Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב דירה חדשה מקבלן – מה כדאי שתדעו?

עיצוב דירה חדשה מקבלן – מה כדאי שתדעו?
Credit: Pixabay.com

אם רכשתם זה עתה דירה חדשה יש לכם הזדמנות להפוך אותה לדירת החלומות שלכם. רגע לפני שאתם מוותרים על החלום דעו שגם הדירה שלכם יכולה להיראות כמו מתוך קטלוג. כל מה שצריך זה לדעת לקבל החלטות נכונות, להתנהל בביטחון אל מול הקבלן, להיפרד מחפצים מיותרים ובעיקר, להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בדיוק בזה. ידעתם שקיימים מעצבי פנים שמתמחים בעיצוב דירות חדשות? הרכבת תכנית עיצוב דירת קבלן דורשת ניסיון ספציפי ולכן כדאי לכם לפנות אל הסטודיו של שוקי מאיר. עם איש מקצוע לצידכם תצליחו לדרוש מהקבלן את כל מה שמגיע לכם ותקבלו תמורה טובה יותר בעד כספכם.

 

הכול כל כך מבלבל, איך מחליטים?

אם אתם מחכים כבר שנתיים להשלמת הפרויקט, עכשיו כשאתם צריכים לקבל החלטות לגבי העיצוב של הבית, לפתע תרגישו שהזמן טס. התוכנית של הדירה מעידה על פוטנציאל רב. שלמתם את מיטב כספכם בשביל לקבל דירה מרווחת ומוארת שפונה אל הפארק. זה הזמן לפנות אל מעצב מנוסה ומקצועי שאתם מתחברים לסגנון שלו. התבוננות בתמונות של עבודות קודמות תגלה לכם האם המעצב מתאים לכם. עיצוב פנים וילות עם חלל רחב דומה מאוד לעיצוב של דירות גן או דירות עם חלל פנימי רחב, אפשר לבסס את ההחלטה על עבודות עיצוב וילות.

איך מתחילים לעצב את הסלון?

התמזל מזלכם והצלחתם לרכוש דירה עם נוף לים או נוף לפארק ואתם מעוניינים למקם את פינת הישיבה בסלון במקום מתאים. הקבלן מצדו מתכנן למקם את נקודות החשמל בעבור הטלוויזיה דווקא במקום שיאלץ אתם למקם את פינת הישיבה עם הגב לנוף. זה הרגע בו כדאי לכם לעצור, לנשום ולהתקשר אל מעצב פנים בתל אביב להתייעצות. אתם תופתעו מהמהירות בה תקבלו פתרונות חכמים. הסלון הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, קו העיצוב של הסלון מכתיב את הסגנון בעבור הבית כולו.

מדוע חשוב לפנות אל מעצב פנים מוקדם ככל האפשר?

ללא יידע מתאים לא תצליחו לדלות מידע רב מתכניות הבנייה. לעומת זאת, מעצב פנים מנוסה יידע להנחות את הקבלן היכן למקם את תשתיות החשמל בכדי לאפשר את סגנון העיצוב המבוקש. העברת נקודות חשמל ממקום למקום כרוכה בתשלום של אלפי שקלים, אם תגלו את הטעות בזמן תצליחו לחסוך את ההוצאה המיותרת.

איך בוחרים ריצוף לבית חדש?

קבעתם פגישה עם הקבלן בכדי לחתום על הריצוף שבחרתם וגיליתם שהריצוף אינו תואם את הדגם שאתם בחרתם? הקבלן ימהר לטעון שמדובר באותו הדגם והתאורה משנה מעט את הצבע. בפועל, במקרים רבים קבלנים מנסים להגדיל את הרווחים שלהם באמצעות התקנת אריחים דומים במחיר זול יותר. אתם תהיו חכמים יותר, תדעו לעמוד על שלכם ותקפידו לצלם את המק"ט של הריצוף שאתם בחרתם. אם אנכם בטוחים שהאריחים שמוצגים בפניכם הם אלו שאתם בחרתם, אל תחתמו!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...