Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עו"ד עירית רוזנבלום מרמת-גן הראשונה שזכתה בניו-יורק בפרס Stevie היוקרתי לנשים בעסקים

עו"ד עירית רוזנבלום מרמת-גן הראשונה שזכתה בניו-יורק בפרס Stevie היוקרתי לנשים בעסקים

עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת ומנכלי"ת ארגון "משפחה חדשה" טסה לניו-יורק לרגל זכייתה בפרס Stevie® היוקרתי לנשים בעסקים. רוזנבלום זכתה  בקטגורית " מנהלת יוצרת" בזכות המהפכה המשפטית שהיא מובילה בדרך של יצירת "מוצרים משפטיים" מחוללי שינוי (כגון תעודת הזוגיות, צוואה ביולוגית וצוואה דיגיטלית).

זוכי פרסי זהב, כסף וארד הוכרזו באירוע גאלה שנערך  במלון מריוט מרקיז בניו יורק.  באירוע השתתפו נשים מנהלות, מועמדות ויזמיות מארה"ב ומדינות נוספות.  יותר מ -1,200 נשים היו מועמדות השנה לפרס היוקרתי  ביותר ב -20 קטגוריות, כולל מנהלת השנה, יזמית השנה, נשים למען לנשים, וקמפיין התקשורת של השנה. 

האירוע כלל כ- 200 שופטים ביניהם אנשי עסקים, יזמים, ממציאים, ואנשי חינוך מן המכובדים ביותר בעולם, נציגים של יותר מ- 23 מדינות בעולם, בוחרים את המועמדים לזכות בפרס ומתוך כלל המועמדים נבחרים הזוכים.

עו"ד אירית רוזנבלום אמרה בהענקת הפרס: "אני גאה בזכייה היוקרתית העולמית וגאה לקבל הכרה בינלאומית לפעילותי. התחלתי את מהפכת המשפחה החדשה בישראל וגיליתי שהתופעה היא כלל עולמית כיום נשואות עיני ופועלי  לקדם את הזכות האישית להקים משפחה במדינה תוך מתן חירות אישית מלאה. אני מגייסת לכך את היוזמה הפרטית, הטכנולוגיה המתקדמת והכלים המשפטיים. "  

מייקל גאלאגר, מייסד ונשיא של פרסי סטיבי פתח את הערב ואמר: "בכל שנה אנו מקבלים סיפורים המדהימים ומעוררי ההשראה ביותר של הישגים מנשים וארגונים ברחבי העולם, זו זכות גדולה לאתר אותן ולהעניק להן את הפרס".

פרס סטיבי לנשים בעסקים, הוא אחד מהפרסים הבינלאומיים היוקרתיים ביותר בתחום העסקים והוא מוענק ליזמים, אנשי עסקים וחברות אותם הם מייצגים. פרס הסטיבי, מנוהל על ידי אותה חברה שמעניקה את פרסי האוסקר והאמ"י נוסד  בשנת 2002 לטובת  הכרה ציבורית בהישגים יוצאי דופן  של ארגונים ואנשי מקצוע ברחבי העולם. תוך זמן קצר הפך פרס הסטיבי לאחד הפרסים הנחשקים ביותר בעולם. 

בין זוכי פרס הסטיבי בעבר, ניתן למנות חברות כמו , Apple, BASF, BT, סמסונג, פורד מוטור, ING, פרוקטר אנד גמבל, קבוצת רוש,  בסוף השבוע זכו בו גם מנכ"לית חברת ההיטק סיסקו, מנהלת השיווק של IBM, מנכ"לית DHL, סמנכ"לית חברת ארנסט אנד יאנג ניו יורק, נשיאת AT&T ועוד רבים אחרים.  

אודות עו"ד אירית רוזנבלום וארגון "משפחה חדשה": עו"ד אירית רוזנבלום, מומחית בינלאומית בדיני משפחה ופיריון, הגתה לראשונה בעולם את הרעיון של אפשרות ההולדה לאחר המוות, מייסדת ומנכ"לית ארגון "משפחה חדשה", מובילה את המהפכה האזרחית בתחום חיי ודיני משפחה . את ארגון משפחה חדשה ייסדה רוזנבלום ב-1998, כדי שזה ישמש בית אזרחי למימוש  הזכות היסודית והפרטית של כל אדם לבנות לעצמו תא משפחתי. כיום מטפל הארגון ב- 20,000 פונים מידי שנה, ומשמש כגוף היחיד בישראל המפיק תעודות זוגיות כפתרון לנישואים אזרחיים בישראל. הארגון מקיים טקסי נישואין אזרחיים, מטפל בכל ענייני הזוגיות וההורות ומחזיק את בנק הצוואות הביולוגיות היחיד מסוגו בעולם. בעבר זכתה עו"ד רוזנבלום בפרס הסטיבי על פיתוח תעודת הזוגיות כפתרון לנישואים אזרחיים בישראל ובעולם ובפיתוח הצוואה הביולוגית במאפשרת הולדה אחרי המוות.

אודות פרסים סטיבי: פרסי סטיבי, מהשם היווני סטיבן, שמשמעותו "מוכתר", נוסדו על מנת לכבד ולהכיר  בהישגים ובתרומות החיוביות של ארגונים ואנשי מקצוע בכל העולם. הפרסים מוענקים בארבע תכניות: פרסי העסקים האמריקנים, פרסי העסקים הבינלאומיים, פרסי סטיבי לנשים בעסקים ופרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...