Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עץ החזיות- מיצב אומנותי לקידום המאבק בסרטן השד

עץ החזיות- מיצב אומנותי לקידום המאבק בסרטן השד
עיריית גבעתיים

השנה, הוקם מיצב אומנותי של 'עץ חזיות' לקראת חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד שחל באוקטובר. המיצב הוקם בפארק גבעתיים, בסמוך לקניון המקומי.

עץ החזיות של גבעתיים
עיריית גבעתיים

כל חזייה מתוך 456 החזיות שנתלו על העץ, מייצגת אישה אחת המאובחנת בסרטן השד בכל חודש בישראל. המיצב הוקם על ידי מתנדבים, בזכות יוזמתה של נעמה עונה, בשיתוף דורית ניצני, מחלימה מסרטן, האגודה למלחמה בסרטן ועיריית גבעתיים, ובסיוע נשים רבות שתרמו חזיות משומשות לאגודה, עבור המטרה החשובה – קידום המאבק בסרטן השד.

מיצבים דומים של חזיות הוקמו ברחבי העולם במטרה להזכיר לציבור הנשים שגילוי מוקדם מציל חיים. המיצב הוקם בסיוע עיריית גבעתיים שנרתמה השנה ליוזמה הברוכה.

לדברי רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "לאחרונה אני שומע לצערי על יותר ויותר מקרים של אנשים שמאובחנים כחולים בסרטן. מטבע הדברים, כולנו עסוקים בשגרת יום יום עמוסה ופעמים רבות דוחקים את הבריאות שלנו למקום נמוך מדי בסדר העדיפויות ודוחים בדיקות שעשויות להיות מצילות חיים. הרעיון מאחורי קמפיין "עץ החזיות" הוא למשוך תשומת לב שתעורר את כולם ללכת ולהיבדק. בחרנו להציב את העץ בפארק גבעתיים, בו מבקרים בכל יום אלפי אנשים. אני מודה לאגודה למלחמה בסרטן על הפעילות החשובה לאורך כל השנה וגם בקמפיין החשוב הזה וקורא לכולם – אל תגידו מחר, גשו להיבדק כבר היום".

משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הוסיף כי: "האגודה למלחמה בסרטן התגייסה ליוזמה ברוכה זו כחלק מהמאבק שהיא מקדמת ברמה הלאומית בסרטן השד, הכולל את קידום המחקר, דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ושיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. אני מודה לעיריית גבעתיים, ולרן קוניק העומד בראשה, על הנכונות להירתם למאבק בדרך ייחודית זו, ומקווה כי תצליח לעודד נשים לגשת ולהיבדק על פי ההנחיות בהתאם לגיל, תוך שמירה על אורח חיים בריא, שהוכח כמפחית סיכון לחלות".

למידע על גילוי מוקדם של סרטן השד והכללים לאורח חיים המפחית את הסיכון לחלות, היכנסו לאתר האגודה למלחמה בסרטן או התקשרו למוקד ה'טלמידע'® המאויש 24 שעות ביממה בטלפון 1-800-599-995. לתמיכה לנשים המתמודדות עם סרטן השד התקשרו ל'יד להחלמה'® של האגודה למלחמה בסרטן בטלפון 1-800-36-07-07.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...