Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין לגביית חובות רמת גן

עורך דין לגביית חובות רמת גן
קרדיט freepik

הליך לגביית חובות רלוונטי למקרה בו קיים חוב שלא כוסה, כלומר מצב בו אדם נתן שירות בתשלום לאחר, אך מסיבה כלשהי אותו אדם לא קיבל את התשלום שמגיע לו בגין שירותיו. כיום, קיימים מקרי גבייה רבים שלגביהם ההתערבות של לשכת ההוצאה לפועל אינה מספקת לשם גביית החוב, ולכן עולה צורך בפנייה ובעירובו של גורם מקצועי שהינו מוסמך בתחום, קרי עורך דין לגביית חובות.      

כיצד לפעול לשם גביית חובות מלקוח? מתי מומלץ לפנות לעורך דין המומחה בתחום של גביית חובות? היכן ניתן למצוא עורך דין המומחה בתחום? על כך יורחב במאמר הבא. 

עורך דין לגביית חובות רמת גן
קרדיט freepik

כיצד עליי לפעול לשם גביית חובות מלקוח?

בחלק ממקרי החוב אין צורך לנקוט בהליכים משפטיים לשם גביית החובות מהחייבים או לפעול לשם פתיחת תיק בהוצאה לפועל ואילו פנייה לחייב עשויה לחתום את הסיפור ולהוביל לגביית החוב במקרים אלו. בתוך כך, ניתן למנות מקרים בהם החוב כלפיכם נוצר בגין נסיבות הנחשבות לתום לב, כלומר מקרים בהם החוב נוצר בשל חוסר תשומת לב (טעויות במילוי הצ'ק וכדומה). כאמור, במקרים כאלו מומלץ לעשות את כל המאמצים כדי לפנות אל החייב לשם קבלת התשלום, כמו גם על מנת לבחון את תגובתו של החייב, ממנה ניתן להסיק האם החוב נוצר בגין טעות או שמא החייב מודע לחוב אך לא משלם מסיבותיו שלו, שאז מדובר במקרה גבייה מורכב יותר.      

עורך דין לגביית חובות – יד מקצועית המסייעת במקרי גבייה מורכבים

ישנם גם מקרי גבייה בעלי אופי מורכב יותר, בהם כדאי לפנות לעורך דין מקצועי שהינו מומחה בתחום המשפטי של גביית חובות, שכן מדובר בתחום אשר דורש מיומנות, מקצועיות וניסיון רב, ופנייה לעורך דין שאינו מומחה בתחום עלולה להוביל, במקרה הגרוע, להפסד החוב. 

עורך דין לגביית חובות יכול לסייע לכם במספר שירותים הנוגעים למקרי גבייה, לרבות איתור החייב והוצאת בקשה לגביית החוב ממנו, גביית צ'קים חוזרים, גביית חוב מאדם שנפטר, גביית חוב על בסיס שטר חוב שניתן אך לא כובד, ביצוע הפעולות המשפטיות לשם קבלת פסק דין המחייב את החייב לשלם את החוב ולאחריו ניתן יהיה לפתוח תיק בהוצאה לפועל כנגד החייב, ביצוע הליכים בהוצאה לפועל לאחר פתיחת התיק וכיוצא באלה.  

גביית חובות מלקוח – רק עם התמיכה המשפטית של עורך דין לגביית חובות 

אם אתם מחפשים עורך דין גבייה ברמת גן, הגעתם למקום הנכון – עורך דין לגביית חובות ברמת גן. בין אם מדובר בחוב בעקבות פסק דין או שטר חוב שניתן לכם אך לא כובד, חוב הנובע מהמחאה שלא כובדה או חוב שלקוח חייב לכם, לנו יש את הניסיון, המיומנות והידע לעזור לכם במציאת פתרון. אצלנו תקבלו שירות משפטי, הכולל ליווי וייצוג בערכאות השונות (בתי המשפט ולשכות ההוצאה לפועל) בכל הקשור לחוב שלכם עד להשגת התוצאה הרצויה. זאת, מידיהם של עורכי דין מומחים ובקיאים בתחום של גביית חובות – על כלל החוקים והתקנות המסדירים את התחום והפרקטיקה המקובלת בו – תוך הקפדה על מתן שירות אישי וזמינות גבוהה מצד עורכי הדין המטפלים בחוב שלכם. 

השירותים שעורכי הדין שלנו מציעים בתחום גביית החובות כולל סל מקיף של פעולות שמטרתן לסייע בגבייה מהירה ויעילה של חוב, לרבות עורך דין לפתיחת תיק הוצאה לפועל, עורך דין למימוש פסק דין, ליטיגציה בתחום הגבייה ועוד.        

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...