Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עלייה לתורה בבית בזמן הקורונה

עלייה לתורה בבית בזמן הקורונה
קרדיט: יח"צ

אם היינו מספרים לכם לפני כמעט שנה שהולכת לפרוץ מגיפה עולמית שתשנה את כל מה שאתם מכירים אתם בוודאי הייתם צוחקים וחושבים שאנחנו ממציאים סיפורים בדיוניים, אף אחד לא ציפה שזה מה שיקרה, אבל החיים היו חייבים להמשיך. לאט לאט התחלנו ללמוד להכיר את העולם מחדש וגילינו דרכים אחרות להיפגש עם המשפחה ולחגוג עם החברים הקרובים חגיגות שונות. למרות הכל, אחד הדברים שנשארו חזקים והתפתחו הם האירועים, למרות שהענף בקריסה הוא נאלץ להמציא את עצמו מחדש ולהתאים את עצמו לאירועים עם כמות משתתפים קטנה ביותר, אז מה עושים בעצם כשיש סגר, הכל סגור, יש איסור על התקהלות וכמות המשתתפים המותרת מגיעה ל10 אנשים במקרה הטוב?  חוגגים עליה לתורה בבית 

קרדיט: יח"צ

עלייה לתורה היא טקס דתי שקורה בהגיעו של הנער לגיל המצוות, הרבה משפחות בוחרות לחגוג אותו בבתי כנסת, או בר מצווה בכותל בירושלים, אך בגלל המהירות בה ההנחיות משתנות לפעמים קשה לתאם מקום אחד לצורך חגיגת האירוע ומשפחות רבות מצאו את הפתרון המקסימלי ביותר – חגיגה בחצר הבית

איך עושים את זה? קודם כל דואגים לעצב כמו שרוצים, מספיק לקנות מספר בלונים מיוחדים, לקשט את החצר בפרחים, דואגים להביא קייטרינג או שמכינים אוכל מיוחד לאירוע עם קצת אביזרים מעניינים לקישוט ומוכנים לחגיגה, הנער עדיין לומד את הפרשה, והרב עדיין מגיע לבית, הרי הכי חשוב לבצע את המצווה, מעבר לכך? בהיעדר אפשרויות יוצרים אפשרויות, בתור העם היהודי תמיד ידענו לצאת מהצרות ומצאנו את עצמנו עושים הכל כדי לשמור על היהדות שלנו- וכעת בתקופת הקורונה יותר מתמיד חוגגים ומשמרים את המסורת.

קרדיט: יח"צ

מה נצלם? קודם כל הצלמים דואגים לתעד בסטילס את החוגגים, התמונות הופכות להיות אינטימיות יותר מכיוון והן מצולמות בבית הפרטי של המשפחה, בדרך כלל המוזמנים בתקופת הקורונה הם המשפחה הקרובה לאור המצב. אתם תרגישו בבית, ואנחנו נדאג לצלם אתכם וזה פשוט משתקף בתמונות. התוצרים יהיו מרגשים וישמרו כזיכרון גם לאחר הקורונה, שתוכלו להיזכר בתקופה המשוגעת הזאת ולהיות גאים שלא ויתרתם ובחרתם לחגוג לבן שלכם את בר המצווה שלו ומעבר לכך את העלייה לתורה שלו. בין היתר, נדאג לתעד את ההתעטפות בטלית, את הנחת התפילין, הברכות מפי הרב והאבא, ספר התורה, הקריאה בפרשה ומעבר לכך את כל האירוע ככה שרק ממבט חטוף בתמונות אתם תצפו בסיפור שמספר אירוע שלם.

קרדיט: יח"צ

בצילום הווידאו נדאג להציג את סחיבת ספר התורה הקדוש, את המשפחה צופה בנער קורא בפרשה, את הסרטון ילווה סאונד מרגש לפי בחירה, כשברגע הכי חשוב תעצור המנגינה והמצלמה תפנה לילד שיקריא את הפרשה אליה התכונן רבות, דרך הסרטון תוכלו לראות את החיוך של האבא, את ההתרגשות של האמא, את הזריקה של הסוכריות, את האורחים מוחאים כפיים ומברכים, ריקודים, וכמובן גם הרגעים המשפחתיים שלכם וכל זה מבלי שתצטרכו לצאת מהבית, אנחנו נגיע עד אליכם, מוזמנים כבר לתאם מולנו את הצילום האידיאלי שלכם.

קרדיט: יח"צ
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...