Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיריית גבעתיים ערכה אירוע חגיגי לסטודנטים מקבלי מלגות

עיריית גבעתיים ערכה אירוע חגיגי לסטודנטים מקבלי מלגות
תמונות באדיבות דוברות גבעתיים

קרן גבעתיים לעידוד ההשכלה הגבוהה, קיימה השבוע טקס חלוקת מלגות לסטודנטים תושבי העיר, באודיטוריום בית ראשונים, בהשתתפות כ-140 איש. האירוע נערך במעמד ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק ובהשתתפות חבר מועצת העיר ויו”ר קרן גבעתיים, סיון גולדברג, סגנית ראש העירייה, אור-לי ניב, מנכ”ל העירייה, עו”ד יורם פומרנץ, חברי קרן המלגות, צוות מחלקת הצעירים; ראשי ונציגי מפעל הפיס, פרח, עמותת "עתיד בטוח", התאחדות הסטודנטים, המשרד לשוויון חברתי; תורמים, והסטודנטים מקבלי המלגות.

 

שווי המלגות של העירייה הגיע השנה לכ-1,200,000 שקל, ומהווה עלייה של כמאתיים אלף ש"ח משווי המלגות של שנה שעברה, ובכך נמשכת מגמת הגדלת התקציבים לציבור הסטודנטים תושבי העיר .עיריית גבעתיים משקיעה מדי שנה משאבים ותקציבים רבים לטובת הענקת מלגות לימודים לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר, וזאת בכדי לסייע ברכישת השכלה גבוהה, ובד בבד- לתרום לקהילה.

תמונות באדיבות דוברות גבעתיים

 

השנה, הודות לשיתוף הפעולה עם מפעל הפיס, תכנית פרח, עמותת "עתיד בטוח", ופרויקט "כוח משימה לאומי" של התאחדות הסטודנטים והמשרד לשוויון חברתי; ובנוסף, קבלת תרומה מתושב העיר אביטל סהר (זו השנה השנייה), להנצחת הוריו אסתר וישראל ז”ל; ופתיחת פעילויות חדשות בתחומי מעורבות חברתית מגוונים – כל אלה אפשרו להציע  122 מלגות לסטודנטים, אשר במסגרתם הם תורמים בין 140-90 שעות של מעורבות חברתית.

 

המלגאים לוקחים חלק בתכניות, פעילויות ויוזמות, שנוגעות במנעד רחב של אוכלוסיות: החל מילדי בתי ספר יסודיים, עבור בבני נוער ובצעירים, ואוכלוסיית גיל הזהב; וכן בפעילות לקידום אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. בנוסף, השנה פעלו מלגאים גם בתחום של קידום עסקים, במטרה לחזק את הקהילה העסקית המקומית כמטרה שהציבה העירייה, על רקע השלכות משבר הקורונה על המגזר העסקי. בהתאם לאילוצי הקורונה, מסגרות פעילות למיניהן נדרשו לבצע התאמות כאלה ואחרות, ולפעול באופן "היברידי", אם זה להעביר את חלקן של הפעילויות למתכונת מקוונת, אם זה לקיים פעילויות בהיקפים מצומצמים יותר, ובאופן  כללי, להצליח לפעול באופן שוטף

 

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ציין בדברי הברכה כי: "כשנכנסתי לתפקיד לפני 8 שנים, תקציב המלגות של העירייה לסטודנטים עמד על 50,000 ₪ בלבד. הגידול בתקציב המלגות מעיד על החשיבות שאנו מקדישים לפיתוח האוכלוסייה הצעירה האקדמית בעיר. במסגרת מפעל המלגות, הסטודנטים פעילים בתכניות חברתיות והתנדבותיות בעיר, מפגינים את כישוריהם ועושים דברים מבורכים למען קהילה."

 

לדברי סיון גולדברג, יו"ר קרן המלגות, וחבר מועצת העירייה, שייכנס בקרוב לתפקיד סגן ראש העירייה: "אנו מציבים את תחום הצעירים גבוה בסדר העדיפויות העירוני וקשה לפספס את השינוי המרענן הזה בגבעתיים. נמשיך לעשות מאמצים בכדי להגדיל את פעילות קרן המלגות, ולשבור שיאים משנה לשנה, תודות לשותפותו המלאה של ראש העירייה, חברי היקר רן קוניק, ובכך להפוך גם את קהל הסטודנטים לכוח חברתי משמעותי בעיר."

תמונות באדיבות דוברות גבעתיים

 

באירוע השנה חולקו גם תעודות הצטיינות לשלושה סטודנטים, שהומלצו על ידי המסגרות בהם פעילים. הראשונה, שני פרימור, מלגאית של האגף לשירותים חברתיים, במסגרתו היא פועלת בעמותת "על גבע", שפועלת לרווחתם של אנשים עם צרכים מיוחדים. שני משקיעה שעות רבות, הרבה מעבר לנדרש, יוצרת נהלי עבודה חדשים, עושה את עבודתה ברצון ובשמחה, ומשרה אווירה נעימה לסובבים.

 

מצטיין שני, טום סלע, מלגאי פרח במחלקת הנוער של גבעתיים. מדריך את קבוצת ההתנדבות המועדון החברתי צמי"ד- קבוצה לנוער עם ובלי צרכים מיוחדים. טום מתכלל את כל מה שנדרש עבור הצלחתה של הקבוצה, החל מתוכן הפעילות, דרך לו"ז הקבוצה ועד הלוגיסטיקה והקשר השוטף עם ההורים המיוחדים. מעבר לזה תום מקדיש מחשבה וזמן בפועל במרכז הנוער עצמו, תמיד נמצא לרשות הרכז לכל צורך, ותורם לאווירה המשפחתית של מרכז הנוער.

 

המצטיין השלישי, עומר סופר, מלגאי שפעיל תחום קהילה גאה, במסגרת עמותת "קהילתיים".  עומר הצליח לבצע מספר רב של פעילויות משמעותיות בזמן קצר מאוד. קשוב, יצירתי ועם המון רצון ונכונות לעשיה והשפעה. עומר מקדיש מזמנו ועושה זאת באהבה, כל פועלו נעשה מהלב ועם המון אכפתיות.

 

את הטקס הנחו צמד מלגאים אבנר דולינגר ושוהם ישראלי, הפעילים במחלקת הצעירים ובשירות הפסיכולוגי החינוכי (בהתאמה). את דבר המלגאים נשאה הסטודנטית דין בינס, הפעילה כמלגאית ביחידה לקידום עסקים.

 

בנוסף, חולקו למלגאים תיקי קיץ ממותגים, ובחלקו השני של האירוע התקיים מופע סטנד אפ של דניאל חן, כוכב עולה בסצנת הבידור הישראלית, שחתם את הערב עם הומור לא שגרתי, מצחיק וחסר גבולות.

תמונות באדיבות דוברות גבעתיים
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
לראשונה עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי הושקה במרכז שירות לתושב בעיר
כחלק מהמאמץ להנגיש ולהרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר, בימים...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...