Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין נזיקין – כל המידע הדרוש

עורך דין נזיקין – כל המידע הדרוש

כאשר אדם חווה פגיעה בגוף או שנגרם לו נזק לרכוש, התחושה היא קשה מאוד. הרבה אנשים מוותרים על תביעה, על אף שברור כי הם יכולים בקלות לקבל פיצוי, רק בגלל החשש מההתמודדות בבית המשפט. עורך דין נזיקין עוסק בדיוק במקרים הללו, שבהם רכושו של אדם או גופו נפגע, כאשר יכולות להיות לכך סיבות שונות. עורך דין לענייני נזיקין הינו מומחה משפטי שתפקידו לסייע לנפגעים לקבל פיצוי בעבור נזק שנגרם להם, ללוות אותם בתהליך ולייצג אותם בבית המשפט, לכן סיוע של פרקליט כזה יכול להיות ההחלטה החכמה ביותר שתקבלו.

עורך דין נזיקין – כל המידע הדרוש

במה עוסק עורך דין נזיקין?

ניתן לחלק את תחום דיני נזיקין לכמה סוגים עיקריים של תתי תחומים, ביניהם רשלנות רפואית, מחלות שונות ותאונות. מדובר, בעצם, לנזקי גוף ולעיתים גם נפש, הנגרמים לאדם בשל גורם שלישי או בגלל גורמים שאינם תלויים באף אחד אלא בעבודה עצמה שאותו אדם מבצע. תפקידו של עורך דין נזיקין הוא להוכיח בבית המשפט, כי אכן נגרם נזק למיוצג שלו וכי ניתן להצביע על הגורם הישיר או העקיף שיצר את הפגיעה הזו.

מקרים מסוימים, כמו רשלנות רפואית – דורשים סיוע של מומחים נוספים מלבד עו"ד לענייני נזיקין, למשל רופאים מומחים שיכולים להצביע על הקשר בין מקרה שקרה לבין נזק גופני, כמו גם מומחים אחרים שיכולים לתמוך בטענה שאותה עורך הדין רוצה להוכיח.

חשוב להבין כי לרוב מדובר במקרים מורכבים, אשר דורשים הליך משפטי ארוך של חודשים ולעיתים אפילו גם שנים. סיוע מקצועי של פרקליט מומחה לענייני נזיקין הוא קריטי, אם כך – הן לצורך הליווי של התובע, חיזוקו בדרך ודרבונו לעצם הגשת התביעה והתמודדות עם תוצאותיה וכמובן גם לצורך הגעה לתוצאה המשפטית הטובה ביותר שניתן להשיג, משמע – פיצויים גבוהים ומשביעי רצון. הבקיאות של עורך דין נזיקין וכן היכולת שלו לייצג נאמנה את הלקוחות, הן שתי התכונות החשובות ביותר ולכן אם אתם בשלב ראשוני של בחירת פרקליט, חשוב לנסות ולבדוק את הנושא לעומק.

איך בוחרים עורך דין לענייני נזיקין?

על מנת לבחור בצורה המיטבית עורך דין נזיקין שייצג אתכם במשפט שאתם נמצאים בתחילתו, חשוב לדעת מה בעצם אתם צריכים. ראשית כל, אתם זקוקים לאדם שיידע להקשיב לכם ושתרגישו עמו בנוח. פתיחות עם פרקליט היא עניין חשוב ובפרט כאשר נושא המשפט הוא מקרה רגיש אשר היסב לכם צער רב, עוגמת נפש וכמובן נזק גופני משמעותי.

מעבר לכך, חשוב לקבל אסמכתא ליכולת של עורך דין מומחה בדיני נזיקין לייצג אתכם באופן ספציפי. בקשו כבר בפגישת ההיכרות לדעת באילו מקרים דומים העו"ד טיפל ובררו מה היו תוצאות המשפטים בהם היה מעורב. אל תחששו לשאול את כל השאלות המעניינות אתכם, זאת בכדי לבחור, בסופו של דבר, בעורך דין מצוין שישיג עבורכם את התוצאה האופטימלית במשפט.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...