איך יראו הפנים והאף אחרי הניתוח

בשום ניתוח אין וודאות של מאה אחוזים, איך ייראו התוצאות הסופיות. זאת מכיוון שתהליך ההחלמה והתגובה להתערבות רפואית הינם אינדיבידואליים. יחד עם זאת, מנתח מקצועי, על בסיס ניסיונו, מסוגל להגיע לתוצאות טובות ואף להסביר מראש כיצד ייראו פני המטופל/ת לאחר הניתוח. את ההמחשה ניתן לבצע בעזרת הדמיה ממוחשבת. עם זאת, יש גם אפשרות לא פחות טובה, לראות צילומים של מנותחים, לפני ואחרי. על המנתח לדאוג לכך שהצילומים הללו יהיו של מנותחים בעלי מבנה פנים ומבנה אף הדומים דמיון רב לאלה של המטופל. חשוב, אגב, שיהיה תיאום ציפיות מעמיק עם המטופל, לפני הניתוח עצמו.

כדאי לשאוף לתוצאות טבעיות ומראה לא מנותח

מכיוון שאכן, ניתוחי אף משנים מאוד את מראה הפנים, חשוב לגשת לכל העניין בצורה הנכונה. לא כדאי לבקש מהרופא שיבצע שינוי דרמטי מדי. למשל הקטנה מקסימלית של אף בשרני, כאשר תווי הפנים מאוד מודגשים, לא תמיד תעניק תוצאות טבעיות למראה. בדרך כלל, עדיף לשמור על המראה הטבעי של האף, תוך ביצוע שינויים מסוימים, שישמרו על ההרמוניה בין כל אזורי הפנים. כמו כן, מומלץ להבהיר מראש למנתח מה בדיוק מפריע באף, לפני הניתוח. כך ניתן לקבל הסבר מפורט, מה כן ניתן לעשות ומה לא מומלץ, בהתאם למבנה הפנים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...